جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
9 بازدید

باید تیزبین باشی تا سگ را در طول 11 ثانیه میان خرس های عروسکی پیدا کنید!

باید تیزبین باشی تا سگ را در طول 11 ثانیه میان خرس های عروسکی پیدا کنید!
خواندن 3 دقیقه
4.4
(13)

فقط افراد با چشم های تیزبین می‌توانند به حل تست قدرت بینایی سگ بپردازند. این پر است از خرس های عروسکی و شما تنها کاری که باید انجام دهید، پیدا کردن سگ است. این پازل تصویری مهارت های بینایی و جزئی نگری شما را محک می‌زند. حالا شما بگویید چقدر در تشخیص این نوع تست هوش‌ها خوب هستید؟

تست قدرت بینایی سگ

تست قدرت بینایی سگ

در تست هوش پیدا کردن حیوانات میان انبوهی از عناصر درون تصویر بهترین روش برای تقویت ضریب هوشی و حافظه شما است. شما وقتی به تصویر نگاه می‌کنید ابتدا شروع به پردازش عکس می‌کنید و بعد سعی می‌کنید آنچه را مامور پیدا کردنش هستید، پیدا کنید. این کار باعث می‌شود مغز شما درگیر شده و بیشتر تمرین ذهنی داشته باشید.

فراموش نکنید که تمرین ذهنی بهترین راهکار برای کاهش خطر آلزایمر است. تست های هوش مانند تست قدرت بینایی سگ نه تنها یک بازی است بلکه می‌تواند به شما در تقویت حافظه‌تان نیز کمک کند.

حالا بگویید آیا می‌توانید سگ میان خرس های عروسی را در طول 11 پیدا کنید؟ کسی به جواب می‌رسد که چشمان تیزبینی داشته باشد. ببینیم شما چقدر در حل معماها قدرت عمل دارید.

.

.

.

این چالش به گونه ای طراحی شده است که کمتر کسی می‌تواند حلش کند. سگ طوری میان خرس های عروسکی پنهان است که فقط با دقت بالا می‌توانید پیدایش کنید. پس خوب و با حواس جمع به تصویر نگاه کنید.

.

بهتر است شروع کنیم.

زمان شما از حالا شروع می‌شود!

1

2

3

4

5

بهترین راه تمرکز است، هیچ چیز به جز مهارت جزئی نگری نمی‌تواند کمکتان کند.

تست قدرت بینایی سگ

6

7

8

9

10

11

ظاهرا زمان‌تان به پایان رسیده است!

آیا موفق به حل تست قدرت بینایی سگ شدید؟

پاسخ تست هوش قدرت بینای سگ

اگر سگ پنهان شده را در میان خرس های عروسکی در این تصویر دیدید، فوق العاده فرد تیزبینی هستید. با این حال، اگر هنوز به دنبال آن هستید، به تصویر زیر نگاه کنید:

تست هوش

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست قدرت بینایی سگ لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

آیا می‌توانید اسم پسر پنجم تصویر را تشخیص دهید؟

آزمون سنجاب مستتر: آیا می توانی سنجاب را زیر 5 ثانیه پیدا کنی؟

آزمون تشخیص نامزد مرد: کدامیک از این 3 زن نامزد مرد است؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد آرا: 13

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان