جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
65 بازدید

گرانترین شکلات های جهان که خریدن‌شان دیوانگی است!

گرانترین شکلات های جهان که خریدن‌شان دیوانگی است!
خواندن 4 دقیقه
2.3
(4)

هیچ کس هم نمی‌تواند از خوردن دسرهای شکلاتی وسوسه انگیز دست بردارد. اما سوال این است که تا چه اندازه عاشق شکلات هستید؟ آیا حاضرید به خاطر خوردن یک شکلات بیش از 10 هزار دلار بدهید؟ اگر بله، پس از بین گرانترین شکلات های جهان یکی را انتخاب کنید. شاید هم بگویید کدام آدم دیوانه‌ای حاضر است به خاطر یک شکلات چنین پول هنگفتی بدهد. حتی اگر بیش از اندازه هم شکلات دوست داشته باشید، خرید چنین شکلات های گران قیمتی دیوانگی به نظر می‌رسد.

گرانترین شکلات های جهان

حالا بیایید با گران ترین شکلات های جهان آشنا شوید، اگر پول هنگفتی داشته باشید شاید دلتان بخواهد برای عزیزانتان به عنوان هدیه یکی از آن‌ها را بخرید.

جعبه شکلات لو

جعبه شکلات لو یکی از گرانترین شکلات های جهان است. این جعبه شکلات با قیمت 1.5 میلیون دلار نه تنها شامل شکلات، بلکه گردنبند، گوشواره، انگشتر و دستبند تزئین شده با الماس، یاقوت کبود و زمرد است.

شکلات Frrrozen Haute

گرانترین شکلات های جهان - شکلات Frrrozen Haute

کارکنان رستوران سرندیپیتی 3 در شهر نیویورک دسر شکلاتی با قیمت 25 هزار دلار سرو می‌کنند. آن‌ها با سرو این دسر گرانقیمت نام خود را در کتاب گینس ثبت کرده‌اند. این شکلات داغ یک دسر فوق العاده خوشمزه با ترکیب شیر و کاکائو است. قیمت بالای آن به خاطر طلای 24 عیار مخلوط شده در آن و “La Madeleine Au Truffe” است که روی دسر قرار می‌گیرد.

نه تنها جامی که دسر را در خود جای می دهد از طلا و الماس ساخته شده است، بلکه جنس قاشق آن نیز طلاست. روی پایه جام یک بند 18 عیار با الماس سفید 1 قیراطی وصل شده است. فراموش نکنید که اگر می‌خواهید این دسر را بخورید، باید از قبل سفارش بدهید. همچنین قاشق و بند دور جام را هم می‌توانید با خود به خانه ببرید.

تخم مرغ شکلاتی طلایی

تخم مرغ شکلات طلایی

تخم‌مرغ شکلاتی طلایی 500 گرمی رکورد گران ترین تخم‌مرغ شکلاتی بدون جواهرات را دارد. این تخم مرغ غول پیکر توسط شکلات ساز ویلیام کرلی ساخته شده است. سیروس واندروالا یک سرمایه گذار بخش فناوری، این تخم مرغ طلایی را به قیمت بیش از 10000 دلار خریداری کرد که سپس برای جمع آوری پول برای امور خیریه به حراج گذاشته شد.

این شاهکار شکلاتی توسط هفت شکلات‌ساز ماهر (ویلیام کرلی، امی رز کرلی، آلیستر بیرت، سارا فرانکاند، میسا پل، ریان مید، سوزو کرلی) در طول سه روز به صورت دستی ساخته شده است.

این تخم مرغ شکلاتی طلایی از شکلات Amadei ونزوئلایی ساخته شده و با کارامل، توت درخت عرعر، رزماری، سرکه سیاه ژاپنی و ورق طلای خوراکی پر شده است. همچنین این تخم مرغ شکلاتی با 12 تخم‌مرغ شکلاتی کوچک، 20 تخته شکلات کوچک و 5 گل سفید تزئین شده است. وزن آن نیز نزدیک به 600 گرم بوده و ارتفاع آن بیش از 92 سانتیمتر است.

شکلات های Swarovski Studded

شکلات های Swarovski Studded

این شکلات‌های گران قیمت 10 هزار دلاری با همکاری کارخانه شکلات‌سازی لبنانی Patchi و فروشگاه Harrods تولید و فروخته می‌شوند. هر شکلات با کریستال‌های سواروسکی، طلا و رز ابریشم تزئین شده است تا ظاهر شکلات‌ها جذاب‌تر به نظر برسند.

تولید این شکلات‌ها از مجموعه‌های High Life هارود است که در جولای 2008 راه اندازی شد. قیمت یک جعبه از این شکلات 10 هزار دلار است. بسته بندی‌های این شکلات دست‌ساز است و شکلات‌ها درون ابریشم هندی پیچانده شده است. در هر بسته 49 عدد شکلات روی چرم جیر با پارتیشن‌های طلایی و پلاتین چیده شده است.

شکلات پیچیده در ورق طلا

آیا حاضرید برای یک تخته شکلات کادبری 1600 دلار بپردازید؟ اگر بله، پس این شکلات برای شما تولید شده است. با راه اندازی دوباره شرکت شکلات سازی وسپا، یکی از گرانترین شکلات های جهان تولید شده است. این شکلات به عنوان یک کمپین بازاریابی برای راه اندازی مجدد “Cadbury Wispa” طراحی شده است.

ورقه پیچیده شده روی این شکلات از طلاست و قیمت فوق العاده بالایی دارد. این شکلات تخته‌ای به مدت یک هفته در فروشگاه‌های بزرگ سلفریجز لندن به نمایش گذاشته شد و قرار بود به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته شود. اما متأسفانه، پس از یک هفته نمایش، هیچ کس برای خرید این شکلات پیش قدم نشد. Cadbury تصمیم گرفت خودش شکلات را خریده و در موزه محبوب خود “Cadbury World” به نمایش بگذارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.3 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان