جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
17 بازدید

سوفیا لورن، با ظاهری بسیار شیک در فستیوال فیلم ونیز شرکت کرد

سوفیا لورن، با ظاهری بسیار شیک در فستیوال فیلم ونیز شرکت کرد
خواندن 2 دقیقه
3.3
(9)

سوفیا لورن که در پایان این ماه ۸۹ ساله می‌شود، با حضور در جشنواره فیلم ونیز در روز جمعه نشان داد که مانند همیشه زیبا و متمایز از هر کسی است. این بانوی زیبایِ نماد‌ هالیوود در حالی که کت سفید خالدار زیبا و شیکی به تن داشت، برای طرفداران خود دست تکان می‌داد.

سوفیا همچنین یک عینک آفتابی زیبا به چشم و لبخندی زیبا بر لب داشت. این هنرپیشه که محبوبیت جهانی دارد در اواخر دهه 80 زندگی خود به سر می‌برد، اما قبلاً اعلام کرده بود که خودش را دهه‌ها جوان‌تر احساس می‌کند.

حضور سوفیا لورن در فستیوال فیلم ونیز

او با هدف انتقال برخی از تجربه‌هایی که در طول زندگی خود جمع آوری کرده است، گفت که همیشه به خود روحیه می‌دهد و افزود که از آنچه که هست و دارد احساس امنیت می‌کند. این ستاره بی‌بدیل سینما همچنین گفت که حتما با آدم‌ها ارتباط مثبت داشته باشید و با خانواده‌تان در تماس باشید.

حضور سوفیا لورن در فستیوال فیلم ونیز

درس سومی که او با طرفداران خود به اشتراک گذاشت این بود که سعی کنید لحظه به لحظه زندگی را بچشید و لذت ببرید، مثل بچه‌های کوچکی که دوست دارند شکلات بخورند و لذت ببرند. درس دیگری که او داد دوری از تفکر منفی بود.

و درس پنجم: طبیعی پیر شوید چرا وقتی که از درون خوشحال هستید، بدن‌تان را تغییر دهید و شخص دیگری باشید؟ من هرگز به چنین چیزی فکر نکردم – هرگز. من چیزی را که دارم دوست دارم. خودم را دوست دارم!

حضور سوفیا لورن در فستیوال فیلم ونیز

به واقع که سوفیا لورن یکی از زیباترین و متفاوت‌ترین بازیگران هالیوود است که مثلش را کمتر روی فرش قرمز دیده‌ایم. دست کم به لحاظ پذیرش خود و قبول کردن روال طبیعی بالا رفتن سن، این زن زیبای هالیوود بسیار متفاوت از بقیه است.

سوفیا لورن ۸۸ ساله، با لباس خاص و استایل مخصوص خودش این بار هم مثل تمام سال‌های عمرش در جشنواره فیلم ونیز خوش درخشید! شاید لازم باشد بسیاری از سلبریتی‌ها و حتی زنان معمولی از او درس بگیرند و خود واقعی‌شان را با همه بد و خوب‌ها بپذیرند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 9

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان