جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
5
(3)

کارتن بسته بندی دو رو لمینت یا تمام چاپ با طرح دلخواه از جمله جذاب ترین و بهترین جعبه هایی هستند که برای بسته بندی انواع محصولات و کالاها کاربرد دارند. بسیاری از تولیدکنندگانی که در صدد سفارش یک کارتن متفاوت و خاص برای محصول شان هستند، می توانند این مدل جعبه را انتخاب کنند.

کارتن بسته بندی دورو لمینتی

این جعبه همانطور که از نامش برمی آید از دو سمت بیرونی و داخلی لمینت شده و از مقاومت بالایی نیز برخوردار است. پوسترهای مقوایی در کارتن های لمینتی به عنوان لمینت یا روکش روی کارتن های لایه دار اعمال می گردد و در هر دو بخش بیرونی و داخلی جعبه امکان اجرای انواع طراحی های گرافیکی وجود خواهد داشت.

انواع مدل کارتن بسته بندی دورو چاپ

هم کارتن های فلکسویی و هم کارتن های لمینتی امکان چاپ دو رو یا تمام رنگ را دارند. اما با کمی تفاوت که در ادامه خواهیم گفت.

در کارتن های لمینتی از پوسترهای مقوایی برای لمینت کردن جعبه استفاده می کنند. در واقع پوستر از جنس مقوا در چاپخانه ها تولید شده و در فرایند لمینت کردن با دستگاه لمینت، کارتن لایه دار با این پوستر پوشش داده می شود. درانتهای کار ما یک کارتن لمینتی خواهیم داشت.

نوع برش کارتن های لمینتی، دایکاتی بوده و توسط دستگاه دایکات و به کمک قالب های از پیش تولید شده که قالب دایکاتی نام دارد روند تولید پیش خواهد رفت.

تفاوت کارتن های لمینتی با سایر کارتن ها که دارای برش خط و چاک هستند، ظرافت و زیبایی در بخش خط تا و خط برش جعبه است.

تولید کارتن بسته بندی دورو چاپ اختصاصی و سفارشی

جعبه های کارتنی که به شکل دو رو لمینت تولید می شوند، امکان چاپ اختصاصی و سفارشی دارند. به همین دلیل مشتریانی که می خواهند یک جعبه منحصر به فرد و با لوگو و برند کسب و کارشان داشته باشند به راحتی می توانند سفارش خود را ثبت کنند.

تولید کارتن بسته بندی دورو چاپ اختصاصی و سفارشی

کیفیت کارتن بسته بندی دو رو چاپ یا تمام رنگ

کارتن های بسته بندی دو رو چاپ از کیفیت بالایی برخوردار هستند و از بهترین متریال برای تولید آن ها استفاده شده است. برای مثال، مقواهایی که به عنوان پوستر مقوایی استفاده شده اند ترکیبات با کوآلیتی بالایی در تولید آن ها به کار گرفته شده است. حتی اگر کارتن های قهوه ای با مقوا کرافت لمینت شوند نیز مقوای آن ها شفافیت و وضوح بالایی دارد. بنابراین بهترین گزینه برای پک کردن انواع محصولات و کالاهای صادراتی محسوب می شوند. این نوع کارتن ها را به زبان خارجی double sided printed mailer مینامند.

مزایای کارتن بسته بندی دو رو چاپ یا تمام رنگ

این کارتن های بسته بندی به دلیل کیفیت بالا و متریال مصرفی که در آن ها به کار گرفته شده است، مزایای زیر را در بر دارند:

از جمله مهم ترین مزیت این کارتن ها، مقاومت بالای آن ها در برابر ضربه، رطوبت و آسیب های احتمالی است. برای مثال اگر در مسیر نقل و انتقال، مشکلاتی مثل ضربه های جدی به کارتن های بسته بندی وارد شود آن ها از محصول داخل‌شان به خوبی نگه داری کرده و از بروز شکستگی یا از بین رفتن کیفیت آن ها جلوگیری می کنند. دلیل این مقاومت این است که دو لایه مختلف مقوا به شکل لمینت روی کارتن های لایه دار آمده است و همین موضوع به استحکام جعبه خواهد افزود.

از دیگر مزایای این کارتن های بسته بندی می توان به ظاهر زیبا و شکیل بودن بخش های بیرونی آن اشاره داشت. تمامی مشتریانی که در راهروهای فروشگاه های بزرگ قدم می زنند، یکی از عواملی که آنها را به سمت محصول می کشاند ظاهر جعبه و نوع پک محصول و کالا می باشد. در نتیجه شما باید در این مرحله موفق تر از تمامی رقبای خود عمل کنید و تمامی تلاش تان طراحی و تولید یک جعبه بسته بندی متناسب با محصول و سلیقه مشتریان باشد.

مزایای کارتن بسته بندی دو رو چاپ یا تمام رنگ

کارتن های بسته بندی تمام چاپ یا تمام رنگی در کجاها کاربرد دارند؟

به طور عمده این جعبه کارتنی در پک کردن انواع محصولات کاربرد دارد. اما در یکسری بخش ها و برای بسته بندی کردن برخی از لوازم و کالاها و یا حتی خوراکی ها کاربرد آن آشکار تر است.

برای مثال کارتن های لمینتی دو رو چاپ یا تمام رنگ بهترین گزینه برای پک کردن انواع پوشاک زنانه و مردانه، عطر و ادکلن، طلاو جواهرات، انواع کالاهای کادویی و محصولاتی از این قبیل هستند.

در مواردی مشاهده شده است که کارتن دو روچاپ به شکل کارتن قهوه ای جذاب برای بسته بندی کردن میوه خشک صادراتی یا سیب صادراتی استفاده شده است. زیرا جذابیت فوق العاده ای با کرافت پیدا کرده و آن را به جعبه ای صادراتی بدل نموده است.

عکس های جعبه هایی که در این نوشته مشاهده نمودید جزء تولیدات کارحانه کارتن سازی آوین پک میباشد که با نام چاپ و بسته بندی آوین هم میتوانید آن را در اینترنت گوگل کرده و از این شرکت طراحی جعبه های شیک و فانتزی مشاوره قبل خرید، کسب نمایید.

خاتمه

در این مقاله مهم ترین نکات مرتبط با کارتن دو رو لمینتی یا تمام چاپ و همچنین معروف هستند به کارتن بسته بندی رنگی رنگی  را مطالعه نمودید. اگر یک کالای لوکس و جذاب دارید و جعبه ای فوق العاده شیک برای آن نیاز دارید پیشنهاد می دهیم که از این مدل جعبه بسته بندی استفاده کنید. زیرا تمامی ویژگی هایی که برای آن تدارک دیده شده است در جهت افزایش جذابیت های ظاهری بسته بندی یک محصول ارزشمند می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان