جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
56 بازدید

بیوگرافی فرزین محدث؛ بازیگر فیلم سینمایی مارمولک

بیوگرافی فرزین محدث؛ بازیگر فیلم سینمایی مارمولک
خواندن 2 دقیقه
4
(4)

فرزین محدث متولد 21 اردیبهشت سال 1358 در تهران است. او لیسانس آشپزی دارد و با فیلم مارمولک در سال 1382 وارد دنیای بازیگری شد. همچنین در همین سال در فیلم مزرعه پدری هم بازی کرده است. این بازیگر ایرانی با فیلم شاعر زباله‌ها به شهرت رسید. آنچه از بیوگرافی فرزین محدث پیدا است او در حال حاضر عضو هیئت مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر و مدیر آموزش موسسه هنری ارتا است.

حضور فرزین محدث در تئاتر

بیوگرافی فرزین محدث

فرزین محدث فعالیتش در تئاتر را در سال 1378 زمانی که تنها 20 سال داشت در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر با میکائیل شهرستانی آغاز کرد و بعد از چندین اجرا در سال 1382 اولین جایزه خود را از جشن خانه تئاتر گرفت.

فیلم‌هایی که فرزین محدث بازی کرده است

بیوگرافی فرزین محدث

فرزین محدث فعالیت هنریش را از دوران دانشجویی آغاز کرد و در سال 1384 از دانشگاه سوره در رشته بازیگری فارغ التحصیل شد. او در فیلم هایی چون مجنون لیلی، ما همه با هم هستیم و مارمولک بازی کرده است.

او با بازی در فیلم های سینمایی و تلویزیونی بین طرفدارانش شهرت فراوانی دارد.

یکی از کارهای فوق العاده او بازی در فیلم سینمایی مارمولک است. او در این بازی نقش یک سرباز وظیفه و نگهبان پاسگاه رضا مارمولک را بر عهده داشت و بعد از آن وارد دنیای سینما شد.

فیلم سینمایی مارمولک با بازی فرزین محدث

بیوگرافی فرزین محدث

فیلم سینمایی مارمولک در جشنواره‌های مختلف جهانی از جمله مونترال کانادا و هامبورگ آلمان جایزه بهترین فیلم را دریافت کرد و بازیگران این فیلم با بازی معرکه‌شان مورد توجه فیلمسازان دنیا قرار گرفت.

محدث بعد از مارمولک در فیلم سینمایی مزرعه پدری ساخته رسول ملاقلی‌پور بازی کرد. این فیلم هم در جشنواره‌های مختلف مانند فجر و خانه سینما موفق به دریافت سیمرغ بلورین و تندیس زرین شد.

از بازی او در دیگر فیلم های سینمایی محدث می‌توان به فیلم یک تکه نان به کارگردانی محمدرضا گوهری، شاعر زباله‌ها به کارگردانی محمد احمدی، شکلات داغ و فیلم آزمایشگاه ساخته رامبد جوان نام برد.

او در سریال های تلویزیونی مانند پرانتز باز در سال 1389، سریال سرزمین کهن در سال 1390، سریال مینو و بچه مهندس در سال 1397 بازی کرده است.

جدیدترین کارهای فرزین محدث عبارتند از آفتاب پرست، نوبت لیلی که در سال 1401 ساخته شده‌اند.

شما می‌توانید در مورد سعید شریف بازیگر نقش هلال در سریال عشق کوفی هم در خبرنامه بخوانید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان