جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
5
(6)

آیا عاشق آرایش های فانتزی و پر زرق و برق هستید؟ پس ترندهای آرایش 2023 مناسب شما و سلیقه‌تان است. اگر مدت‌ها است به دنبال خط چشم‌های گرافیکی، استفاده از سایه‌های فانتزی و رنگین کمانی هستید، امسال بهترین فرصت است تا با استفاده از ترندهای آرایشی تابستان 2023 آرایش خیره کننده و جذابی داشته باشید.

در این مطلب 9 ترند آرایشی 2023 را خواهید دید. اگر دوست دارید در آرایش هم به روز باشید، این مطلب برای شماست.

ترندهای آرایش 2023: داشتن گونه‌های فوق العاده

ترندهای آرایش 2023

هریس یکی از میکاپ آرتیست‌های معروف می‌گوید: آرایش درخشان در تابستان همیشه ترند است، اما در ترند آرایش 2023 به خصوص در فصل تابستان سعی کنید این درخشش طبیعی‌تر به نظر برسد.

برای این کار هم سعی کنید ناحیه T صورتتان را مات کنید و هایلایتر را روی استخوان گونه‌تان طوری محو کنید که زیاد به چشم نیاید. اگر دوست دارید پوست‌تان شبنم‌دار به نظر برسد، سعی کنید از رژگونه مایع را امتحان کنید.

آرایش چشم دودی و مشکی

ترندهای آرایش 2023

هرچند شاید آرایش چشم مشکی یا دوده برای تابستان چندان هم ترند نباشد، اما چون آرایش چشم دودی ظاهر خنکی دارد، آرایش چشم دودی یا مشکی کمرنگ مثل بلا فرادا بهترین انتخاب است. برای این آرایش هم یک سایه چشم مشکی را در امتداد خط مژه‌های بالا و پایین‌تان بکشید، سپس گوشه چشم‌تان را با یک برس مدادی ترکیب کنید. به همین سادگی یک آرایش چشم زیبا داشته باشید!

آرایشی طبیعی با درخشندگی فوق العاده

ترندهای آرایش 2023

اگر به دنبال درخشندگی طبیعی در آرایش‌تان می‌گردید، از ترفند ماری فیلیپس استفاده کنید، تکنیکی که در آن باید کانتور و رژگونه‌تان را زیر فونداسیون یا کرم پودر بکشید. اگر به افراد مشهوری مانند کندال جنر نگاه کنید متوجه می‌شوید که او هم از این ترند آرایش استفاده می‌کند. “این بهترین تکنیک برای داشتن آرایش تابستانی درخشان است.”

استفاده از دو رنگ رژ لب

ترندهای آرایش 2023

چطور است به جای دو دل شدن برای انتخاب رژ لب‌تان بین دو رنگ روشن و تیره، هر دو را انتخاب کنید؟ مثلا می‌توانید سایه‌های متضاد هم را انتخاب کنید و روی لب بالا و پایین بکشید. همچنین می‌توانید یک رنگ تیره انتخاب کنید و دور لب‌هایتان بکشید و سپس وسط آن را رنگ روشن بزنید.

این روش به نظر خلاقانه می‌آید حتما از این ترند آرایشی تابستان 2023 استفاده کنید. اما اگر می‌خواهید برای لب پایین و بالا از دو رنگ استفاده کنید، پس ابتدا رنگ اول را روی لب بالایی بزنید و با انگشت روی آن فشار دهید تا خشک شود، سپس رنگ بعدی را روی لب پایین‌تان بزنید. فوق العاده خواهد شد!

ترندهای آرایش 2023: آرایش پوست شبنم‌دار و مرطوب

ترندهای آرایش 2023

وقتی هوا کاملاً گرم است، از زدن کرم پودر با پوشش کامل امتناع کنید. سعی کنید بیشتر پوستتان شبنم‌دار و مرطوب به نظر برسد. این ترند یکی از پرطرفدارترین ترند‌های آرایشی تابستان 2023 به حساب می‌آید. بهتر است آرایش صورتتان را سبک انتخاب کنید و یک رژگونه کرم روشن بزنید تا ظاهر طبیعی‌تری به آرایشتان بدهید.

ابروهای روشن

ترندهای آرایش 2023

اگر به دنبال تغییر در ظاهرتان هستید تا چه با آرایش چه بدون آن زیبا به نظر برسید، باید بدانید که در سال 2023 هم ابروهای پر و طبیعی ترند است. با این تفاوت که باید رنگ ابروهایتان را روشن کنید.

یکی از ترندهای آرایشی 2023 ابروهای روشن است. پس به جای این که ابروهایتان را مشکی و تیره کنید، بهتر است رنگ آن را روشن تر کنید تا هنگام آرایش بتوانید سایه چشم یا مدل آرایش‌تان را راحت‌تر انتخاب کنید.

برای داشتن ابروهای روشن می‌توانید از یک رنگ ابروی روشن ملایم استفاده کنید. برای ابروهای خیلی تیره، یک یا دو درجه رنگ روشن‌تر از ابروتان مناسب است. بعد از انجام مراحل رنگ ابروها، آن‌ها را به سمت بالا شانه کنید تا مرتب‌تر دیده شوند.

آرایش فانتزی

ترندهای آرایش 2023

آرایش فانتزی مثل سایه چشم های روشن با طرح‌های خاص و استفاده از نگین و ستاره‌های پر زرق و برق از ترند آرایشی تابستانی 2023 است. شما می‌توانید از نگین‌های رنگارنگ کنار چشم، لب یا استخوان‌های گونه‌تان بچسبانید.

آرایش چشم با سایه‌های پاستلی رنگ از ترندهای آرایش 2023

ترندهای آرایش 2023

یکی از ترندهای آرایش 2023 که نه تنها در فصل بهار بلکه در تابستان امسال هم همچنان خاطرخواه خواهد داشت، سایه‌های پاستلی رنگ است که آرایش چشم فوق العاده‌ای به شما هدیه می‌دهد. به گفته کیتی جین هیوز آرایشگر ماهر، سعی کنید امسال بیشتر از رنگ های روشن به عنوان سایه استفاده کنید. اگر احساس می‌کنید سایه چشم پاستلی شما بر روی پوستتان گچی یا خاکستری به نظر می‌رسد، قبل استفاده از هر رنگی یک پایه سایه چشم سفید روی پلک‌هایتان بکشید، بعد با یک برس روی آن سایه مورد نظرتان را بزنید.

رژگونه صورتی پر رنگ

امسال و به خصوص در تابستان شما باید از رژگونه صورتی پررنگ با تن سرد استفاده کنید. این رنگ باعث شاداب نشان دادن پوست و صورت شما می‌شود. بنابراین یک رژگونه سبک صورتی انتخاب کنید و با یک برس کوچک و گرد آن را روی گونه‌هایتان بزنید. آرایش‌تان فوق العاده خواهد شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 6

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان