جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
5
(2)

آیا می‌دانید برای مهمانی‌ها و قرارهای شبانه چگونه باید آرایش کنید تا ظاهر جذاب و خیره کننده‌ای داشته باشید؟ مهمانی‌های شبانه و دوره همی های دوستانه هر کدام نیاز به روش خاصی برای آماده شدن دارند، در این مواقع باید به نکات ساده توجه کنید زیرا همین نکات به شما در داشتن جذابیت بیشتر کمک می‌کنند. اگر دوست دارید وقتی وارد یک جمع می‌شوید چشم ها به شما خیره شوند، به نکات مهم برای آرایش شب توجه کنید. به اندازه‌ای که لباس زیبا مهم است آرایش نیز اهمیت دارید. اگر تا به حال در مورد آرایش شب نمی‌دانستید، به خواندن این مطلب ادامه دهید.

برای آرایش شب به لباس‌تان توجه کنید

برای مهمانی های شبانه، ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه لباسی می‌خواهید بپوشید. این کار به تصمیم شما در آرایش کردن نیز کمک می‌کند. مثلا اگر قصد پوشیدن یک پیراهن ساده دارید، آرایش‌تان نیز باید ساده باشد. اما اگر مهمانی شما مجلل است و می‌خواهید از یک لباس پر زرق و برق انتخاب کنید، پس آرایشتان باید مات باشد.

به فکر ماندگاری آرایشتان باشید

استفاده از پرایمر به ماندگاری آرایشتان کمک می‌کند. مهمانی‌های طولانی نیازمند آرایشی است که خیلی زود پاک نشود و ماندگاری بیشتری داشته باشند. اگر نمی‌خواهید آرایش‌تان از بین برود یا کدر دیده شود، حتما از کیفیت پرایمرتان مطمئن شوید و به روش درستی روی پوست بمالید. بعد از انجام این مرحله از یک اسپری فیکس کننده استفاده کنید تا آرایش تان برای ساعات طولانی دست نخورده باقی بماند.

انتخاب درست کانسیلر و کرم پودر

داشتن یک آرایش بی عیب و نقص روی صورت، به اندازه انتخاب لباس مناسب مهمانی‌ها مهم است. از یک کانسیلر و فونداسیون یا کرم پودر با پوشانندگی بالا یا متوسط استفاده کنید و دقت کنید که به خوبی ترکیب شده و روی پوستتان بنشیند. با این روش هرگونه لک و نقص روی پوست‌تان محو خواهد شد.

نکته: از یک کانسیلر با درجه روشن‌تر برای پنهان کردن لکه های تیره و حلقه های سیاه زیر چشم استفاده کنید.

هنگام آرایش چشم‌ها و لب‌ها روی یکی از آن‌ها تمرکز کنید

هنگام آرایش چشم‌ها و لب‌ها سعی کنید روی یکی از آن‌ها تمرکز کنید. مثلا اگر می‌خواهید آرایش مات داشته باشید، سعی کنید آرایش چشم‌ها و رژ لب‌تان مات باشد. همچنین اگر می‌خواهید آرایش پررنگ و غلیظ داشته باشید، یک آرایش غلیظ روی چشم‌ها با یک رژ مات می‌تواند بهترین گزینه باشد. از طرفی اگر انتخاب شما آرایش چشم کم رنگ است، پس حتما از یک رژ لب پررنگ استفاده کنید.

نکته: حتی اگر چشم بدون آرایش‌ دوست دارید، نباید استفاده از ریمل و سرمه یا خط چشم را فراموش کنید. همچنین یک سایه کم رنگ برای زیباتر شدن چشم‌هایتان فوق العاده است.

نکات مهم برای آرایش شب: به درخشندگی طبیعی صورت‌تان توجه کنید

هایلایتر باید روی قسمتی از صورت استفاده شود که نور روی آن می‌افتد اما باید به خاطر داشته باشید که نباید زیاد از هایلایتر استفاده کنید. مقداری هایلایتر روی براش بزنید و آن را روی قوس استخوان ابرو، استخوان گونه و کمان کوپید بمالید. این کار به بازتاب نور کمک کرده و در نتیجه صورت شما را درخشان‌تر نشان می‌دهد.

نکته: سعی کنید هایلایتر را در امتداد خط فک، خط مو و درست زیر استخوان گونه استفاده کنید تا صورت جذاب‌تر و زیبا به نظر برسد.

کلام پایانی

اگر این نکات را در آرایش شب‌تان رعایت کنید، بی شک در مهمانی خواهید درخشید. با این حال، بهتر است قبل از فونداسیون از یک پرایمر روی صورتتان استفاده کنید تا ماندگاری آرایشتان را بالا ببرید. جدای از آن، باید بر مصرف مواد مغذی مناسب (رژیم غذایی سالم)، نوشیدن آب فراوان و کیفیت خواب‌تان تمرکز کنید. این کار به ترمیم پوست کمک می‌کند و سبب درخشندگی طبیعی پوست می‌شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان