جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
52 بازدید

ایده عکاسی در بارداری: 18 ایده که عکس‌های منحصر به فرد بگیرید

آنچه که در این مطلب میخوانید
ایده عکاسی در بارداری: 18 ایده که عکس‌های منحصر به فرد بگیرید
خواندن 8 دقیقه
3.4
(213)

هرچند مختل شدن خوابتان در دوران بارداری یا وضعیت سلامتی‌تان باعث طولانی شدن دوره بارداری می‌شود، اما در واقع نه ماه به یک چشم به هم زدن خواهد گذشت و شاید چیز زیادی از آن دوران یادتان نماند. به همین دلیل توصیه می‌شود از ایده‌های خلاقانه عکاسی در بارداری استفاده کنید و لحظه به لحظه این دوران فوق العاده را ثبت کنید.

از نور مناسب برای عکس‌هایتان گرفته تا استفاده از ژست‌های عکاسی مناسب بارداری که برآمدگی شکم‌تان را به جذاب‌ترین شکل ممکن نشان می‌دهند، می‌تواند یک آلبوم زیبا برای کودک‌تان داشته باشد. اگر می‌خواهید این آلبوم را برای کودکتان آماده کنید، پس حتما به از ایده عکاسی در بارداری توجه کنید.

زمان مناسب عکاسی در بارداری

ایده عکاسی در بارداری

در دوران بارداری، بدن شما به سرعت تغییر می‌کند. هیچ زمان معینی برای عکاسی در این دوران نیست، اما بهتر است زمانی عکاسی در بارداری را شروع کنید که برآمدگی شکم شما به وضوح قابل مشاهده باشد.

در حالت ایده آل، صبر کنید تا بهترین عکس‌ها را زمانی بگیرید که بدن شما نشان می‌دهد باردار هستید. بهترین زمان برای عکاسی در بارداری معمولا حدود ماه ششم اول بارداری است. زیرا در این ماه‌ها شکم شما برآمدگی کمی دارد و شکم‌تان کوچک تر است.

سپس دور بعدی عکاسی را از اواخر سه ماهه سوم بارداری شروع کنید و تا نزدیک شدن به زمان زایمان عکس‌های بیشتری بگیرید. با این حال اگر قرار است یک بار عکاسی کنید، پس سه ماه سوم را انتخاب کنید که کودک شما در حال رشد است.

از عکس و تصویر سونوگرافی‌تان استفاده کنید

ایده عکاسی در بارداری

یکی از ایده‌های خیلی جالب برای عکاسی بارداری این است که یک عکس نزدیک از برآمدگی شکم‌تان در حالی که عکس سونوگرافی را مقابل آن گرفته اید بگیرید. برای زیبا شدن تصویرتان یک لباس گلدان یا یک تاپ رنگ روشن بپوشید که حس هیجان درونی‌تان را به نمایش بگذارد.

عکاسی بارداری‌تان را با یک ژست ساده شروع کنید

ایده عکاسی در بارداری

یک ژست فوق‌العاده ساده که هرگز کهنه نمی‌شود، این است که دستان‌تان را زیر شکم‌تان قلاب کنید. یک لباس نرم و گشاد بپوشید و نور پس زمینه طلایی انتخاب کنید. مثلا عکسی مانند تصویر زیر، حال و هوای خوبی در شما ایجاد خواهد کرد.

یک دست خود را روی برآمدگی‌ شکم قرار دهید

ایده عکاسی در بارداری

یکی دیگر از ژست‌های زیبا برای عکاسی در بارداری که شکم برآمده شما را نشان می دهد، قرار دادن یک دست روی شکم و یکی زیر شکم است. چنین ژستی مثل این می‌ماند که شما کودکتان را در آغوش گرفته‌اید و این تصویر فوق العاده شیرین و پر از حس خوب است.

لباسی به رنگ مورد علاقه تان بپوشید

ایده عکاسی در بارداری

لباسی که برای عکس های بارداری می‌پوشید مهم است، اما زیاد هم به خود فشار نیاورید. در واقع شما باید لباسی انتخاب کنید که دوست دارید و در آن احساس راحتی بیشتری می‌کنید.

این یعنی یک لباس با رنگ دلخواه‌تان بپوشید یا از رنگ‌های خنثی استفاده کنید. به این فکر کنید که چه رنگ هایی بیشتر به شما می‌آید و چه رنگی را باید مطابق به محیط عکاسی انتخاب کنید.

برای انتخاب رنگ لباس از پس زمینه عکاسی‌تان الهام بگیرید

ایده عکاسی در بارداری

اگر همچنان برای انتخاب لباس مردد هستید، پس از پس زمینه محیط عکاسی تان کمک بگیرید. اگر در طبیعت عکاسی می‌کنید پس از سایه های سبز استفاده کنید یا اگر کنار دریا عکاسی می‌کنید لباسی به رنگ آبی به تن کنید.

برای هر پس زمینه ای می‌توانید از رنگ های خنثی استفاده کنید

ایده عکاسی در بارداری

آن ژاکتی دارید که با همه چیز ست می‌شود و با رنگ پوست شما هم همخوانی زیبایی دارد، پس حتما آن را هنگام عکاسی بپوشید. یک لباس ساده یا یک تاپ می‌تواند بهترین گزینه برای گرفتن عکس های خیره کننده است.

یک پس زمینه زیبا برای گرفتن عکس های خیره کننده استفاده کنید

ایده عکاسی در بارداری

اگر می‌خواهید عکس هایتان جذابیت خیره کننده داشته باشد، لزومی ندارد به بهترین تفریحگاه یا پارک و جنگل‌ها با مسافت طولانی بروید، بلکه می‌توانید به باغ یا پارک نزدیک خانه تان بروید یا از یک مزرعه پر از گل دیدن کنید اما فراموش نکنید که برای چنین پس زمینه‌هایی از لباس‌هایی با رنگ خنثی استفاده کنید.

عکس دروان بارداری‌تان را جایی بگیرید که در آن احساس خوشحالی می‌کنید

ایده عکاسی در بارداری

مهم نیست چه فصلی است، مکانی را برای عکاسی انتخاب کنید که به شما احساس خوشحالی بیشتری بدهد. شاید قدم زدن در جنگل، یا پیاده روی شن‌های کنار ساحل یا حتی بازدید از یک پاغ پر از میوه باعث شعف و شادی بیشترتان شود. پس هرگز این حس خوب را از خودتان دریغ نکنید.

برای گرفتن عکس های جذاب تر به ساحل را انتخاب کنید

ایده عکاسی در بارداری

با عکس‌های کنار دریا و ساحل غروب آفتاب را انتخاب کنید. نور ملایم خورشید روی آب و شن و زرق و برق روی آب فوق العاده ترین پس زمینه است که می‌توانید برای عکاسی در بارداری‌تان انتخاب کنید. یک پیراهن با دامن پر چین به تن کنید یا حتی یک لباس راحت و غیر رسمی که باعث احساس راحتی‌تان می‌شود، انتخاب کنید.

نگذارید آب و هوا محدودتان کند

ایده عکاسی در بارداری

اجازه ندهید آب و هوای سرد شما را از گرفتن عکس در فصل زمستان یا پاییز بترساند. بلکه می‌توانید برای گرفتن عکس در هوای سرد لباس گرم‌تری بپوشید و حتی شال و کلاه کنید.

حتی اگر می‌توانید چند دقیقه‌ای سرما را تحمل کنید، پس هر نوع لباسی که دوست دارید، به تن کنید.

خانه بهترین مکان برای عکاسی در بارداری است

ایده عکاسی در بارداری

اگر نمی‌خواهید در دمای سرد قرار بگیرید یا باران مانع عکاسی شما در محیط آزاد شده است، هیچ اشکالی ندارد، شما هنوز هم می‌توانید عکس های فوق العاده‌ای بگیرید، آن وقتی که در خانه هستید.

اگر می‌خواهید در عکسی که می‌گیرد گل و گیاه هم باشد، پس چند شاخه گل و یک گلدان بخرید و هنگام مرتب کردن آن عکس بگیرید. فضای خانه باعث می‌شود احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

با همسر یا نزدیکانتان هم عکس بگیرید

ایده عکاسی در بارداری

همراه با شریک زندگی‌تان عکس بگیرید تا او هم شما را در هیجان انگیزترین لحظاتتان همراهی کند. اگر در خانه عکاسی می‌کنید، می‌توانید عکس‌های دو نفری را روی مبل یا تخت بگیرید. این لحظات احساس صمیمیت بیشتری برایتان ایجاد می‌کند.

غروب خورشید بهترین زمان برای عکاسی در بارداری است

ایده عکاسی در بارداری

یکی از جذاب ترین ایده های عکاسی در دوران بارداری، گرفتن عکس در غروب خورشید است، طوری که یک دستتان را روی شکم قرار داده اید یا دستان همسرتان را گرفته اید، این لحظه را ثبت کنید.

اگر یک عکاس حرفه‌ای از شما عکس می‌گیرد، پس با خیال راحت عکستان را بگیرید، چون او می‌داند که چطور نور پس زمینه را تنظیم کند.

در غیر این صورت، با نور خورشید پشت سرتان عکس بگیرید، اما باید تصویر هر دو نفر شما تیره تر از حد معمولی باشد تا درخشش غروب خورشید حفظ شود.

تصاویری نزدیک از روی دست‌هایتان بگیرید

ایده عکاسی در بارداری

یک ایده عالی برای عکاسی در بارداری برای زوج ها این است که هر دو دست‌شان را روی برآمدگی شکم قرار دهند. این عکس فوق العاده نشان می‌دهد که شما چقدر نوزادتان را دوست دارید.

با فرزند کوچکتان هم عکس بگیرید

ایده عکاسی در بارداری

اگر فرزند کوچکی دارید که در شرف تبدیل شدن به یک خواهر یا برادر بزرگ است، حتما باید با او عکس بگیرید.

هیچ وقت این نکته مهم را فراموش نکنید. در طول عکاسی، چند عکس را به خودتان اختصاص دهید، چند قطعه عکس را به خود و همسرتان اختصاص دهید و چند عکس دیگر با فرزندان دیگرتان بگیرید.

فرزندان بزرگتان را فراموش نکنید

ایده عکاسی در بارداری

مردم اغلب فراموش می‌کنند که می‌توانند در دوران بارداری با فرزندان و نوجوانان بزرگترشان هم عکس بگیرند، اما این در واقع می‌تواند یک لحظه فوق العاده برای آن‌ها باشد.

با فرزند بزرگتان هم عکس بگیرید. این بهترین راه برای احترام گذاشتن به او است، از طرفی نشان می‌دهد که شما همیشه به او توجه دارید. حتی اگر فرزندتان نمی‌خواهد عکس بگیرد هم از او خواهش کنید، حتما کنارتان حضور داشته باشد.

با تمام اعضای خانواده‌تان عکس بگیرید

ایده عکاسی در بارداری

خانواده شما در حال بزرگ‌تر شدن است و این برای همه اعضای خانواده مهم است. پس این لحظه را با یک عکس خانوادگی ماندگار کنید. بعداً نه تنها همه از دیدن آن خوشحال خواهند شد، بلکه این عکس به کودک شما نشان می‌دهد که زندگی قبل از به دنیا آمدن او چگونه بوده است.

از همه لحظات دوران بارداری‌تان لذت ببرید

ایده عکاسی در بارداری

مهم نیست که از کدام ایده عکاسی در بارداری‌تان استفاده می‌کنید، مهم این است که در حین عکاسی از لحظاتتان لذت ببرید و حس خوبی داشته باشید.

لذتی که در این لحظه ها احساس می‌کنید به اندازه به دنیا آمدن فرزندتان معرکه است به خصوص وقتی که قرار است دهه ها بعد دوباره آن ها را تماشا کنید. آن هم وقتی که فرزندتان بزرگ شده کنار شما نشسته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 213

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان