جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
2.3
(4)

فصل بهار و تابستان نزدیک است. اکثر ما در این دو فصل با مشکلات زیادی رو به رو هستیم، از تعریق زیاد تا استفاده از چسب برای نگهداری سوتین بدون بند. ما در این مطلب به 9 ترفند دخترانه پرداخته ایم که می توانید در بهار و تابستان امسال امتحانش کنید.

از پودر بچه به عنوان دئودورانت استفاده کنید

سعی کنید مقداری پودر بچه زیر بغلتان بمالید تا از بو و مرطوب شدن آن جلوگیری کنید. پودر بچه از نشاسته ذرت خالص تهیه می شود و خاصیت جذب عالی تعریق را دارد. همچنین اگر پاهایتان عرق می کند و بوی بد می دهد، می توانید مقداری از آن را داخل کفش های خود بریزید.

برای نگهداشتن عینک آفتابی از کش استفاده کنید

ترفند دخترانه

حتما شما هم از این که عینک آفتابی تان سرجای خود قرار نمی گیرد و مدام مجبور هستید به طرف بالا هول بدهید، کلافه می شوید. اما می توانید با استفاده از این روش خودتان را راحت کنید. سعی کنید از کش های کوچک و بدون رنگ روی انتهای دسته های عینک خود قرار دهید. با این کش از افتادن و سر خوردن عینک خلاص خواهید شد.

روغن نارگیل

بهار و تابستان فصل شنا است. اگر به شنا علاقه دارید اما همچنان نگران خشک شدن موهای تان در اثر کلر موجود در آب استخرها هستید، می توانید قبل از رفتن به درون استخر روی موهای تان روغن نارگیل بمالید. این کار نه تنها باعث درخشندگی موها می شود بلکه از خشک شدن موها نیز جلوگیری می کند.

ترفند دخترانه

برای برنزه تر شدن پوست از برنزر مایع استفاده کنید

امکان ندارد پوستتان در آفتاب داغ تابستان تیره نشود اما اگر می خواهید همه پوست شما یک دست و یک رنگ باشد، می توانید قبل از پا گذاشتن به بیرون، مقداری برنزر مایع را با کرم پودرتان مخلوط کنید و روی پوست بمالید.

قهوه سرد

تابستان های گرم نوشیدنی های سرد می طلبد! اما خوب آن هایی که عاشق قهوه هستند، نمی توانند حتی در روزهای گرم دست از نوشیدن آن بردارند اما راه دیگری وجود دارد که می توانید هم قهوه بنوشید و هم خود را به یک نوشیدنی سرد مهمان کنید. بله! با ریختن قهوه روی مقداری یخ این نوشیدنی سرد را بنوشید.

قهوه سرد ترفند دخترانه

پد عرق گیر استفاده کنید

همه ما تعریق بیش از حد را به خصوص در روزهای داغ تابستان، تجربه می کنیم. اما اگر نمی خواهید زیر بغلتان خیس شود از پد عرق گیر استفاده کنید. استفاده از آن نیز ساده است، یک پد را زیر بغل خود قرار بدهید. با این حال دقت کنید که آستین ها به اندازه کافی بلند باشند که پد عرق گیر به چشم نیاید.

کیسه زیپ دار باید جلوگیری از خیس شدن گوشی

اگر می خواهید از گوشی خود در طول تفریح در ساحل و دریا با خود داشته باشید، از کیسه زیپ دار استفاده کنید. این کیسه نه تنها می تواند از موبایل در برابر خیس شدن جلوگیری کند، بلکه می توانید همچنان از آن استفاده کنید. مثلا شاید دوست داشته باشید از خود عکس بگیرد! پس استفاده از این کیسه های زیپ دار ایده و ترفندی فوق العاده است.

ترفند دخترانه برای آفتاب سوختگی

ترکیب یخ و آلوئه ورا برای درمان آفتاب سوختگی

در فصل تابستان آن هم هنگام دراز کشیدن کنار استخر، هرگز از آفتاب سوختگی در امان نیستید. با این حال می توانید برای تسکین پوست و قرمزی آن از مقداری ژل آلوئه ورا و یخ استفاده کنید. ترکیب یخ و آلوئه ورا به تسکین سریع آفتاب سوختگی کمک می کند.

استفاده از چسب برای نگهداری سوتین

در چند سال اخیر، استفاده از تاپ و لباس های باز با سرشانه برهنه خیلی استفاده می شود. متاسفانه آنچه باعث ایجاد مشکل می شود، بند سوتین است که زیر لباس تان می پوشید. برای این که بتوانید از این که بتوانید لباس دلخواه تان را بپوشید کافی است از سوتین های بی بند استفاده کنید، ولی همین سوتین ها نیز گاهی سر می خورند و بیشتر دردسر هستند تا کمک حال شما! پس سعی کنید هنگامی که از سوتین بی بند استفاده می کنید، از چسب مخصوص لباس زیر استفاده کنید.

همه این ترفندهای دخترانه به شما کمک می کند تا به جای دست و پنجه نرم کردن با این مشکلات از آب و هوای فوق العاده بهار و تابستان نهایت لذت را ببرید.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.3 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان