جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

12 نکته برای خرید لباس به صورت هدفمند

12 نکته برای خرید لباس به صورت هدفمند
خواندن 5 دقیقه
5
(1)

هنگام خرید حضوری، می توانید لباس ها بپوشید و امتحان کنید وتناسب آن ها را بررسی کنید. یکی دیگر از مزایا خرید حضوری، سوال پرسیدن از فروشنده ها است. آن ها می توانند اطلاعات زیادی از انواع سبک لباس به شما بدهند. انواع مختلفی از فروشگاه ها برای انتخاب وجود دارد و تجربه خرید شما بسته به جایی که می روید متفاوت خواهد بود. بهترین سایت خرید شلوار در تهران ارائه می دهند.

بوتیک‌ها: بوتیک‌ها مجموعه‌ای از لباس‌ها را انتخاب کرده‌اند که زیبایی‌شناسی خاصی دارند. آنها معمولا کوچک هستند، به این معنی که می توانید با افرادی که در آنجا کار می کنند رابطه برقرار کنید. به طور معمول، بوتیک ها دارای چندین برند طراح هستند و می توانند راهی عالی برای کشف اقلام محلی و منحصر به فرد باشند. پیدا کردن یک بوتیک با زیبایی شناسی که دوست دارید راهی عالی برای توسعه سبک شخصی شماست.

فروشگاه های بزرگ: فروشگاه های بزرگ مجموعه عظیمی از محصولات از برندهای مختلف را دارا می باشند. لباس‌ها دسته بندی شده اند، از لباس رسمی گرفته تا لباس شنا، لباس‌های ورزشی و لباس خواب. اگر می خواهید کل کمد خود را تازه کنید، فروشگاه‌های بزرگ مکانی عالی هستند، زیرا آنها بیشترین گزینه برای انتخاب محصولات را دارند. احساس گیجی می کنید؟ به مانکن ها نگاه کنید. وقتی لباسی را می‌بینید که دوست دارید، از یکی از همکاران فروش بخواهید که به شما کمک کند. در مطلبی تحت عنوان از کجا مبل بخریم در سایت بهترین کودک نویسنده به خوبی به این موضوع اشاره کرده است.

فروشگاه های فست فشن: زنجیره های فست مد لباس های مد روز را با قیمت های پایین تری ارائه می دهند. فروشگاه‌های فست‌فشن مانند فروشگاه‌های بزرگ عمل می‌کنند و طیف وسیعی از محصولات را از کت‌های کتانی گرفته تا سویشرت‌ها به فروش می‌رسانند. لباس‌ها در فروشگاه‌های فست‌مد معمولاً همه یک برند هستند، بنابراین اندازه و قیمت‌ها یکدست‌تر هستند. پس خرید شما چه مبل باشد چه خرید موارد کوچک تر مثل لباس یا شلوار، این موارد را در نظر بگیرید.

فروشگاه‌های دست‌ دوم فروشی: از بوتیک‌های قدیمی گرفته تا فروشگاه‌های با امکان ارسال محصول تا فروشگاع های زنجیره‌ای دست دوم ‌فروشی تخفیف‌خورده، فروشگاه‌های دست‌ دوم فروشی از نظر نوع لباس‌هایی که ارائه می‌کنند بسیار متفاوت هستند. می‌توانید لباس‌های باکیفیت و همچنین لباس‌های قدیمی و منحصر به فرد را در فروشگاه‌های دست‌ دوم فروشی بیابید، اما ممکن است مجبور شوید برای یافتن اندازه و استایل خود در اقلام زیادی جستجو کنید. هنگام خرید از این فروشگاه ها، بهتر است یک لباس خاص را در ذهن نداشته باشید، بلکه تابلوی خلق و خوی، لیست آرزوها و ذهن باز خود را به همراه داشته باشید.

آنلاین: اگر به دنبال یک کالای خاص هستید، خرید آنلاین استراتژی خوبی است، زیرا می‌توانید مجموعه‌ای بسیار بزرگ‌تر از آنچه که در یک فروشگاه پیدا می‌کنید، بررسی کنید. با جستجوی موردی که به دنبال آن هستید، از مجموعه گسترده ای از گزینه ها شروع کنید و سپس نتایج را بر اساس رنگ، اندازه، جنس و قیمت محدود کنید. مزیت خرید آنلاین این است که می توانید کالاهای هزاران برند را با هم مقایسه کنید. بدیهی است که عیب آن این است که نمی توانید قبل از ثبت سفارش لباس را امتحان کنید. از آنجایی که سایز هر برند متفاوت است، نمودار سایز را بررسی کنید و نظرات را بخوانید تا ایده بهتری درباره تناسب لباس ها پیدا کنید. همیشه در مورد خط مشی بازگشت شرکت تحقیق کنید تا مطمئن شوید که آنها بازپرداخت رایگان ارائه می دهند، در صورتی که می خواهید بیش از یک اندازه سفارش دهید.

نکاتی برای خرید هدفمند لباس

1- بودجه لباس را تعیین کنید. وقتی لیستی آنچه احتیاج دارید داشته باشید، برنامه‌ریزی خریدتان آسان‌تر می‌شود و از خرج کردن بیش از حد اجتناب می‌کنید. یکی از راه‌های تعیین بودجه این است که تمام لباس‌هایی را که فکر می‌کنید باید در یک سال بخرید فهرست کنید، سپس تخمین بزنید که می‌خواهید برای هر کالا چقدر هزینه کنید. پس از جمع آوری، خود را به آن متعهد نگه دارید و بیشتر خرج نکنید.

2- از مود برد (mood board) استفاده کنید. تابلوی خلق و خوی شما مجموعه ای از تصاویر لباسی است که دوست دارید. این به شما کمک می کند سبک شخصی خود را بسازید و به عنوان منبع الهام در هنگام خرید لباس عمل می کند. به اشتراکات بین تصاویری که انتخاب کرده‌اید توجه کنید؛ آیا رنگ‌ها، بافت‌ها و سبک‌های خاصی وجود دارد که به‌طور مداوم به سمت آنها گرایش دارید؟ هنگام انتخاب لباس ها، ببینید آیا آنها با سبک کلی تابلوی خلق و خوی شما مطابقت دارند یا خیر.

3- فهرست آرزو داشته باشید. فهرستی از لباس‌هایی که می‌خواهید یا نیاز دارید، لیست داشته باشید. هنگامی که به خرید می روید، نگاهی به لیست بیندازید تا به خود یادآوری کنید که واقعاً به دنبال چه چیزی هستید. خرید از یک لیست معمولاً موفق‌تر از رفتن به دنبال یک کالای خاص در ذهن است. ممکن است در اولین تلاش هر چیزی را که می‌خواهید پیدا نکنید، اما در طی چندین خرید، به طور کلی می‌توانید بیشتر موارد موجود در لیست خود را بررسی کنید. هنگام خرید آنلاین، اقلام مورد علاقه خود را نشانه گذاری کنید و زمانی که برند فروش داشت، به آنها بازگردید.

نکاتی که بهتر است هنگام خرید لباس به آنها توجه داشته باشید:

1-لباسهایی را تهیه کنید که با دیگر لباس هایتان هماهنگی داشته باشد که در هزینه های اضافی صرفه جویی کنید.

2-میتوانید برای داشتن کمترین هزینه در زمان حراجی فروشگاه ها اقدام به خرید لباس کنید.

3-لباس هایی با کیفیت بالا خریداری کنید که زمان بیشتری از آن استفاده کنید.

4-در مورد سبک لباس قبل از خرید تصمیم گیری کنید.

5-برای خرید زمان مناسبی را درنظر بگیرید و از عجله کردن اجتناب کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان