جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
113 بازدید

بازی فکری جدید: 5 ثانیه فرصت دارید تا اشتباه سر میز شام خانوادگی را پیدا کنید!

بازی فکری جدید: 5 ثانیه فرصت دارید تا اشتباه سر میز شام خانوادگی را پیدا کنید!
خواندن 4 دقیقه
3.2
(30)

همانطور که در تصویر بازی فکری جدید می بینید، یک خانواده 5 نفری در حال خوردن شام هستند. مادربزرگ، مادر و دختر خانواده در حال خوردن غذا هستند، پدر در حال خواندن روزنامه و نوشیدن نوشابه و پسر کوچک نیز در حال هم زدن نوشیدنی اش است. در بازی فکری جدید شما باید اشتباه سر میز شام خانوادگی را پیدا کنید. برای این کار نیز فقط 5 ثانیه فرصت دارید. سعی کنید از مهارت تیزبینی و قدرت تیزبینی خود استفاده کنید.

بازی فکری جدید

بازی فکری جدید

تست‌های IQ اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی را یک فرد را اندازه گیری می کند. این تست ها و بازی های فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید. خوب آیا آماده اید تا توانایی تان را به چالش کشیده و در این بازی شرکت کنید؟

بیایید شروع کنیم!

برای پیدا کردن اشتباه سر میز شام خانوادگی تنها 5 ثانیه فرصت دارید و بعد از پیدا کردن پاسخ، شما جز 98 درصد افراد باهوشی خواهید بود که به این بازی فکری پاسخ درست داده است.

5 ثانیه شما از حالا شروع شد!

5

4

عجله کنید زمان زیادی ندارید

3

تست هوش خود را محک بزنید

تست‌های IQ اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی را یک فرد را اندازه گیری می کند. این تست ها و بازی های فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

بیایید جزئیات تصویر را از نظر بگذرانیم:

در این پازل تصویری بازی فکری جدید، ظاهرا همه چیز منظم است. شومینه سر جای خود قرار دارد. گلدان سرجای خودش و کمد کتاب ها هم مرتب است. روی میز غذا نیز همه چیز درست به نظر می رسد. مادر بزرگ روی صندلی خودش نشسته، و بچه ها نیز در حال خوردن غذای خود هستند. پس چه چیزی در این تصویر اشتباه است؟

2

1

آیا توانستید، اشتباه تصویر را در زمان معین شده در بازی فکری جدید تشخیص دهید؟

زمان شما به پایان رسید!

حتما برخی از شما به راحتی اشتباه تصویر را پیدا کرده اید. به شما تبریک می گوییم. با این حال هستند کسانی که نمی توانند پاسخ درست را پیدا کنند. اگر نتوانسته اید معما را حل کنید، نگران نباشید، ما اکنون پاسخ را به شما خواهیم گفت.

پاسخ بازی فکری جدید

در این پازل تصویری، شما 5 ثانیه فرصت داشتید تا اشتباه تصویر شام خانوادگی را پیدا کنید. اما اگر هنوز موفق نشده اید، به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب بازی فکری جدید

حتما فکر می کردید که اشتباه تصویر نشستن پدر و مادر خانواده است. شاید فکر می کردید که باید پدر خانواده در راس میز و رو به روی مادربزرگ می نشست در حالی که حالا همسرش روی صندلی بالای میز نشسته. اما جواب درست برای این بازی فکری، هم زدن چای با چاقو است. پسر کوچک در حال هم زدن چای با چاقو است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از بازی فکری جدید لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد آرا: 30

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان