جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
3
(2)

اغراق نیست اگر بگوییم که اصلا به شارون استون ستاره فیلم غریزه اولیه نمی‌آید که زنی با بیش از 60 سال سن باشد. او بی نهایت زیباست و صورتی سالم و شاداب دارد. جالب است بدانید که دیدگاه او نسبت به زیبایی پس از تحمل یک خونریزی مغزی و سکته مغزی که نزدیک بود جانش را بگیرد، تغییر کرد. حالا شارون استون برای مراقبت از خود به دنبال استانداردهای غیرواقعی نیست. همین امر نیز به او چنان ظاهر درخشان و خیرکننده ای بخشیده که می‌توان ثابت کرد که زیبایی به سن نیست. در این مطلب از مجموعه مطالب سبک زندگی خبرنامه با ترفندهای زیبایی شارون استون آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید!

ترفندهای زیبایی شارون استون

به باور شارون استون باید همه چیز را ساده گرفت، به خصوص روتین صبحگاهی را!

ترفندهای زیبایی شارون استون

روتین صبحگاهی شارون استون

شارون هر صبح پس از بیدار شدن، ابتدا صورت خود را با آب می‌شوید و دندان‌هایش را مسواک می‌زند. این دو کار ساده به او شادابی خاصی می‌بخشد، به خصوص وقتی به لبخند زیبای او نگاه کنید، متوجه اثربخشی این روتین خواهید شد.

استفاده از مرطوب کننده‌های مقرون به صرفه

او عاشق استفاده از محصولات زیبایی ساده و مقرون به صرفه برای حفظ رطوبت پوست است.

مرطوب کننده یکی از اجزای اصلی روتین زیبایی و مراقبتی استون است که سال‌ها است که از آن پیروی می‌کند. یکی از ارزشمندترین محصول مراقبتی در روتین مراقبت از پوست او یک کرم قدیمی ‌است که مادرش در 12 سالگی به او داد و شارون را تشویق کرد تا روزی دو بار از آن استفاده کند. شارون استون می‌گوید: “مادرم به من گفت که اگر از این کرم هر صبح و شب استفاده کنی تا آخر عمرت از من تشکری خواهی کرد.” و من هنوز هم بعد از 50 سال هر بار که از این کرم استفاده می‌کنم، در دل از مادرم تشکر می‌کنم. این کرم پوست او را صاف و درخشان نگه داشته است.

ترفندهای زیبایی شارون استون

شارون فقط یک یا دو بار در هفته موهایش را می‌شوید

این مورد که یکی از ترفندهای زیبایی شارون استون است نه تنها به او کمک می‌کند مدل و حالت موهای کوتاهش را حفظ کند، بلکه باعث می‌شود از وسواس مداوم برای شستن موهایش فاصله بگیرد. شارون همچنین معتقد است که باید محصولات مراقبت از موی خود را هر چند وقت یک بار تغییر دهد، به همین از 4 مارک مختلف استفاده می‌کند. اما مهم تر از همه، او با کمتر شستن موهایش در هفته، به آن‌ها اجازه می‌دهد تا روغن طبیعی شان را حفظ کرده و تغذیه شوند.

اسکراب بخش جدا ناپذیر در روتین استون است

او به لایه برداری پوست برای تمیزی و سالم ماندنش اعتقاد دارد. این ستاره هالیوود می‌گوید: “من فکر می‌کنم سالم ماندن پوست به لایه برداری نیاز دارد، پس باید به طور مرتب از اسکراب استفاده کرد.”

او حتی برای لایه برداری پوست خود نیز از روشی خیلی ساده استفاده می‌کند؛ ابتدا صورت خود را با آب داغ شسته و سپس با اسکراب پوست خود را از شر سلول‌های مرده خلاص می‌کند.

ترفندهای زیبایی شارون استون

در مورد زیبایی ایده‌ال‌های خودش را دارد

استون می‌داند که هر کسی شیوه و روش منحصر به فرد خودش را برای روتین مراقبتی و زیبایی دارد، یعنی هر کسی خودش تصمیم می‌گیرد که چطور زیبا و جذاب دیده شود. به باور او اگر کسی می‌خواهد جراحی پلاستیک یا جراحی زیبایی انجام دهد، باید این کار را بدون هیچ تردیدی انجام دهد، اما اگر دوست ندارد چنین کاری کند، پس مختار است از اصول خودش پیروی کند.

به عنوان مثال، او در گذشته یک بار به لب‌های خود ژل تزریق کرده بود که بیشتر شبیه لب‌های ماهی قزل آلا دیده می‌شد، اما اکنون زیبایی طبیعی اش را بیشتر دوست دارد.

برای ستاره فیلم غریزه اولیه، زیبایی درونی اولویت بیشتری دارد

استون می‌داند که زیبایی واقعی از درون آدم‌ها سرچشمه می‌گیرد، به همین دلیل است از رژیم غذایی سالم پیروی کرده و از مصرف نوشابه، کافئین و غذاهای بسیار فرآوری شده اجتناب می‌کند. با این حال او همچنین خوراکی‌هایی می‌خورد که دوست دارد، مانند گوشت و شکلات تلخ که هیچ محدودیتی در خوردن آن‌ها قائل نیست. شارون می‌گوید: “هر چیزی را که میل داشته باشم می خورم”

ترفندهای زیبایی شارون استون

وقتی صحبت از تناسب اندام می‌شود، او از پیلاتس، تمرینات دایره ای و رقصیدن لذت می‌برد. او توضیح می‌دهد: “من به زیبایی درونی اعتقاد بیشتری دارم.”

او به جای تعقیب استانداردهای اجتماعی مبنی بر تلاش برای جوان ماندن، رفتن به سمت پیری و افزایش سن خود را دوست داشته و با کمال رضایت و متانت پذیرفته است. “این ایده که جوان بودن تنها چیزی است که زیبا یا جذاب جلوه می‌کند، درست نیست. من نمی‌خواهم یک “زیبای جوان” باشم. من می‌خواهم زنی باشم که در هر سنی بهترین خودش است.”

او عاشق رژ لب قرمز است

شارن عاشق استفاده از رژ لب قرمز است. او استفاده از رژ لب های قرمز را شیک و باکلاس می داند. چه رژ لب قرمز براق باشد یا تیره، تنها رنگ مورد علاقه او قرمز است.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان