جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
654 بازدید

آزمون شناسایی مرد: کدام زن یک مرد است؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون شناسایی مرد: کدام زن یک مرد است؟
خواندن 3 دقیقه
3.5
(44)

آزمون شناسایی مرد؛ آیا می توانید تشخیص دهید چه کسی یک مرد است؟ این معمای تصویری برای آزمایش میزان دقت و توجه و ضریب هوشی شما ساخته است. کارشناسان ادعا می کنند فقط افراد باهوش می توانند مردی که با استفاده از میکاپ خود را به شکل یک زن آرایش کرده است شناسایی کنند. شما چطور؟ حالا با حل آزمون شناسایی مرد مغز خود را محک بزنید!

چقدر باهوش هستید؟ برای پاسخ این سوال راه های زیادی وجود دارد. کافی است به آن‌ها عمل کنیم تا بفهمیم چقدر باهوش و به روز هستیم. یکی از راه های ساده برای محک زدن هوش انجام معماها و بازی های فکری مانند آزمون شناسایی مرد است. زیرا هوش با میزان دقت و توجه رابطه مستقیمی دارد. امروز هم مانند روزهای دیگر شما را با یک ورزش ذهن جذاب به چالش می کشیم. پس با بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه همراه باشید.

آزمون شناسایی مرد؛ مرد کیست؟

آزمون شناسایی مرد

در تصویر آزمون شناسایی مرد می توانید چهار خانم جذاب را مشاهده کنید که ظاهرا در یک مهمانی هستند. خوب به هر حال، شواهد موجود در تصویر حاکی از این که یکی از این خانم ها در واقع یک مرد است. اکنون ما مغز شما را به چالش می کشیم تا با توجه به سرنخ ها تشخیص دهید مرد کیست! با حل آزمون شناسایی مرد شما هم سرگرم می شوید و هم هوش خود را محک می زنید.

پیشنهاد می کنیم قبل این که شروع کنید به این نکته توجه کنید: برای لحظه ای چشمان تان را ببندید و سعی کنید خوب تمرکز کنید. بعد که حواس تان جمع شد، شروع به حل کردن این معمای جذاب کنید.

.

.

.

.

.

آزمون شناسایی مرد

.

.

.

آیا موفق شدید مرد را شناسایی کنید؟ کدام زن یک مرد است؟

ما مطمئنیم که افراد باهوش موفق شده اند مرد را تشخیص دهند. شما چطور؟ به هر حال، اگر نتوانستید آزمون شناسایی مرد را حل کنید، جواب را در بخش زیر جستوجو کنید.

پاسخ معما

اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید! زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا معماها و آزمون های چون آزمون شناسایی مرد را حل کنید.

خوب به هر حال، برای دیدن جواب تصویر زیر را مشاهده کنید:

آزمون شناسایی مرد

پاسخ آزمون شناسایی مرد: خانم سمت چپ تصویر، کسی که موهای کوتاهی دارد یک مرد است، بله به همین سادگی.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی مرد لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 44

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان