جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

تمرکز بر داعش؛ عملیات شاهین 25 بیش از 28 داعشی را نابود کرده است

تمرکز بر داعش؛ عملیات شاهین 25 بیش از 28 داعشی را نابود کرده است
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

مقامات وزارت داخله افغانستان از کشته شدن 28 تن از افراد وابسته به گروه داعش در ولایت ننگرهار در شرق این کشور خبر می دهند.

وزارت امور داخله افغانستان با انتشار اعلامیه ای گفته است که در نتیجه عملیات نظامی نیروهای امنیتی افغانستان در ولسوالی های ده بالا و کوت ننگرهار، 28 داعشی کشته شده و 7 تن دیگرشان زخمی شده اند.

isis
ننگرهار یکی از پایگاه های داعش در افغانستان است

در این اعلامیه گفته شده که نیروهای امنیتی افغانستان توانسته اند چندین روستا را نیز از وجود این افراد داعش پاک سازی نمایند.

وزارت داخله افغانستان تاکید کرده است که عملیات شاهین 25 که به منظور پاک سازی ننگرهار از وجود گروه داعش آغاز شده است، تا نابودی کامل این گروه در ولایت ننگرهار ادامه خواهد یافت.

تمرکز بر داعش در ننگرهار

حکومت افغانستان در روزهای اخیر عملیات نظامی ویژه ای را برای نابودی گروه داعش در ولایت  ننگرهار در شرق افغانستان آغاز کرده است.

اوایل هفته جاری، مقامات محلی در ولایت ننگرهار که یکی از پایگاه های گروه داعش محسوب می گردد، گفته بودند که در عملیات نابودی داعش در ننگرهار، نیروهای هوایی و زمینی افغانستان به صورت مشترک همکاری می کنند و نیروهای خارجی نیز با حمایت هوایی از نیروهای امنیتی افغانستان در این عملیات مشارکت خواهند داشت.

afghan-army1
مقامات افغانستان گفته اند که عملیات برضد داعش در ننگرهار تا نابودی این گروه ادامه خواهد یافت

عطاء الله خوگیانی سخن گوی والی ننگرهار گفته بود که این عملیات به دستور رییس جمهور آغاز شده است و تا نابودی کامل گروه داعش در این ولایت ادامه خواهد یافت.

هشدار در مورد خطر داعش در افغانستان

با وجود عملیات های نظامی صورت گرفته علیه داعش در ننگرهار، برخی مقامات افغانستان در مورد خطرات این گروه در افغانستان در صورت بی توجهی برای نابودی این گروه هشدار داده اند.

حمدالله محب سفیر افغانستان در آمریکا گفته است با این که اکنون برخی پایگاه های داعش توسط نیروهای امنیتی افغانستان از بین برده شد اما اگر توجه کاملی به این امر صورت نگیرد، فعالیت های داعش در این کشور دوباره آغاز خواهد شد.

Hamdullah-mohib
حمدالله محب، سفیر افغانستان در امریکا

سفیر افغانستان در آمریکا  گفته است که نیروهای نظامی افغان با کمک نیروهای خارجی پایگاه های داعش را در هدف قرار می دهند اما هنوز هم این گروه در افغانستان وجود دارد.

فعالیت گروه داعش در سال های اخیر تبدیل به نگرانی امنیتی برای مقامات و مردم این کشور گردیده است. مقامات افغانستان داعش را تهدیدی جدی برای امنیتی این کشور خوانده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان