جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

لت و کوب داکتران شفاخانه محمدعلی جناح از سوی بستگان یک جانباخته ویروس کرونا

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مسوولان در شفاخانه محمد علی جناح که برای تداوی بیماران ویروس کرونا اختصاص داده شده است می‌گویند که بستگان یک قربانی ویروس کرونا، شش داکتر این شفاخانه را لت‌وکوب کرده‌اند.

محمدداوود، رییس شفاخانه‌ی محمدعلی جناح به رسانه ها گفته است که بستگان یک جانباخته ویروس کرونا عصر روز گذشته دوشنبه (12جوزا) پس از آن داکتران این شفاخانه را لت و کوب کرده اند که بیمار مبتلا به ویرکس کرونا جانباخته است.

رییس شفاخانه محمدعلی جناح افزوده که سه مسلح وابسته به این جانباخته ویروس کرونا پس از لت کوب داکتران و کارمندان صحی شیشه‌های تعدای از اتاق‌ها را نیز شکستانده‌اند.

او تاکید کرده که به‌دلیل تهدید این افراد فعالیت شفاخانه محمد علی جناح برای ساعتی متوقف شده اما روند ارایه‌ی خدمات در این شفاخانه دوباره به حالت عادی برگشته است.

رییس شفاخانه محمد علی جناح تاکید کرده که پولیس دو تن از این افراد را بازداشت کرده است.

از سوی هم وحیدمجروح معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت برای بررسی این رویداد به شفاخانه محمدعلی جناح رفته است.

لت و کوب داکتران و کارمندان صحی در کابل

پیش از این نیز به تاریخ 17 ثور شماری از بستگان یک قربانی ویروس کرونا، یک داکتر و پرستار شفاخانه افغان – جاپان را در کابل پس از آن لت‌وکوب کرده بودند که یک مرد کهن‌سال مبتلا به ویروس کرونا در این شفاخانه جان باخته بود.

رویداد مشابه دیگری نیز در شفاخانه استقلال رخ داده بود که بستگان یک جانباخته ویروس کرونا پس از شکستن شیشه های شفاخانه شماری از موظفین آن شفاخانه را لت و کوب کرده بودند که به تعقیب ان وزارت صحت از پولیس درخواست تامین امنیت مراکز صحی مخصوص ویروس کرونا را کرده بود اما به نظر می رسد نیروهای امنیتی تاکنون در این مورد اقدامی نکرده اند.

این در حالی است که شیوع ویروس کرونا در کابل به اوج خود رسیده است.

جهت مطالعه مقاله ها و اخبار سبک زندگی اینجا را ببینید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان