جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

مشاور امنیت ملی امریکا: خروج نیروهای امریکایی از افغانستان تدریجی خواهد بود

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مشاور امنیت ملی امریکا ابراز خوشبینی می کند که توافق‌نامه‌ صلح میان امریکا و طالبان ظرف چند روز یا چند هفته آینده امضا شود و بر اساس آن، خروج نیروهای امریکایی از افغانستان تدریجی خواهد بود.

رابرت اوبراین روز گذشته(سه شنبه، 22دلو) در مراسمی به میزبانی شورای آتلانتیک در واشنگتن، به پرسش‌هایی درباره گفت‌وگوهای صلح افغانستان گفت: “معتقدم پیشرفت چشمگیری حاصل شده است. این مساله‌ای است که با خشنودی رئیس‌جمهوری همراه شده است. وقتی حرف افغانستان باشد، از پیش‌بینی تنفر دارم.”

us1

اوبراین تاکید کرد: “ما به طور محتاطانه خوش‌بین هستیم که اخبار خوبی از گفتگوهای صلح منتشر شود”.

او اضافه کرده: “می‌خواهیم به خانه بازگردیم، اما می‌خواهیم این روند تحت شرایطی باشد که حفاظت‌ ما برای همکاران و شرکای مان در افغانستان حفظ شود و می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که افغانستان دوباره پناهگاه امنی برای تروریسم نخواهد شد.”

مشاور امنیت ملی امریکا خاطرنشان کرده که کشورش سخت کار می کند تا شرایطی را تعیین کند که اجازه یک خروج تدریجی را فراهم نماید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان