جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

از آغاز سال 1398 تاکنون؛ 671 هزار تذکره الکترونیکی توزیع شده است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

اداره ملی احصائیه و معلومات می گوید که روند توزیع تذکره های الکترونیکی تسریع یافته و از اول حمل سال 1398 تا اکنون، حدود 671 هزار تذکره الکترونیکی در ولایت های کابل، ننگرهار وهرات توزیع شده است.

احمد جاوید رسولی، رییس اداره ملی احصائیه و معلومات که امروز سه‌شنبه(13حوت) در برنامه “پاسخ‌دهی دولت به ملت”، در مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت صحبت می کرد، گفت: دیجیتل سازی کتاب های اساس تذکره های ورقی آغاز گردیده و تا هنوز حدود 25 میلیون تذکره ورقی به گونه سافت داخل سیستم این اداره شده است.

jawid rasuli

به گفته او، در ضمن این که 671 هزار تذکره الکترونکی توزیع شده است، پروژه دیجیتل سازی کتاب های اساس تذکره های ورقی تا یک ماه دیگر تکمیل خواهد شد و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

رسولی همچنان گفت که برای سهولت در روند توزیع تذکره های الکترونیکی، پر کردن فورم این تذکره ها به گونه آنلاین ترتیب گردیده که با استفاده از این سیستم، ثبت نام برای دریافت تذکره های الکترونیکی، هر فرد بین 3 تا 5 دقیقه زمان نیاز دارد تا در اولین مرحله به مراکز توزیع تذکره های الکترونیکی مراجعه نماید و در مراجعه بعدی، تذکره را دریافت نماید.

او افزود، پروسه استخدام کارکنان توزیع تذکره های الکترونیکی در 31 ولایت باقی مانده جریان دارد و این روند طی یک هفته آینده تکمیل خواهد شد. با تکمیل روند استخدام کارکنان توزیع تذکره های الکترونیکی، روند صدور تذکره ها در 31 ولایت به گونه مرحله وار صورت خواهد گرفت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان