جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

بازداشت طراح حمله انتحاری زابل و 8 شورشی دیگر در غزنی

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت دفاع می‌گوید که طراح حمله انتحاری در ولایت زابل و 8 شورشی دیگر در ولایت غزنی بازداشت شده‌اند.

این وزارت امروز شنبه(30سنبله) در یک خبرنامه گفته است که در نتيجه عملياتی در ولايت غزنى، نيروهاى كماندو و قطعات خاص پوليس 9 شورشی طالب به شمول 3 تسهيل‌كننده حملات انتحارى را بازداشت کردند.

zabul

وزارت دفاع گفته است که يكی از این تسهیل‌کنندگان حملات انتحاری، مستقيما در پلان‌گذارى حمله انتحارى مرگبار در نزديكى شفاخانه ولايت زابل دست داشته است.

این وزارت افزوده است که در میان بازداشت‌شدگان 3 تن فراهم‌كننده ديگر ماين‌هاى انفجارى كه دو عراده موتر نوع مازدا را جهت حمله موتر بمب در شهر غزنى به همراه خود آورده بودند نیز شامل اند.

این در حالی است که انفجار موتر بمب در شهر قلات، مرکز ولایت زابل، به تاریخ 28 سنبله، بیش از 20 کشته و 90 زخمی برجای گذاشت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان