جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

رییس‌جمهور: نوع مواظبت از بازماندگان شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی باید تحول بنیادی نماید

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رییس جمهور غنی می‌گوید که باید نوع مواظبت از بازماندگان شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی در وزارت‌های دفاع و داخله تحول بنیادی نماید و نیز وزارت دولت در امور شهدا و معلولین تغییر کند.

اشرف غنی روز گذشته(8اسد) در مراسم توزیع اسناد نمرات رهایشی به خانواده‌های شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی گفته است که با ایجاد سکتور خصوصی در نزدیکی شهرک پیروزی مربوط به ورثه شهدای امنیتی در کابل، زمینه کاریابی نیز برای آنان فراهم خواهد شد.

او به شهردار کابل هدایت داده تا برای شهدای نیروهای امنیتی هدیره در نظر گرفته شود.

ASHRAF

رییس‌جمهور از وزارت شهرسازی خواسته که روند توزیع زمین برای ورثه شهدا را تسریع بخشیده و در ولایاتی که زمین برای مسکن وجود ندارد، بدیل‌های مناسبی در نظر بگیرد و معارف نیز باید شماری از لیسه خاص را برای فرزندان شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی اختصاص دهد.

وی هم‌چنین هدایت داد تا وزارت‌های تحصیلات عالی و معارف ترتیبات خاص آمادگی کانکور را برای فرزندان شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی فراهم کنند.

همچنان جواد پیکار، سرپرست وزارت شهرسازی در این برنامه گفته است، این وزارت توانسته تا شهرک پیروزی را در منطقه ده سبز ولایت کابل در ۸ هزار جریب زمین که دارای ۱۱ هزار و ۷۷ نمره رهایشی می‌باشد، ایجاد نماید.

به گفته سرپرست وزارت شهرسازی، در حال حاضر در این شهرک در چهار فاز نمرات رهایشی آماده توزیع می‌باشد و کار بالای فازهای پنجم و ششم نیز جریان دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان