جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
4.6
(12)

آیا می‌خواهید رنگ سقف آشپزخانه‌تان را تغییر دهید؟ کدام رنگ مناسب سقف آشپزخانه و متناسب با دکوراسیون داخلی آشپزخانه‌تان است. ما در مورد بهترین رنگ‌ ها برای سقف آشپزخانه تحقیق کرده‌ایم تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

استفاده از رنگ‌های مختلف می‌تواند جلوه‌های بصری متفاوتی را در آشپزخانه شما ایجاد کنند. برخی از رنگ‌ها می‌توانند دیوار اتاق را بلندتر یا بزرگتر نشان دهند، در حالی که برخی دیگر فضای فانتزی ایجاد می‌کنند. اگر شما نیز به دنبال انتخاب رنگ برای سقف آشپزخانه تان هستید، در این مطلب همراه‌مان باشید.

چه رنگی برای سقف آشپزخانه مناسب است؟

هیچ قانون مشخصی که تعیین کننده رنگ سقف آشپزخانه باشد، وجود ندارد، اما دکوراسیون بقیه خانه می‌تواند تاثیر زیادی در تصمیم نهایی شما در انتخاب رنگ داشته باشد. رنگ سفید رایج‌ترین رنگ‌ برای سقف اتاق‌ها و به ویژه آشپزخانه است. سفید به عنوان یک رنگ خنثی، تقریبا برای هر آشپزخانه‌ای استفاده می‌شود.

آیا سقف آشپزخانه باید همرنگ دیوارها باشد؟

هرچند می‌توانید سقف آشپزخانه را همرنگ دیوارها کنید اما اگر رنگی خنثی انتخاب کنید، ترکیب بهتری ایجاد خواهد شد. استفاده از یک رنگ روی دیوارها و سقف باعث ایجاد یکنواختی و کوچک‌تر دیده شدن آشپزخانه یا اتاق‌ها می‌شود.

این قانون را هیچ وقت فراموش نکنید: اگر می‌خواهید آشپزخانه را یک رنگ بزنید، پس برای سقف رنگی دو درجه روشن‌تر یا تیره‌تر از دیوارها انتخاب کنید.

سفید

بهترین رنگ برای سقف آشپزخانه

رنگ سفید محبوب‌ترین رنگ برای هر سقفی از جمله سقف آشپزخانه است. این رنگ خنثی بهترین رنگی است که می‌توانید برای سقف آشپزخانه‌تان انتخاب کنید، زیرا می‌توان آن را با هر رنگ دیگری ترکیب کرد.

اگر می‌خواهید رنگ سقف را سفید انتخاب کنید، پس کابینت ها، لوازم آشپزخانه و کابینت مشکی می‌تواند تضاد جالبی ایجاد کند. همچنین از کاکتوس‌های سرامیکی برای ایجاد جذابیت بصری استفاده کنید.

آبی روشن

بهترین رنگ برای سقف آشپزخانه

انتخاب رنگ آبی روشن برای سقف آشپزخانه فضا را بازتر و طبیعی‌تر نشان می‌دهد. آبی روشن یادآور آسمان است و چشم را فریب می‌دهد تا تصور کنید فضا بزرگتر از آنچه واقعا است دیده می‌شود. رنگ آبی در ترکیب رنگ چوب طبیعی فوق العاده است. اگر کابینت یا کفپوش چوبی باشد بهترین انتخاب برای رنگ سقف آشپزخانه شما آبی روشن است.

استفاده از ترکیب سفید در لوازم آشپزخانه جذابیت بیشتری خلق می‌کند. در این تصویر، دیوارها آبی تیره‌ هستند و سقف را بلندتر نشان می‌دهد.

برنز

بهترین رنگ برای سقف آشپزخانه

اگر به دنبال رنگ‌های خنثی هستید اما همچنین نمی‌خواهید از رنگ‌های سفید روشن استفاده کنید، پس از رنگ برنز برای سقف آشپزخانه استفاده کنید.

این رنگ تضاد جزئی با رنگ‌های دیوارها چه تیره یا روشن ایجاد می‌کند. استفاده از رنگ برنز تیره با دیوارهای روشن‌تر باعث می‌شود اتاق کوتاه‌تر به نظر برسد. بنابراین برای این که سقف‌ بلند به نظر برسد برنز روشن با دیوارهای تیره را انتخاب کنید.

خاکستری روشن

بهترین رنگ برای سقف آشپزخانه

رنگ آمیزی سقف آشپزخانه به رنگ خاکستری روشن می‌تواند بدون این‌که فضا را بیش از حد تحت تأثیر قرار دهد، باعث ایجاد جذابیت بیشتری شود. استفاده از خاکستری روشن با دیوارهای تیره باعث بلندتر نشان دادن سقف می‌شود.

سایه خاکستری روشن گزینه مناسبی برای سقف آشپزخانه است. هرچند زیاد قابل دیدن نیست اما می‌تواند تغییر قابل توجهی ایجاد کند.

سبز، بهترین رنگ برای سقف آشپزخانه

بهترین رنگ برای سقف آشپزخانه

سایه‌های سبز روشن و تیره را می‌توان با هم ترکیب کرد و برای سقف آشپزخانه استفاده کرد، اما سایه‌های روشن‌تر سبز برای آشپزخانه بهتر است. کار با سایه‌های سبز نعنایی، کم رنگ یا پاستلی آسان‌تر است. ترکیب کردن رنگ‌های سبز تیره‌ با رنگ دیوارها سخت تر است، زیرا به سرعت مرکز توجه افراد قرار می‌گیرد.

آشپزخانه در این تصویر با کابینت های چوبی و سایه‌ای سبز که یادآور گیاهان است، دکور شده تا یادآور تم طبیعت باشد. رنگ سفید روی دیوارها نیز باعث می‌شود فضا روشن‌تر و بزرگتر دیده شود.

خاکستری تیره

بهترین رنگ برای سقف آشپزخانه

سقف به رنگ خاکستری تیره می‌تواند فضایی چشمگیر و زیبا ایجاد کند. اتاقی با دیوارهای تیره باعث ایجاد فضایی  دنج‌تر می‌شود. به تصویر این آشپزخانه نگاه کنید، رنگ خاکستری مات در سراسر آشپزخانه باعث جلب توجه بیننده می‌شود. به خصوص وقتی از چنین میزهای گرانیتی سفید استفاده کنید تا یکنواختی خاکستری را از بین برده و کنتراست جذابی به وجود آورد.

آبی دریایی

رنگ آمیزی سقف آشپزخانه به رنگ سرمه ای یا آبی دریایی بدون شک جذابیت خیره کننده‌ای ایجاد می‌کند. آشپزخانه‌ای با دیوارهای سفید و سقف آبی سرمه‌ای حال و هوای ساحلی به فضا می‌بخشد. همچنین برای ایجاد گرمای بیشتر، می‌توان از کف چوبی و میز بزرگ چوبی نیز استفاده کرد.

این رنگ آبی تیره، رنگ قدرتمندی است که مطمئنا توجه هر بیننده را به خود جلب خواهد کرد.

زرد

بهترین رنگ برای سقف آشپزخانه

سایه‌های زرد کم رنگ یا روشن روی سقف آشپزخانه فوق العاده است. این سایه ها می توانند به راحتی اتاق را روشن کرده و محیطی شادتر ایجاد کنند.

همانطور که می‌بینید، در این آشپزخانه از کابینت‌ها و میزهای سفید رنگ برای روشن کردن اتاق استفاده شده است. همچنین گیاهانی که روی کابینت‌ها قرار گرفته باعث می‌شود، فضا طبیعی تر جلوه کند.

بهترین رنگ برای سقف آشپزخانه: بژ

بهترین رنگ برای سقف آشپزخانه

رنگ بژ برای سقف و دیوارهای آشپزخانه در مقابل کف سفید، کابینت‌ها و کانتر تضاد فوق العاده‌ای ایجاد می‌کند. لوستر و چهارپایه های طلایی به عنوان رنگ برجسته بین سفید و رنگ بژ ظاهر چشمگیری برای آشپزخانه تان ایجاد می‌کند.

رنگ بژ دارای ته رنگ صورتی است که به ظرافت زنانه اشاره دارد. این ته رنگ صورتی، باعث ایجاد گرما در فضای آشپزخانه می‌شود.

قهوه‌ای

قهوه‌ای اولین رنگی نیست که هنگام انتخاب یک رنگ مناسب برای سقف آشپزخانه، به ذهن‌تان می‌رسد، و اگر قهوه‌ای انتخاب شما برای رنگ سقف آشپزخانه‌تان است باید با رنگ درستی ترکیب کنید تا تاثیر قدرتمندی روی دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان داشته باشد.

مشکی

بهترین رنگ برای سقف آشپزخانه

هرچند رنگ مشکی، آن هم برای سقف آشپزخانه کمی غیرمتعارف است، اما می‌تواند فضایی منحصر به فرد ایجاد کند.

همانطور که در تصویر می‌بینید، سقف آشپزخانه مشکی رنگ است و برای ایجاد ظاهر چشمگیرتر کابینت‌ها سفید انتخاب شده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد آرا: 12

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان