جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
49 بازدید

تست بینایی دلفین پنهان: اگر بینایی خوبی دارید دلفین را در 5 ثانیه پیدا کنید!

آنچه که در این مطلب میخوانید
تست بینایی دلفین پنهان: اگر بینایی خوبی دارید دلفین را در 5 ثانیه پیدا کنید!
خواندن 5 دقیقه
3.7
(27)

تست بینایی دلفین پنهان: آیا می توانید در طول 5 ثانیه یا کمتر دلفین پنهان شده در تصویر را پیدا کنید؟ ادعا شده است فقط افراد تیزبین می توانند دلفین را در 5 ثانیه پیدا کنند. اکنون با انجام این چالش توهم نوری، قدرت چشمان و میزان دقت خود را آزمایش کنید!

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند. حالا با انجام تست بینایی دلفین پنهان ذهن و بینایی خود را بیازمایید.

تست بینایی دلفین پنهان

دلفین را پیدا کنید

 

تصویر صحنه ای از ساحل را نشان می دهد که در آن می توانید افرادی را ببینید که از آفتاب گرفتن لذت می برند. اما چیزی دیگری نیز در این ساحل است که شما متوجه آن نشدید! جایی در این تصویر یک دلفین پنهان شده است و شما باید در طول 5 ثانیه دلفین را پیدا کنید. تست بینایی دلفین پنهان یک راه خوب برای آزمایش مهارت های بصری و هوش شما است. اگرچه روش خوبی در نظر گرفته می شود، اما تنها وسیله برای انجام این کار نیست.

خوب، زمان شما از حالا شروع می شود:

.

.

آیا دلفین را پیدا کردید؟

.

.

افرادی که مهارت های مشاهده استثنایی دارند می توانند دلفین را در محدوده زمانی پیدا کنند.

.

.

این دلفین به طرز ماهرانه ای در محیط استتار یافته است و در نگاه اول تشخیص آن را دشوار است.

.

.

سرنخ: دلفین در آب و زنده نیست!

.

.

5 ثانیه شما تمام شد.

سبه کسانی که دلفین را دیده اند تبریک می گویم. کسانی که هنوز جستجو می کنند می توانند پاسخ را در بخش زیر بررسی کنند.

جواب تست بینایی

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. به ویژه تست بینایی دلفین پنهان ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کند، سرعت ذهن و چشم ها را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هست.

توهم نوری می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند. این تصاویر جذاب انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . توهمات نوری علاوه بر فراهم کردن زمینه برای تحقیقات علمی، به رهایی موقت استرس از زندگی روزمره ما نیز کمک می کند و همچنین ورزش سالمی را برای مغز ما فراهم می کند.

پاسخ تست بینایی دلفین پنهان: برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب تست دلفین پنهان

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی دلفین لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 27

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان