جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
106 بازدید

آزمون شناسایی دزد نوزاد: چه کسی نوزاد را دزدیده است؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون شناسایی دزد نوزاد: چه کسی نوزاد را دزدیده است؟
خواندن 5 دقیقه
3.3
(66)

آزمون شناسایی دزد نوزاد شما را به چالش می کشد تا تشخیص دهید چه کسی بچه زن را دزدیده است! تصویر صحنه ای عجیبی را نشان می دهد. یک زن در حالی که عروسکی را در دست دارد خشمگینانه فریاد می زند که “چه کسی فرزند او را دزدیده است؟” در عقب او یک دکتر و یک زن دیگر با دو نوزادش ایستاده اند. یکی از این دو نفر بچه زن را دزدیده اند! اکنون ما از شما می خواهیم تا نظر به تصویر با یک دلیل منطقی بگویید چه کسی نوزاد را دزدیده است؟

بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه همواره با آزمون ها و معماهای سرگرم کننده در خدمت شما عزیزان است. این گونه معماها مانند آزمون شناسایی دزد نوزاد به صورت خواسته یا ناخواسته ذهن ما را به تفکر وا می دارند. در نهایت هم سرگرم می شوید و هم خلاقیت را به ذهن تان باز می گردانید. حالا بیایید شروع کنیم. آماده اید؟

آزمون شناسایی دزد نوزاد

دزد نوزاد کیست

تصویر فوق زنی را نشان می دهد در حالی که عروسکی را در دست دارد خشمگینانه فریاد می زند که “چه کسی فرزند او را دزدیده است؟” در تصویر یک دکتر و یک زن دیگر با دو نوزادش وجود دارد. یکی از این دو نفر بچه زن را دزدیده اند! حالا ما شما را به چالش می کشیم تا نظر به شواهد موجود در تصویر با یک دلیل منطقی بگویید چه کسی نوزاد را دزدیده است؟

اکنون لحظه‌ای چشمان تان را ببندید و حواس تان را جمع کنید. بعد به تصویر نگاه کرده و بگویید چه کسی بچه زن را دزدیده است. پیشنهاد می کنیم عکس را با دقت بررسی کنید، زیرا دزد دقیقا جلوی چشمان شما قرار دارد!

.

.

.

.

.

.

اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید! زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، به دوش یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا بازی های سرگرم کننده و معماهای چون آزمون شناسایی دزد نوزاد را حل کنید.

خوب به هر حال، آیا موفق شدید دزد نوزاد را تشخیص دهید؟ دزد کیست؟

جواب

معماها اساسا یک بازی فکری مبتنی بر خلاقیت و منطق هستند. در نتیجه، با هر بار حل یک معما، به تقویت ضریب هوشی خود کمک می کنید. خوب،چالش این بود تا دزد نوزاد را شناسایی کنید. درست است؟ اگر موفق شدید آزمون شناسایی دزد نوازد را حل کنید به شما تبریک می گوییم. این می تواند نشانه ضریب هوشی عالی شما باشد. اما اگر تا هنوز موفق نشدید، برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب آزمون شناسایی دزد نوزاد

پاسخ آزمون شناسایی دزد نوزاد: بله کاملا درست است، دزد نوزاد دکتر است. شواهد نشان می دهد او بچه زن را درون جعبه گذاشته و می خواهد آن را بدزدد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی دزد نوزاد لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 66

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان