جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
49 بازدید

تست دقت؛ کدام یک از دو مرد پدر کودک در حال غرق شدن است؟

آزمون شناسایی پدر کودک
خواندن 5 دقیقه
3.5
(43)

آزمون شناسایی پدر کودک: به آزمون ذهنی و تست دقت دیگر از خبرنامه خوش آمدید. این تست همانند مطالب دیگر سرگرمی خبرنامه، از جذابیت زیادی برخورد است و دقت و هوش شما را می آزماید.

با انجام آزمون شناسایی پدر کودک هم سرگرم شوید و هم ذهن خود را محک بزنید.

جذاب: باید باهوش باشی که این معمای شناسایی فرد درغگو را حل کنی!

این گونه آزمون ها و معماها به صورت خواسته یا ناخواسته ذهن ما را به تفکر وا می دارد. در نتیجه با تمرین منظم، مهارت های هوشی و بینایی شما بهبود خواهد یافت.

آزمون شناسایی پدر کودک

تصویر سناریوی جالبی را برای شما نمایش می دهد: کودکی در حال غرق شدن درون باتلاقی است و دو مرد می خواهند به او کمک کنند. از شواهد پیداست که یکی از مردها پدر کودک است. حالا چالش امروز شناسایی پدر کودک توسط شماست. موفق باشید! خوب، اکنون با حواس جمع به تصویر زیر نگاه کنید. پیشنهاد می کنیم عکس را با دقت بررسی کنید چون شواهد دقیقا جلوی چشمان شما قرار دارد!؟

برای باهوش ها: معمای تصویری مرگ؛ چه کسی خواهد مرد!؟

 جواب در آخر مطلب قرار دارد، اما تقلب نکنید!

.

.

.

جذاب: تست دقت هوش: فقط یک نابغه می تواند بگویید چه کسی اول می افتد؟

.

.

اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید. زیرا بر برنامه های روزانه شما تاثیر خیلی منفی خواهد گذاشت. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. در چنین مواقع پیشنهاد می کنیم دمی تازه کنید. مثلا به قدم زدن بروید یا به موسیقی گوش دهید، با خانواده یا دوستان نزدیک خود صحبت کنید یا معماهای چون این آزمون شناسایی پدر کودک را حل کنید. شاید فکر کنید خوب چرا معماها و بازی های فکری؟

این‌ها روش آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است حل پازل ها و معماها به طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

برای شما: تست یافتن قلب پنهان؛ باید نابغه باشید تا بتوانید قلب پنهان را پیدا کنید!

پاسخ آزمون شناسایی پدر کودک

ادعا شده است اگر آزمون شناسایی پدر کودک را حل کردید، می تواند نشانه ذهن و هوش فوق العاده شما باشد. به هر حال، آیا توانستید پدر کودک را تشخیص دهید؟

جواب آزمون: شواهد موجود در تصویر حاکی از آن است که مرد سمت چپ تصویر- زامبی- پدر کودک است. دقت کنید: نگاه و دست کودک به سمت زامبی است و همچنین رنگ موی آن‌ها نیز یکسان است. تصویر زیر را مشاهده کنید:

پدر کودک

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی پدر کودک لذت برده باشید. همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

برای شما: آزمون بینایی: فقط تیزبین ها می توانند همه چهره ها را ببینند! شما چطور؟

فواید پازل ها و بازی های فکری

تفریح و سرگرمی تنها مزیت بازی های فکری نیست! کارشناسان می گویند بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه‌ی متفاوت برداشت و درک می کند. بازی‌های فکری و تست های هوش، تقویت‌کننده عالی برای خلق و خو هستند. همچنین از نظر علمی ثابت شده‌ است که انجام این تست ها ظرفیت‌های شناختی و مهارت‌های استدلال منطقی شما را بهبود می‌بخشند. در مجموع، بازی های فکری شما را باهوش‌تر و ریزبین‌تر می کنند. بنابراین، روزانه از حل کردن آن‌ها غافل نشوید.

بیشتر بخوانید: آزمون بینایی: آیا می توانید در ۱۳ ثانیه توپ فوتبال را پیدا کنید؟

توهم نوری

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. خصوصا آزمون شناسایی پدر کودک ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کند، سرعت ذهن و چشم ها را بهبود می بخشد و راه موثری برای بهبود حافظه کوتاه مدت است.

توهم نوری می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند. این تصاویر جذاب انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . توهمات نوری علاوه بر فراهم کردن زمینه برای تحقیقات علمی، به رهایی موقت استرس از زندگی روزمره ما نیز کمک می کند و همچنین ورزش سالمی را برای مغز ما فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: 

تست شخصیت نیم چهره: شما بگید زن دیدی یا مرد تا من بگم ویژگی های فردی تان چیست!

پازل تصویری: تنها ۱۱ ثانیه فرصت دارید تا آدم برفی را در میان دانه های برف پیدا کنید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 43

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان