جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
161 بازدید

معمای شناسایی دروغگو: باید باهوش باشی که این معما را حل کنی!

معمای شناسایی دروغگو
خواندن 5 دقیقه
3.5
(277)

معمای شناسایی دروغگو: آیا می توانید تشخیص دهید چه کسی دروغ می گوید؟ در تصویر دو دختر را می بینید که جلوی در دستشویی در حال جر و بحث با یکدیگر هستند. یکی ادعا می کند که دیگری دختر نیست و باید از دستشویی مردانه استفاده کند. اما دختر دومی می گوید که او یک دختر است و حق دارد از این دستشویی استفاده کند. اکنون ما از شما می خواهیم تا در این معما دروغگو را شناسایی کنید.

جذاب: تست دقت؛ کدام یک از دو مرد پدر کودک در حال غرق شدن است؟

اگر روز شما خسته کننده است و نیاز به یک استراحت کوتاه دارید، پس به جای درستی آمدید. ما، بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه شما را به انجام معمای شناسایی دروغگو دعوت می کنیم. این گونه معماهای سرگرم کننده به صورت خواسته یا ناخواسته ذهن ما را به تفکر وا می دارند. در نهایت هم سرگرم می شوید و هم خلاقیت را به ذهن تان باز می گردانید. حالا بیایید شروع کنیم. آماده اید؟

برای شما: تست دقت هوش: فقط یک نابغه می تواند بگویید چه کسی اول می افتد؟

معمای شناسایی دروغگو

دروغگو کیست؟

برای باهوش ها:  آزمون شناخت زن راستگو؛ همسر این مرد کدوم یکی از این دو زنه؟

در تصویر معمای شناسایی دروغگو دو دختر را می بینید که جلوی در دستشویی در حال جر و بحث با یکدیگر هستند. دختر مو قرمز که عصبانی به نظر می رسد ادعا می کند که طرف یک پسر است و باید از دستشویی مردانه استفاده کند. اما دختر مو طلایی می گوید که او یک دختر است و حق دارد از این دستشویی استفاده کند. به نظر شما چه کسی راست می گوید؟ آیا می توانید دروغگو را تشخیص دهید؟

حالا نفس عمیقی بکشید و حواس تان را جمع کنید. بعد به تصویر نگاه کرده و نظر به شواهد موجود با یک دلیل منطقی بگویید چه کسی دروغ می گوید. پیشنهاد می کنیم عکس را با دقت بررسی کنید، چون این معما سخت‌تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید.

.

.

بیشتر بخوانید: آزمون شناسایی زن متاهل؛ به نظر شما کدام یک از این زنان متاهل است؟

جذاب: معمای تصویری مرگ؛ چه کسی خواهد مرد!؟

.

.

اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید! زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، به دوش یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا بازی های فکری و معماهای چون معمای شناسایی دروغگو را حل کنید. شاید فکر کنید چرا؟

در واقع، این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. به هر حال، آیا توانستید دروغگو را تشخیص دهید؟ دروغگو کیست؟

برای شما: تست یافتن قلب پنهان؛ باید نابغه باشید تا بتوانید قلب پنهان را پیدا کنید!

جواب معما

پازل ها، معماها و تست های بینایی ترندهای پایان ناپذیر این روزها هستند. در حالی که شاید فکر می کنید این‌ها چیزی جز هدر دادن وقت نیستند، از نظر علمی ثابت شده است که حل این آزمون ها به صورت منظم می تواند به بهبود مهارت های ذهنی و بینایی شما کمک کند. اگر تا هنوز موفق به حل این معما نشده اید و گیج و مات هستید به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب معما

پاسخ معمای شناسایی دروغگو: بله، دختر مو قرمز درست می گوید؛ دختر مو طلایی یک پسر است. او کلاه گیس گذاشته و می خواست این گونه وارد دستشویی زنانه شود. ترفند خوبی بود، اما هوش فوق العاده شما، نقشه او را شکست داد. واقعا مهارت ذهنی شما ستودنی است.

جذاب: آزمون بینایی: آیا می توانید در ۱۳ ثانیه توپ فوتبال را پیدا کنید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای شناسایی دروغگو لذت برده باشید. همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

فواید پازل ها و بازی های فکری

تفریح و سرگرمی تنها مزیت معماها نیست! کارشناسان می گویند بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

فواید تست های هوش

تست‌های هوش، به عنوان ابزارهای ارزیابی که از طریق مجموعه‌های متنوعی از سوالات و مسائل طراحی شده‌اند، افراد را در جهت شناخت بهتر توانایی‌های ذهنی‌شان هدایت می‌کنند. این تست‌ها به افراد کمک می‌کنند تا نقاط قوت و ضعف خود را بهتر درک کنند و به توسعه‌ی توانمندی‌های شخصی خود بپردازند. از فواید اصلی تست‌های هوش می‌توان به شناسایی استعدادها، توانایی‌های تحلیلی، تقویت تفکر انتقادی، افزایش خودآگاهی… اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

پازل تصویری: تنها ۱۱ ثانیه فرصت دارید تا آدم برفی را در میان دانه های برف پیدا کنید!

تست شخصیت نیم چهره: شما بگید زن دیدی یا مرد تا من بگم ویژگی های فردی تان چیست!

فقط یه نابغه می‌تونه کودک پولدار این معما رو تشخیص بده؛ ضریب هوشی تون رو امتحان کنید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 277

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان