جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
0
(0)

شرکت ال جی یکی از برندهای مطرح در بازار جهانی محصولات خانگی الکترونیکی است. با توجه‌به وسعت تولید و عرضه محصولات ال‌جی در سطح جهانی، وجود مراکز معتبر برای فروش و خدمات پس از فروش ال جی نیاز است. حال این سوال مهم مطرح می‌شود که چه شرکتی در ایران نماینده اصلی ال جی است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که گلدیران رسمی‌ترین نمایندگی ال جی در تهران و سراسر ایران محسوب می‌شود. گلدیران به‌عنوان نماینده اصلی ال جی، در طول سالیان فعالیت خود به‌منظور حفظ و بالابردن اعتبار کاری، روزبه‌روز بر کیفیت خدمات خود می‌افزاید و شما می‌توانید پس از خرید محصولات باکیفیت ال‌جی از خدمات پس از فروش گلدیران با خیالی آسوده بهره ببرید.

تاریخچه شرکت ال جی

پیش از آشنایی و بررسی نماینده اصلی و رسمی ال جی به‌نام گلدیران، بهتر است با تاریخچه شرکت ال‌جی نیز آشنا شوید. در اول اکتبر سال 1958 شرکت ال جی با نام گلداستار تاسیس و راه‌اندازی شد. این شرکت اولین رادیو کره‌ای را که آغازگر صنعت الکترونیک در کره بود، در 15 نوامبر 1959 تولید کرد. پس از این تاریخ نیز محصولات دیگر خود را به بازار عرضه کرده و به این شکل پیشرفت‌های روزافزونی را در صنعت لوازم خانگی ایجاد کرد. برخی از مهم‌ترین نقاط عطف تاریخی شرکت ال‌جی شامل موارد زیر است:

  • اولین تلفن کره‌ای در نوامبر ۱۹۶۲
  • اولین یخچال کره‌ای در ژانویه ۱۹۶۵
  • اولین تلویزیون سیاه و سفید کره‌ای در اوت ۱۹۶۶
  • اولین تهویه مطبوع کره‌ای در سپتامبر ۱۹۶۸
  • تاسیس اولین شعبه شرکت ال جی در خارج از کشور(نیویورک) در مارس ۱۹۶۸
  • تاسیس اولین مرکز فروش شرکت ال جی در ایالت متحده آمریکا در اوت ۱۹۷۸
  • ادغام با گلدات ارتباطات با هدف پیشرفت در ژانویه ۱۹۹۲
  • تغییر نام شرکت از گلدستار به ال جی الکترونیک در مارس ۱۹۹۵
  • کسب مقام نخست در صنعت الکترونیک با صادراتی بالغ‌بر ۱۰۰ میلیون دلار در سال ۱۹۷۸
  • کسب مقام نخست در جهان با صادرات ۲ میلیارد دلار لوازم خانگی در دسامبر ۱۹۹۱

نمایندگی ال جی در تهران

همان‌طور که در بررسی تاریخچه شرکت ال جی مشخص شد، این شرکت در تولید لوازم خانگی باکیفیت دارای سابقه زیادی است. بنابراین کیفیت محصولات آن بر هیچ‌کسی پوشیده نیست. اما مسئله مهم در این میان، خرید محصولات ال جی از نمایندگی‌های معتبر و اصلی است. گلدیران به‌عنوان اصلی‌ترین نمایندگی ال جی در تهران در حال خدمات‌رسانی به هموطنان عزیز در سراسر کشور است. این مرکز، حرفه‌ای‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان در زمینه خدمات پس از فروش ال جی را برای ارائه خدمات سریع و دقیق به مشتریان، درنظر گرفته است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سازمانی گلدیران به‌عنوان رسمی‌ترین نمایندگی ال جی در تهران، وجود واحدهای مجزا و مشخص برای ارائه خدمات مختلف و مرتبط با هر محصول است. این خدمات می‌تواند شامل فروش یا خدمات پس از فروش ال جی باشد. به این شکل شما خدمات باکیفیت را در کمترین زمان ممکن دریافت خواهید کرد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چگونگی استفاده از خدمات نمایندگی ال جی گلدیران، به سایت  https://cs.goldiran.ir/ مراجعه کنید و با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

نمایندگی ال جی در تهران

معرفی خدمات پس از فروش ال جی

یکی از مهم‌ترین بخش‌های گلدیران به‌عنوان نمایندگی ال جی در تهران، خدمات مربوط‌به تعمیرات محصولات مختلف شرکت ال جی است. دانش، تخصص و تجربه، از ویژگی‌های اصلی کارشناسان و تکنسین‌های این نمایندگی است. همچنین استفاده از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین ابزارها و تجهیزات تعمیر، به ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان منجر می‌شود.

برای ارائه بهترین خدمات پس از فروش ال جی، ابتدا کارشناسان نمایندگی گلدیران در واحدهای مختلف، برای عیب‌یابی صحیح و سریع دستگاه موردنظر، اقدام می‌کنند. باید بدانید که تجربه کاری به‌دست آمده در طول سالیان دراز فعالیت این نمایندگی در سراسر کشور، باعث شده است که خدمات پس از فروش و تعمیرات محصولات مختلف ال جی، با مهارت، دقت و سرعت بالا انجام شود و به این شکل رضایت تمام مشتریان را به خود جلب کند. بعد از مرحله عیب‌یابی، کارشناسان مربوطه به تعمیر دستگاه و تحویل به‌موقع آن به مشتری می‌پردازند.

خدمات پس از فروش LG

خدمات گلدیران نمایندگی ال جی در تهران

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، گلدیران، نمایندگی اصلی و رسمی ال جی در ایران محسوب می‌شود. این به این معنی است که تمام خدمات ارائه‌شده توسط این نمایندگی از فروش تا خدمات پس از فروش، معتبر و دارای ضمانت است. به‌همین منظور توصیه می‌شود که برای پیگیری تمام مسائل مربوط به محصولات مختلف ال‌جی به معتبرترین نمایندگی ال جی در تهران و شهرستان‌ها مراجعه کنید. چراکه علاوه‌بر داشتن اعتبار، تمام نمایندگی‌های گلدیران از مشاوران و متخصصان آموزش‌دیده و باتجربه برای خدمت‌رسانی به مشتریان استفاده می‌کند.

خدمات فروش گلدیران

  • مشاوران و فروشندگان این نمایندگی با آشنایی کامل از تمام ویژگی‌ها و مشخصات فنی محصولات ال جی، به راهنمایی مشتریان می‌پردازند.
  • درصورت نیاز، برای راهنمایی و کمک به مشتریان برای تصمیم‌گیری خرید بهترین و مناسب‌ترین محصول با توجه به نیاز آن‌ها، اقدام می‌شود.
  • تمام محصولات نمایندگی گلدیران، اورجینال و اصل بوده و با مراجعه به آن می‌توانید خریدی مطمئن را تجربه کنید.
  • تمام محصولات این نمایندگی دارای ضمانت‌نامه است.
  • خدمات پس از فروش گلدیران
  • نمایندگی گلدیران برای ارائه خدمات پس از فروش ال جی، به انواع تجهیزات و وسایل به‌روز مجهز بوده و با استفاده از پیشرفته‌ترین امکانات به تعمیر یا تعویض قطعات می‌پردازد.
  • قطعات آسیب‌دیده‌ای که نیاز به تعویض دارند، با نمونه‌های اصلی جایگزین شده و به این‌صورت، حفظ اصالت برند دستگاه، تضمین می‌شود.
  • تعمیرات محصولات مختلف نیز توسط متخصصان و تکنسین‌های حرفه‌ای انجام می‌شود.

مزایای رقابتی خدمات گلدیران به عنوان نمایندگی اصلی ال جی

توجه به این نکته بسیار مهم است که شما با مراجعه به نمایندگی ال جی در تهران و یا شهرستان‌ها، قرار است به چه مزیت‌هایی نسبت‌به سایر مراکز، دست پیدا کنید. برای آگاهی از مزیت‌های مختلف مراجعه به نمایندگی گلدیران به‌عنوان اصلی‌ترین و معتبرترین نمایندگی ال جی، به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • پیش از اقدام برای ارائه خدمات پس از فروش ال جی، هزینه‌های تقریبی آن برآورد شده و به مشتری اعلام می‌شود. به این شکل مشتری می‌تواند برای دریافت خدمات موردنظر با توجه به بودجه خود، بهترین تصمیم را بگیرد.
  • در نمایندگی گلدیران، تمام پرسنل به خواست و نیاز مشتری متعهد هستند و در برابر خدمات موردنیاز آن‌ها، احساس مسئولیت می‌کنند.
  • در نمایندگی اصلی ال جی، گلدیران، قطعاتی که دیگر مراکز قادر به تعمیر آن نیستند، توسط کارشناسان مجرب، به‌راحتی تعمیر می‌شود.
  • مهم‌ترین مزیت این نمایندگی این است که در تعویض قطعات، از قطعات اورجینال و برند ال‌جی استفاده می‌شود.
  • رعایت استانداردهای جهانی در فروش محصولات و ارائه خدمات همان چیزی است که این مجموعه پرتلاش به آن پایبند است.
  • مشتری‌مداری، احترام به حقوق مشتری و مصرف‌کننده، ارائه خدمات مشاوره پیش از فروش و تعمیر و استفاده از به‌روزترین تجهیزات از دیگر مزایای مهم نمایندگی گلدیران است.

گلدیران به‌عنوان نمایندگی ال جی در تهران، با فراهم کردن بهترین امکانات و تجهیزات برای پرسنل مجرب خود، در تلاش است که همچنان کیفیت و سرعت خدمات پس از فروش ال جی را در بالاترین حد خود حفظ کند. به‌همین منظور توصیه می‌شود برای دریافت مشاوره و خدمات مختلف، با مراجعه به سایت اصلی گلدیران به آدرس https://cs.goldiran.ir/ و یا تماس با شماره 02184733 از خدمات این نمایندگی بهره‌مند شوید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان