جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
3
(2)

محققان می گویند تست شخصیت طول انگشت کوچک شما می تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت تان بگوید. همان طور که خطوط کف دست، شکل بینی و… بخش های مشخص بدن شما می تواند چیزهای زیادی در مورد زندگی و شخصیت تان بیان کند، انگشت صورتی شما نیز می تواند همین کار را انجام دهد. بنابراین، آیا می دانید انگشت کوچک تان در مورد شما چه می گوید؟

طول انگشت کوچک شما می تواند چیزهای زیادی مانند، روابط، شخصیت، عادات و… شما را بیان کند. برای اینکه بدانید انگشت کوچک شما در مورد شخصیت شما چه می گوید، باید انگشتان خود را کنار هم قرار دهید و طول آن را با انگشت حلقه خود مقایسه کنید.

نتایج بر اساس کوتاه یا بلندی انگشت کوچک شما در مقایسه با مفصل انگشت حلقه شما تعیین می شود.

تست شخصیت طول انگشت کوچک شما چگونه است و چه چیزی در مورد شما می گوید؟

انگشت کوچک شما چگونه بود؟

  1. انگشت کوچک بلند

تست شخصیتی

کارشناسان می گویند اگر انگشت کوچک در مقایسه با مفصل انگشت حلقه شما بلندتر/درازتر هست، در این صورت فردی پرشور، فعال و زرنگ هستید. حتی اگر به‌طور خاص دنبال کانون توجه نباشید، بیشتر اوقات، هر جا که می‌روید در مرکز توجه قرار می‌گیرید.

شما فردی برونگرا و به شدت سرزنده هستید که با هرکسی کنار می آید. مردم دوست دارند با شما معاشرت کنند و همیشه مشتاق دیدار شما هستند. اما گاهی اوقات باید برای اثبات توانایی خود و جلب اعتماد مردم بیشتر تلاش کنید.

  1. انگشت کوچک کوتاه

تست شخصیتی انگشت

افرادی که انگشت کوچک کوتاه تری دارند، بیشتر درونگرا و محتاط هستند. آن‌ها افرادی هستند که پتانسیل و استعداد زیادی در درون خود دارند، اما به دلیل ماهیت ترسو و خجالتی خود، برایشان سخت است که از حاشیه امن خود خارج شوند.

به هر حال آنها افرادی فوق العاده با قلبی بزرگ و مهربان هستند که همیشه می خواهد برای دنیا خوب باشند. آنها همیشه سعی می کنند کار درست را انجام دهند، مهم نیست که چه باشد.

برعلاوه، آیا تا به حال به این فکر کرده اید که انگشت کوچک تان در مورد زندگی عاشقانه شما چه می گوید؟ افرادی که این نوع انگشت دارند، تمایل زیادی به وفاداری نسبت به شریک زندگی خود دارند و به دلیل ماهیت عاطفی خود، هرگز برای ایجاد احساس خوشبختی و امنیت در رابطه شریک زندگی خود، سنگ تمام نمی گذارند.

  1. تست شخصیت طول انگشت کوچک برابر با مفصل

تست شخصیت شناسی انگشت

اگر اندازه انگشت کوچک با مفصل انگشت حلقه شما برابر است، یعنی شخصیتی بسیار متعادل و بالغ دارید. شما اهل عمل و منطقی هستید، می دانید چگونه مشکلات را به شیوه ای عالی حل کنید.

به نظر نمی رسد استرس زیاد شما را آزار دهد، زیرا فردی بسیار آرام و هواس جمع هستید. مهم نیست که چقدر ممکن است کسی سعی کند شما را در هم بکوبد چون هرگز خونسردی خود را از دست نمی دهید. نگرش خونسرد شما گاهی باعث می شود دیگران شما را سرد، بی علاقه و عاطفه بدانند، اما همیشه این طور نیست. شما فقط دوست ندارید مکررا وارد درگیری شوید.

زمان زیادی طول می کشد تا قلب و روح خود را برای کسی باز کنید. اما وقتی به کسی اعتماد کنید این کار را انجام خواهید داد، آنگاه او می تواند جنبه گرم و احساسی شما را ببیند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان