جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
0
(0)

این تست روانشناسی شخصیتی را انجام دهید تا چیزهایی که قبلا درمورد شخصیت خود نمی دانستید را بدانید.

مجموعه ای از عوامل وجود دارد که بر سلامت ما تاثیر می گذارد. از جمله روابط مان با همسر و اعضای خانواده و حتی دیگران. بر اساس یک مطالعه در مورد شخصیت، روابط و سلامت – روابط اجتماعی ما (به عنوان مثال همسرمان، خانواده ما) می تواند بر سلامت ما تاثیر گذارد.

مطالعه دیگری که تاثیر انزوای اجتماعی بر سلامت را بررسی کرده نشان می دهد، افرادی که از نظر اجتماعی منزوی هستند، مانند افرادی که از نظر فیزیکی غیرفعال هستند، در معرض خطر التهاب قرار دارند.

تست روانشناسی شخصیتی

نوع روابط (با اعضای خانواده و دیگران) که از سال های اولیه زندگی مان بوجود می آید، تاثیر عمیقی بر نحوه نگرش ما به جهان، روان‌شناسی و شخصیت ما دارد.

در حالی که روابط سالم باعث تسهیل مشکلات می شود، اما روابط ناسالم ممکن است شما را به فرد پَست تر تبدیل کند.

کارشناسان می گویند، تست روانشناسی امروز به شما کمک می کند تا بفهمید روابط شما چگونه شخصیت شما را شکل داده است.

شما باید این تصویر را با دقت ببینید، در آن سه خانواده است که هر کدام یک مادر، یک پدر و یک فرزند دارند. اما حدس بزنید کدام یک از سه گزینه یک خانواده نیستند؟

نتایج به سه دسته تقسیم می شوند حتی اگر تنها یک پاسخ وجود داشته باشد. پاسخ شما روند فکری و شخصیت شما را آشکار می کند.

حالا به تصویر نگاه کنید و حدس بزنید

اگر پاسخ شما شماره 3 است:

کارشناسان می گویند، شما فرد خانواده محور نیستید و بیشتر دوستان و همکاران تان را در اولویت قرار می دهید. دلیل انتخاب این خانواده احتمالا این است که فکر می کنید پدر در تصویر نسبت به کودک و مادر بی توجه است.

یا ممکن است فکر کنید مادر، کودک را از پدری که به نظر غیرمسئول به نظر می رسد، دور می کند. اگرچه شما این خانواده را به عنوان یک خانواده جعلی انتخاب کرده اید، اما هنوز یک خانواده واقعی است. مادری که کودک اش را در آغوش می گیرد و از او در برابر پدری بی توجه محافظت می کند.

پاسخ شما به این نکته اشاره دارد که ممکن است شخصیت شما بدون پدری قوی یا مسئول شکل گرفته باشد. همچنین تعبیر انتخاب شما نشان می دهد که شما فرد دلسوزی هستید. می خواهید زندگی دیگران را بهبود ببخشید و از این احساس خوشبختی لذت ببرید. شاید ندانید خانواده واقعی چیست، اما غرایز مادرانه، شما را به محافظت از دیگران در برابر رنجی که در زندگی خود متحمل شده‌اید، سوق می‌دهد.

تست روانشناسی شخصیتی؛ اگر پاسخ شما شماره 2 است:

به گفته کارشناسان، پس شما فردی خانواده محور هستید. در این دنیا برای عزیزان تان بیش از هر چیزی ارزش قائل هستید. ممکن است این خانواده را جعلی دانسته باشید زیرا بزرگترها بیش از حد روی خودشان متمرکز هستند. هم مادر و هم پدر بچه را نادیده می گیرند و حتی دست همدیگر را نمی گیرند.

تعبیر انتخاب شما نشان می دهد، معتقدید خانواده باید اولویت اول و مهم باشد. کسانی که نیازهای خانوادگی خود را در اولویت قرار می دهند، می توانند روابط پایدار و طولانی مدت ایجاد کنند. شما از جمله افرادی هستید که دوست دارند عزیزان شان همیشه شاد باشند. از این رو، برای ایجاد اعتماد و حفظ تعهد تلاش می کنید.

اگر پاسخ شما شماره 1 است:

کارشناسان ادعا می کنند، در این صورت ممکن است گذشته دلخراش یا خانواده ای ناکارآمدی داشته باشید. چون خانواده 3 خانواده ای شاد و دوست داشتنی است. تصویر والدین دلسوز و دوست داشتنی که پیوند خوبی را با کودک به تصویر می کشد. باورش سخت است که این خانواده جعلی باشد!

نظر شما، حکایت از تفکر منفی، بیماری روانی و عدم اعتماد را دارد. چنین برداشتی ممکن است ناشی از تربیت بد والدین، روابط ضعیف و نادرست از سنین پایین باشد. ممکن است در دوران کودکی شاهد آزار، خشونت، یا جدایی والدین بوده باشید. که نتیجه آن درک نادرست از یک خانواده سالم است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان