جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
5 بازدید

تست شخصیت؛ رنگ ها چه چیزی در باره شما می گویند؟

تست شخصیت شناسی رنگ ها
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

یک متخصص ذهن و روان آزمایشی را راه انداخته که دو لکه رنگ متقارن را نشان می دهد. وقتی به این تصویر از لکه جوهر/رنگ نگاه می کنید، چه چیزی را می بینید: یک ماشین مسابقه، یک مطب دندانپزشکی یا چیزی دیگر؟ بر اساس تفسیر محققان، این تست شخصیت شناسی رنگ ها می تواند به شما بگوید آیا ژرف اندیش، خیالباف یا اهمال کار هستید یا خیر.

تست شخصیت شناسی رنگ ها 

خواندنی: بازی تست بینایی؛ آیا می توانید سگ واقعی را پیدا کنید؟!

به تصویر ذیل نگاه کنید؛ چه چیزی را دیدید؟

 

1

اگر دو چهره که از دو طرف به جلو خم شده یا چیزی مانند دو نفر که به نظر می رسید در حال دعا هستند را دیدید، شما یک خیال پرداز و ژرف اندیش هستید.

بیشتر بخوانید: تست شگفت انگیز؛ دو توله سگ درون تصویر را پیدا کنید!

شما می دانید تمرکز و صبر برای انجام یک کار خوب لازم هست.

2

اگر چیزی خلاقانه ­تر مانند یک ماشین یا دو حیوان پشمالو را دیدید، قدرت تخیل بزرگی دارید. در واقع اولین چیزی که مردم در مورد شما متوجه می‌شوند.

شما به صورت طبیعی به استعاره ها علاقه دارید و برای داشتن دنیای بهتر به دیدگاه های دیگران احترام می گذارید.

مرتبط: آزمون بینایی؛ آیا اعداد پنهان شده در تصاویر را می بینید؟

اما بیش از حد غرق رویاهای روزانه خود نشوید. ممکن است زمانی در تصورات خود در حال اوج گیری به ارتفاعات بلند باشید اما در حال سقوطی عذاب آور در دنیای واقعی باشید.

3 تست شخصیت شناسی رنگ ها

اگر چیزی مانند صندلی دندانپزشکی یا آرایشگری را دیدید، شما شخصی حساس و سخاوتمند هستید. یعنی: شما از زندگی چیزهای زیادی بدست می آورید، اما به راحتی آن ها را می بخشید.

از آنجایی که قلب خود را در جیب­های خود قرار دادید اغلب مردم می خواهند با شما مهربان باشند. این امر تشخیص صمیمیت واقعی را برای شما سخت می کند.

برای شما: آزمون دقت؛ چند نقطه را می توانید محو کنید؟

در نهایت، اگر به لکه رنگ­ ها نگاه کردید. چهره‌ تیره ای که به چهره دیگری حمله می‌کند را دیدید، یک شخص اهمال کار هستید.

دوست دارید از کارها فرار کنید و تمام کار را در دقیقه نود/آخر انجام دهید. چون بیشتر زمان خود را در سرگرمی و خوش باشی می گذرانید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان