جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

۱۰ احمقانه ترین فرار از زندان!

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

 خیلی‌ها تصور می‌کنند که فرار از زندان مثل آنچه در فیلم‌ها نشان می‌دهد، آسان است، اما در واقعیت اینطور نیست.

در این نوشتار با ۱۰ احمقانه ترین فرارها آشنا خواهیم شد.

۱. امان از رسانه‌های گروهی

کریس کرگو بعد از دستگیری به لطف درگیری که رخ داد، موفق شد فرار کند. اما طفلک بیچاره به جای پنهان شدن، با خودش فکر کرد بد نیست موقعیت مکانی‌اش را در فیس‌بوک بگذارد. ایده‌ بدی بود!

۲. فقط باید یک روز صبر می‌کردی رفیق!

صبر داشتن گاهی خیلی سخت است! اندرو ویلسون فقط باید ۲۴ ساعت صبوری می‌کرد تا آزاد شود، اما از یک کمپ کار فرار کرد و مدت حبس او تمدید شد.

۳. لباس اسنوپی

دو مرد در نیوزیلند، می‌خواستند با پوشیدن لباس اسنوپی دوست‌شان را از زندان نجات بدهند. واضح است که ایده آنها افتضاح بود. به علاوه زندان را هم اشتباهی رفتند!

۴. بار اضافی

ماریا ریورو، قصد داشت دوست‌پسرش را با چمدانی که با خودش به زندان برده بود، فراری دهد و تصور می‌کرد که بدون جلب توجه موفق خواهد‌شد!

۵. یک نصحیت کوچک

هرچقدر که قوی باشید، هرگز نمی‌توانید در زندان را با ضربه زدن باز کنید!

یکی باید این موضوع را برای هکتور کمپس توضیح می‌داد. او دقیقا با همین کار می‌خواست از زندانی در فلوریدا فرار کند!

۶. متاسفم، سوراخ باریک بود!

سه زندانی در زندانی در بزریل سعی کردند با ایجاد سوراخی در حمام فرار کنند. دو نفر اول از سوراخ عبور کردند، اما سومی گیر کرد و با فریاد کمک خواست!

خوب نگهبانان هم پیش از هر کار دیگری از آنها عکس گرفتند.

۷. یک احمق واقعی

داکتر ساموئل ماد، به خاطر کمک به قاتل رئیس‌جمهور لینکلن به زندان افتاد. او توانست از زندان فرار کند اما فراموش کرده بود که همه چهره او را می‌شناختند! خوب آزادی‌اش خیلی طول نکشید!

۸. ما فقط چند کیسه زباله هستیم

دو زندانی در برزیل برای فرار از زندان وارد سطل زباله شدند ولی از بس تکان خوردند که مامورین فکر کردند داخل سطل‌ها موش رفته‌است! آن دو به زندان برگشتند و مسئول جمع‌آوری زباله‌ها شدند. چه بازگشت غم‌انگیزی!

۹. سرنوشت تلخ

گرافید لیولین کوشید با ریسمانی که از ملحفه‌ها درست کرده بود از برج زندان پایین برود. متاسفانه گرافید مرد! چون زیادی سنگین بود و ریسمان پاره شد!

۱۰. اینقدر بدشانس!

جیمز راسل با موفقیت از زندان گریخت. او در مسیر به یک کلبه رسید و در زد. کسی که در را باز کرد نگهبان همان زندانی بود که راسل از آن گریخته بود!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان