جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
10 بازدید

بررسی دوباره قیمت بلیط های هوایی در بخش داخلی از سوی اداره هوانوردی ملکی

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

اداره هوانوردی ملکی اعلام کرده است که قیمت بلیط های هوایی بخش داخلی را مجددا مورد بررسی قرار داده است.

اداه هوانوردی ملکی گفته است که جلسه بازبینی قیمت‌ بلیط های هوایی با حضور مسوولان این اداره و شرکت های هوایی روز گذشته(سه‌شنبه، 21عقرب) به رهبری رییس عمومی اداره هوانوردی ملکی دایر شده است.

این اداره افزوده است که قاسم وفایی زاده در این جلسه گفته است: “مردم توانایی مالی نداشته و به دلیل مشکلات امنیتی از خدمات ترانسپورت هوایی استفاده می نمایند. بناء بخاطر ایجاد سهولت برای مردم باید قیمت تکت های هوایی شرکت ها بازبینی و کاهش داده شود.”

airplane

وفایی زاده تاکید کرده که شرکت ها مکلف اند تا در مطابقت با مکتوب صادره قبلی اداره هوانوردی ملکی، در تمام بلیط های صادره شان، پالیسی تبدیل بلیط و انصراف از سفر را آورده و برای ثبت و رسیدگی به شکایات شماره تماس را نیز درج کنند.

در این جلسه مسوولین شرکت هایی هوایی دلیل بلند بودن قیمت بلیط ها را هزینه بالای چارتر هواپیماها و قیمت بلند تیل هواپیما در مارکیت داخلی خوانده، خواهان حمایت دولت از شرکت های هوایی داخلی در برابر شرکت های هوایی خارجی شده اند.

ticket

پیش از این نیز پس از شکایات شهروندان، اداره هوانوردی ملکی قیمت بلیط ها در بخش پروازهای داخلی را منظور کرده و گفته بود که نرخ های پیشنهادی شرکت های داخلی که قبلا به این اداره رسیده، پس از بررسی، با در نظر داشت مصارف هواپیماهای شرکت ها در بخش های مختلف، با حضور نمایندگان این شرکت ها، بر اساس محاسبه هزینه عملیاتی شرکت های هوایی در بخش های مختلف، مورد تایید قرار گرفته است.

در آن منظوری اداره هوانوردی، نه تنها قیمت بلیط های پروازهای داخلی در شماری از ولایات کاهش نیافت، بلکه افزایش نیز یافته بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان