جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

بانک توسعه آسیایی: هماهنگ با اولویت های دولت افغانستان پیش می رویم

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ورنر لیپاچ، رئیس عمومی بانک توسعه آسیایی برای آسیای مرکزی و غربی می گوید که برنامه این بانک هماهنگ با اولویت های دولت افغانستان به پیش می رود.

ارگ ریاست جمهوری شب روز گذشته(چهارشنبه، 13سنبله) در یک خبرنامه گفته است که لیپاچ این اظهارات را در دیدار با رییس جمهور غنی بیان کرده است.

در این دیدار دو طرف در مورد کمک های بانک توسعه آسیایی به افغانستان به ویژه در زمینه تمویل و حمایت این بانک از بخش های زیربنایی و ترانسپورتی کشور گفتگو کرده اند.

arg

رییس عمومی بانک توسعه آسیایی برای آسیای مرکزی و غربی در مورد پروژه هایی که این بانک در افغانستان حمایت می کند، به رییس جمهور معلومات داده و تاکید کرده است که برنامه های آنان هماهنگ با اولویت های دولت افغانستان به پیش می رود.

 رییس جمهور غنی نیز ضمن قدردانی از کمک و همکاری بانک توسعه آسیایی به افغانستان، تصریح کرده است، پروژه هایی را که بانک انکشاف آسیایی تمویل می کند، سبب رشد دوامدار افغانستان می شود و برای کشور اهمیت زیادی دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان