جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
51 بازدید

می‌خواهی جذاب باشی؟ 9 نکته خواندنی برای کسانی که می‌خواهند چشمانی جذاب داشته باشند!

خواندن 5 دقیقه
1
(1)

حتما تاکنون متوجه شده‌اید که یکی از قابل توجه‌ترین اعضای بدن افراد، چشم و رنگ چشم آنان است. شاید هم شنیده باشید که اکثر افراد از چشم یک‌دیگر توصیف کرده، آن را به چشم گربه(پشک) یا سگ، آهو و… تشبیه می‌کنند.

گاهی با افرادی روبه‌رو می‌شوید که چشمان خیره‌کننده‌ای دارند. این مورد برای اندک چشمانی صدق می‌کند که به طور ذاتی زیبا هستند، اما بیشتر این زیبایی را با وجود رنگ و شکل خاص، نمی‌توانید بدون آرایش ببینید و این دقیقا نکته‌ای است که زیبایی چشم‌ها را دو برابر می‌کند.

چشمانی که به زیبایی آرایش شود و آرایش‌اش مطابق به فرم و رنگ آن باشد، جذابیت بیشتری به دست خواهد آورد و این باعث شده شما چشمان آنان را خمار، جذاب و بی‌نظیر بدانید.

یادتان نرود چشم اولین و پررنگ‌ترین عضو دیدنی بدن شما است که باید به آن توجه کنید تا با یک نگاه، واقعا آراسته و زیبا به نظر بیایید.

برای زیبایی هرچه تمام‌تر با ما همراه باشید:

شکل چشم شما

در ابتدا برای آرایش و آراستگی چشم خود، به فرم آن توجه کنید. با رعایت این موضوع طرز کشیدن خط چشم و هم‌چنان استفاده از سایه برای‌تان آسان می‌شود.

چشم‌های بادامی

بهترین نوع آرایش برای چشم‌های بادامی، فر کردن مژه‌ها و استفاده از ریمل است. در واقع شما مژه‌های‌تان را تا حد ممکن فر کنید، و از مقدار زیادی ریمل بلندکننده استفاده کنید تا چشم‌های‌تان بازتر به نظر برسد.

 برای چشم‌های بادامی باید خط باریک بکشید، تا چشم‌های‌تان زیباتر به نظر برسد و می‌توانید به نحوی از سایه نیز استفاده کنید که در پلک‌های شما حالت عمیق ایجاد کند. برای زیبایی بیشتر چشم‌های‌تان، سایه به رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای پیشنهاد می‌شود.

 هم‌چنان اگر می‌خواهید چشم‌های‌تان درشت‌تر و برجسته‌تر به نظر برسد، با یک مداد چشم سفید یا استخوانی خط آب چشم را در قسمت پلک پایین، کاملا پر کنید. در هر صورت نباید از مداد چشم تیره برای قسمت پایین چشم‌های بادامی استفاده کنید، چون این کار چشم‌ها را کوچک می‌کند.

بهترین نوع آرایش برای چشم‌های بادامی، فر کردن مژه‌ها و استفاده از ریمل است
بهترین نوع آرایش برای چشم‌های بادامی، فر کردن مژه‌ها و استفاده از ریمل است

چشم‌های پفدار

قبل از هر کاری برای آرایش چشم‌های پف‌دار، باید با یک کانسیلر مرحله آماده‌سازی چشم صورت بگیرد، بعدا سایه‌تان را طوری بزنید که دنباله‌دار باشد و پف چشم‌تان کم‌تر به نظر بیاید.

هم‌چنان خط چشم پهن بر روی پلک بالایی خود بکشید، این خط چشم را از گوشه داخلی چشم خود آغاز کنید و به انتهای چشم بکشید و این خط را در انتهای چشم خود پهن‌تر کنید.

از سویی هم می‌توانید برای پلک پایین خود نیز به دو طریق خط چشم بکشید؛ یکی این‌که با ایجاد کمی فاصله خط چشم بکشید و بعد از گوشه داخلی چشم، کمی به سمت بیرون بروید. یا این‌که کامل خط چشم بکشید و با انگشت کمی رنگ سیاه را پخش کنید، این طریق کشیدن خط چشم می‌تواند چشم‌ها را بدون پف و بزرگتر نشان دهد.

چشم‌های کوچک

آرایش مناسب برای چشم‌ها ریز یا کوچک این ست که ابتدا با یک خط چشم باریک، دور تا دور پلک بالا و پایین را تیره کنید، اما یادتان باشد که درگوشه چشم دو خط پلک بالا و پایین به هم نرسند.

هم‌چنان اطراف چشم را، یعنی پایین پلک بالا و بالای پلک پایین را با سایه تیره‌تر رنگ بزنید. بعدا ‌این سایه تیره‌رنگ را با سایه رنگ روشن‌تر بپوشانید.

هم‌چنان ریمل را به گونه‌ای بزنید که مژه‌های‌تان فر شود. این روش می‌تواند چشم‌‌های‌تان را درشت‌تر نشان دهد.

چشم رنگی

چشم‌رنگی‌ها همیشه زیبا به نظر می‌رسند. آن‌هایی را که با رنگ چشم متفاوت می‌بینید، بیشتر توجه شما را جلب می‌کند. پس فکر کنید اگر این چشم‌رنگی‌ها آرایشی متفاوتی را انتخاب کنند که هم‌خوانی زیادی با رنگ چشم‌شان داشته باشد، بی‌شک یکی از زیباترین‌ها خواهند بود.

چشم‌های قهوه‌ای

بهترین رنگ سایه برای چشم‌های قهوه‌ای، رنگ‌های آبی، طلایی، نقره‌یی و صورتی است که باعث ایجاد کنتراست با رنگ چشم‌ها می‌شود و درخشش چشم‌ها را دو چند می‌سازد.

 برای این‌که آرایش‌تان طبیعی‌تر به نظر برسد، سایه چشم‌ها را یک درجه روشن‌تر از رنگ طبیعی چشم‌تان انتخاب کنید. هم‌چنان برای استفاده از خط چشم برای چشم‌های قهوه‌ای، می‌توانید از رنگ سفید استفاده کنید، زیرا خط چشم سفید، چشم‌های قهوه‌ای را برجسته‌تر نشان می‌دهد.

بهترین رنگ سایه برای چشم‌های قهوه‌ای، رنگ‌های آبی، طلایی، نقره‌یی و صورتی است که باعث ایجاد کنتراست با رنگ چشم‌ها می‌شود و درخشش چشم‌ها را دو چند می‌سازد
بهترین رنگ سایه برای چشم‌های قهوه‌ای، رنگ‌های آبی، طلایی، نقره‌یی و صورتی است که باعث ایجاد کنتراست با رنگ چشم‌ها می‌شود و درخشش چشم‌ها را دو چند می‌سازد

چشم‌های آبی

سایه‌های مناسب برای چشم‎های آبی رنگ‌هایی مرجانی، نارنجی، هلویی، صورتی، قهوه‌ای، برنزی و مسی هستند که چشم‌های‌تان را جذاب و منحصر به فرد نشان می‌دهد‌.

هم‌چنان بهترین خط چشم برای چشم‌های آبی رنگ، سیاه است، و اگر مژه‌های کم پشتی دارید، از مژه‌های مصنوعی استفاده کنید تا زیبایی چشم‌های‌تان بیشتر شود.

چشمهای عسلی

برای آرایش چشم‌های عسلی می‌تواند از رنگ‌های قهوه‌ای یا صورتی استفاده کنید.

از سویی هم سایه‌هایی که مایل به رنگ طلایی باشند، انتخاب مناسبی برای چشم‌های عسلی است. هم‌چنان می‌توانید از سایه طلایی براق در گوشه‌ی چشم‌های‌تان به مقدار خیلی کم استفاده کنید تا زیبایی چشم‌های‌تان افزایش یابد‌.

برای آرایش چشم‌های عسلی در شب می‌توانید از رنگ‌های دودی و تیره استفاده کنید.

چشم‌های سبز

برای آرایش چشم‌هایی سبز می‌توانید از رنگ‌هایی روشن استفاده کنید. رنگ‌های بنفش ارغوانی یاسی می‌‌تواند بهترین انتخاب برای چشم‌های سبز باشد.

هم‌چنان اگر می‌خواهید چشم‌های‌تان طبیعی‌تر به نظر برسد، می‌توانید از رنگ‌های روشن با ترکیب رنگ‌های تیره استفاده کنید.

از سویی هم آرایش دودی برای چشم‌های سبز، انتخاب مناسبی است. هم‌چنان بهترین خط برای چشمان سبز، خط سیاه است.

چشم‌های خاکستری

چشم‌های خاکستری از خاص‌ترین نوع چشم‌ها است و باید با آرایشی آراسته شود که به این زیبایی بیافزاید. برای آرایش چشم‌های خاکستری می‌توان از رنگ‌های تیره‌تر از خود چشم‌ها استفاده کرد. نقره‌ای تیره می‌تواند بهترین انتخاب باشد. هم‌چنان می‌توانید از رنگ‌های قهوه‌ای و سیاه برای خط چشم استفاده کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان