جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

نابودی یک تجمع مهم گروه طالبان در شهرستان سیدآباد ولایت میدان وردک/ 21 طالب به شمول 6 مقام ارشد و فرمانده کشته شدند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

ریاست امنیت ملی از عملیات هدفمند بالای مرکز تجمع گروه طالبان در شهرستان سیدآباد ولایت میدان وردک خبر می‌دهد. در این عملیات 21 طالب به شمول 6 مقام ارشد و فرمانده محلی این گروه چون رییس استخبارات طالبان در میدان وردک و ولسوال نام‌نهاد این گروه در سیدآباد کشته شده‌اند.

در یک خبرنامه این ریاست آمده است، نیروهای قطعات خاص ریاست عمومی امنیت ملی در یک عملیات خاص با ضربات هوایی در شب ۱۷ بر ۱۸ سنبله ۱۳۹۷، ۲۱ طالب به شمول تعدادی از اعضای رهبری این گروه را در این شهرستان از پا در آورده‌اند.

NDS

بر اساس این خبرنامه، اعضای رهبری این گروه هراس‌افگن ضمن راه‌اندازی حملات تروریستی، بستن راه‌های مواصلاتی، تهدید ولایات وردک و کابل، جلسه‌ای را در شهرستان سیدآباد ولایت میدان وردک سازماندهی کرده بودند تا روی مختل ساختن روند انتخابات، طرح و برنامه‌های تخریبی خود را تدوین نمایند که هدف عملیات و حمله هوایی قرار گرفتند.

ریاست  امنیت ملی برخی از فرماندهان این گروه طالبان در شهرستان سیدآباد را که مورد حمله قرار گرفته، معرفی کرده است. مولوی نقیب‌الله مشهور به «ماجد» رئیس نام‌نهاد استخبارات ولایت میدان وردک، مولوی عبدالرحمن مسئول معیوبین طالبان در ولایت میدان وردک، مولوی سیف الرحمن مشهور به «عمری» عضو شبکه حقانی، مولوی صمد وزیر ولسوال نام‌نهاد سیدآباد میدان وردک، مولوی سیدالله مسئول عمومی گروه طالبان در تنگی ولسوالی سیدآباد و ملا نقیب مشهور به شهامت، فرمانده گروه 15 نفری طالبان در جریان این عملیات، با 15 تن از اعضای گروه کشته و 2 تن دیگرشان بازداشت گردیده‌اند.

در جریان این عملیات، مقداری سلاح، مهمات و وسایل ارتباطی طالبان از بین برده شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان