جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

عبدالله: علاقه داشتم صلاح الدین ربانی به کار خود تا پایان حکومت ادامه دهد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

عبدالله عبدالله، رییس اجرایی حکومت می گوید که وزیر خارجه پیشین استعفا کرد، اما علاقه مندی او، این بود که صلاح الدین ربانی وظیفه خود را تا پایان دوره کاری حکومت ادامه می داد.

عبدالله امروز دوشنبه(6عقرب) در نشست شورای وزیران گفت: “رهبر داعش روز گذشته کشته شد  و امیدواری ما این است که این گروه با کشته شدن رهبرشان، از اهداف شان که متضرر اصلی آن مسلمانان بودند و اقلیت های مذهبی را هدف قرار می دادند، باز ماند”.

وی افزود، داعش در افغانستان عامل کشتار مردم بی گناه بوده و حادثه هسکه مینه ولایت ننگرهار، عمق جنایت این گروه را نشان می دهد.

abdullah

رییس اجرایی حکومت در مورد روند انتخابات نیز گفت: “انتخابات شفاف سبب نجات مردم سالاری پروسه دموکراسی و تامین ثبات در کشور می شود و توجه کمیسیون انتخابات را خواستار هستیم.”

او تاکید کرد که یک لحظه هم نباید از تامین شفافیت در انتخابات غافل شد و نتایج پاک آرای مردم باید باعث تعیین سرنوشت آن ها شود.

عبدالله در مورد روند صلح خاطرنشان کرد: “از فرصت هایی که برای صلح است، باید استفاده شود و موقف ما این است؛ هر فرصتی که برای صلح پیش می آید، از ان استفاده کنیم و در عین حال متوجه شفافیت انتخابات باشیم.”

او تصریح کرد، تعدادی از سرپرستان وزارت ها بحث هایی در مورد عدم شرایط نامناسب داشته و این به یک تیم ارتباط ندارد؛ انتخابات شفاف باعث ایجاد شرایط مثبت در این زمینه شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان