جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

شورای حراست و ثبات: نفی و یا غیاب دولت در مذاکرات ما را به صلح واقعی نمی‌رساند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رهبری شورای حراست و ثبات افغانستان گفته است که نفی و یا غیاب دولت در مذاکرات، به هیچ صورت این کشور را به صلح واقعی و آبرومند نمی‌رساند، بلکه مشکلات و موانع موجود را بیشتر خواهد ساخت.
شورای رهبری حراست و ثبات افغانستان روز گذشته(شنبه، 20دلو) در یک اعلامیه بر همکاری و حمایت همه‌‌جانبه مردم افغانستان و جامعه جهانی از پروسه صلح به مالکیت و رهبری افغان‌ها تأکید نموده، گفته است که شورای حراست و ثبات افغانستان، براساس هدایات صریح دین مقدس اسلام، صلح را به خیر ملت مسلمان افغانستان دانسته و جنگ را راه‌حل نمی‌داند.

photo_2019-02-10_12-24-05
این شورا افزوده که به منظور جلوگیری از ضیاع وقت و به خاطر تنظیم بهتر امور مربوط به پروسه صلح، کوشش‌ها و تلاش‌هایی که در این جهت به راه افتاده، باید همه همسو و هم‌‌جهت گردند. این شورا بیان داشته که تلاش‌های متعدد و ناهمگون نه به نفع پروسه صلح و نه به نفع کشور خواهد بود.
شورای حراست و ثبات با بیان این‌که نفی و یا غیاب دولت در مذاکرات به هیچ صورت افغانستان را به صلح واقعی و آبرومند نمی‌رساند، بلکه مشکلات و موانع موجود را بیشتر خواهد ساخت، گفته است: رول پُر رنگ شورای عالی صلح در زمینه‌سازی و ایجاد بستر مناسب برای مذاکرات (که بخشی از وظایف اساسی آن پنداشته می‌شود)، به هیچ صورت از نظر انداخته نشود.
این شورا در ادامه از تمامی گروه‌ها و شخصیت‌های کشور صمیمانه خواسته تا از صدای واحد حمایت نموده و از هر نوع پراكندگی در پروسه صلح که منجر به تضعیف آن می‌گردد، خودداری نمایند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان