جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
45 بازدید

هر چی که لازمه در مورد ژلیش ناخن طبیعی پا باید بدونی اینجا هست!

هر چی که لازمه در مورد ژلیش ناخن طبیعی پا باید بدونی اینجا هست!
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

بسیاری از زنان مانیکور همراه با ژلیش را به جای کاشت را ترجیح می دهند، زیرا ماندگاری آن بسیار بیشتر از لاک معمولی است و در عین حال دردسرهای کاشت ناخن را ندارد. نکته مثبت در مورد ژلیش این است که روی پا هم قابل انجام است یعنی پدیکور همراه با ژلیش که هم ماندگاری بالایی دارد و هم ناخن های پا را به شدت زیبا می کند. اگر تا به حال ژلیش ناخن طبیعی پا نکرده اید، بدانید که پدیکور با ژل به مدت دو هفته یا بیشتر به شما ناخن هایی تقریباً عالی می دهد. به همین دلیل است که ما تصمیم گرفتیم نکات مهم مرتبط با ژلیش پا را در اختیار شما قرار دهیم.

چه انتظاری از ژلیش ناخن طبیعی داشته باشیم؟

پدیکور ژلی بسیار شبیه به مانیکور ژلی است – اگر نخواهیم بگوییم یک چیز هستند. طرح اصلی کوتاه کردن ناخن‌ها، خیس کردن کم پاها، بریدن کوتیکول‌ها، تمیز کردن کامل، درمان پینه، اسکراب و ماساژ است و به دنبال آن یک لایه پوشش پایه، دو لایه رنگی و یک لایه ژل رویی قرار می‌گیرد و تمام!‌ ناخن های‌تان واقعا زیبا و مرتب خواهد شد. به هر حال ناخن نقش زیادی در زیبایی پا دارد.

پس از استفاده از هر لایه ژل لاک روی ناخن های پا، پاها به مدت 30 ثانیه یا 60 تا 90 ثانیه پس از پوشش رویی زیر نور LED قرار می گیرند. (اگر در حال انجام پدیکور با ژلیش ناخن طبیعی در خانه هستید، می توانید همین مراحل را دنبال کنید.)

درست مانند هر پدیکور، پاهای شما قبل از لاک و ژل درمان می شود. با این حال، به لطف چراغ LED، لازم نیست نگران صبر کردن باشید تا ناخن های تان خشک شوند. به علاوه، چراغ LED به ماندگاری لاک و ژلیش شما کمک می کند.

پدیکور چقدر دوام دارد؟

در اینجا به این نکته اشاره می شود که چرا پدیکور با ژلیش ناخن طبیعی ارزشش را دارد. به گفته کارشناسان این هنر زیبایی، پدیکور معمولا بیشتر از مانیکور ماندگاری دارد. حتی اگر تمام روز روی پاهای تان باشید. پدیکور معمولاً دو تا سه هفته دوام دارد. با در نظر گرفتن این موضوع، جای تعجب نیست که بتوانید پدیکور و ژلیش پا را به مدت یک ماه خوب و تمیز نگه دارید.

ژلیش پا چطور پاک می شود؟ (نحوه ریموو)

درست مانند یک مانیکور همراه با ژلیش، پدیکور با ژلیش روی ناخن طبیعی نیز می تواند سلامت ناخن ها را مختل کند. با این حال، کارشناسان می‌گویند با پاک کردن صحیح لاک می‌توان از بسیاری از آسیب‌ها جلوگیری کرد. همچنین، توصیه می شود بعد از دو سه باری که ژلیش پا انجام دادید، یک مدت ژلیش نداشته باشید تا ناخن های‌تان دور از مواد بمانند. پاک کردن ژلیش هم در آرایشگاه ها با دستگاه انجام می شود.

کلام پایانی

به هر حال ژلیش ناخن طبیعی گزینه بسیار مناسبی است برای کسانی که می خواهند ناخن های پای شان تمیز و زیبا بماند به ویژه در روزهای گرم تابستان که صندل به پا دارید. بهترین نکته در موردش این است که تا مدت ها سالم و تمیز می ماند در حالی که لاک ساده دو سه روزه لب پر می شود و زیبایی اولیه را ندارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان