جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1287 بازدید

پریانکا چوپرا از اختلاف فرهنگی با شوهرش نیک جوناس می‌گوید؛ خانم بازیگر یه جاهایی اذیت شده!

پریانکا چوپرا از اختلاف فرهنگی با شوهرش نیک جوناس می‌گوید؛ خانم بازیگر یه جاهایی اذیت شده!
خواندن 2 دقیقه
4
(5)

پریانکا چوپرا و اختلاف فرهنگی با شوهرش؟ بله ظاهرا سلبریتی ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. پریانکا اخیراً در مورد تفاوت های فرهنگی بین خود و همسرش نیک جوناس و اینکه چگونه پس از گذشت شش سال از ازدواجشان، آنها در نقطه ای درست قرار گرفته اند صحبت کرد. پریانکا گفت که با وجود اینکه هر دو از خانواده‌های پرجمعیت می‌آیند، تربیت آنها از نظر فرهنگی کاملاً متفاوت است و هر دوی آنها برای ایجاد تعادل باید چند چیز را یاد می‌گرفتند و چیزهایی را رها می‌کردند.

پریانکا طی یک گفتگوی اخیر خود در پادکست Read the Room، در مورد اینکه چگونه آن دو کشور یکدیگر را دوست دارند و آماده پذیرش فرهنگ یکدیگر هستند صحبت کرد. نیک همه چیز هند را دوست داشت، و من هم در ایالات متحده بزرگ شده بودم؛ آمریکا به معنای واقعی کلمه خانه دوم من بود. بنابراین ما فرهنگ یکدیگر را به طور گسترده ای پذیرفتیم. اما یک چیزهایی زیادی متفاوت بود و به هر حال سختی هایی هم وجود داشت.

پریانکا سپس در مورد این صحبت کرد که چگونه یک خانواده هندی مانند او “وسط حرف های هم می پرند و جملات هم را قطع می کنند، اما این مورد درباره خانواده جوناس صدق نمی کند. او ادامه داد که “یادگیری چنین چیزهایی برای من واقعا سخت بود.” “قبل از اینکه جمله خود را تمام کنید، می دانم چه می گویید، بنابراین حرف تان را کامل می کنم یا ادامه می دهم. ما از نظر فرهنگی اینگونه هستیم. ما صدای بلندی داریم و همه با هم حرف می زنند. بنابراین برای نیک، او باید یاد می گرفت که وسط حرف مخاطب هم حرف بزند، او باید یاد می گرفت که با همه صحبت کند. من هم باید یاد می گرفتم که چگونه صبر کنم، بگذار یکی جمله اش را تمام کند!

پریانکا گفت که این یک تغییر بزرگ برای او بوده است، اگرچه او بخش قابل توجهی از زندگی خود را در سال های نوجوانی در ایالات متحده گذرانده بود. نیک که قبل از ازدواج با پریانکا هرگز زمان زیادی را در هند سپری نکرده بود، اکنون چندین بار به هند سفر کرده است. او اخیراً چندین هفته در این کشور بود زیرا با همسرش و خانواده بزرگش جشن هولی را جشن می گرفت.

پریانکا و نیک در سال 2018 ازدواج کردند. در سال 2022 دخترشان مالتی ماری چوپرا جوناس به دنیا آمد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان