جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
330 بازدید

پریانکا چوپرا تصاویری از دخترش رو در صحنه فیلمبرداری فیلم جدیدش منتشر کرد!

پریانکا چوپرا تصاویری از دخترش رو در صحنه فیلمبرداری فیلم جدیدش منتشر کرد!
خواندن 2 دقیقه
4.7
(7)

پریانکا چوپرا همچنان در حرفه خود به تکامل و پیشرفت ادامه می دهد. او همچنان در هالیوود و صنعت فیلم سازی می درخشد اما خانواده و فرزندش را هم به خوبی در دنیای خود جای داده است. او نقش های هالیوود را با زندگی شخصی‌اش متعادل می کند و اغلب لحظاتی از زندگی اش را با طرفدارانش به اشتراک می گذارد. سفر او از بالیوود تا تبدیل شدن به یک نماد جهانی در سینما با پروژه های مهم و نقاط عطف شخصی مشخص شده است.

پریانکا چوپرا جوناس که به خاطر بازی در کمدی رمانتیک جدید “دوباره عشق” با سم هیوگان و سلین دیون شهرت بیشتری یافته است، اکنون قرار است در کمدی اکشن آمریکایی “سران دولت” ظاهر شود. در این فیلم همچنین ادریس البا، جان سینا و جک کواید ایفای نقش می‌کنند و ایلیا نایشولر در راس آن کارگردان است.

پریانکا در شبکه های اجتماعی تصویری از صحنه فیلمبرداری فرانسه منتشر کرد که او را در لحظاتی آرام در حین فیلمبرداری فیلم نشان می دهد. او همچنین چند عکس با دخترa مالتی ماری از صحنه فیلمبرداری منتشر کرد.

پریانکا برای بازدید از هند و حضور در جشنواره هولی و مراسم روکای برادرش به این کشور سفر کرده بود و همسرش نیک جوناس و دخترش مالتی ماری به او پیوستند. او پس از بازدید کوتاهی که داشت، به صحنه فیلم بازگشته و به سر کار خود بازگشته است. تصاویر این بازیگر و ملکه زیبایی هند را به همراه دخترش در زیر می بینید:

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد آرا: 7

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان