جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
291 بازدید

ترفند درست کردن قند رنگی (اینجوری موقع میزبانی چشم جاری هات درمیاد)

ترفند درست کردن قند رنگی (اینجوری موقع میزبانی چشم جاری هات درمیاد)
خواندن 2 دقیقه
2.2
(6)

میزبانی یکی از سخت ترین و در عین حال بهترین و مهمترین قسمت هر مهمانی است که خانم ها سعی می کنند تمام هنرشان را به خرج بدهند تا علاوه بر پذیرایی فوق العاده، همه چیز برای مهمان ها مهیا باشد و آن ها از مهمانی لذت ببرند. از این رو نه تنها در پخت و پز غذا و مزه آن توجه زیادی می کنند، بلکه در تزئین آن نیز تمام مهارت شان را به نمایش می گذارند. اگر شما هم جز این گروه از خانم ها هستید، که قطعا هستید، پس برای مهمانی و میزبانی بهتر است ترفند درست کردن قند رنگی را بیاموزید، آن وقت همه را شگفت زده خواهید کرد. با قند رنگی نه تنها می توانید نوشیدنی ها را تزئین کنید و کنار چای سرو کنید، بلکه تزئین دسرها، کیک و شیرینی ها نیز آسانتر می شود. پس با ما همراه باشید.

طرز تهیه قند رنگی با گلاب

  • برای درست کردن قند رنگی با گلاب، ابتدا شکر را درون یک ظرف بریزید و بعد به آن گلاب اضافه کنید و خوب با هم مخلوط کنید. دقت کنید مقدار گلاب باید به اندازه ای باشد که شکر حالت شنی به خود بگیرد و خمیر نشود. اگر مقدار گلاب بیشتر شد، دوباره به آن شکر اضافه کنید.
  • سپس هر رنگ خوراکی که دوست دارید را به شکر اضافه کنید و خوب مخلوط کنید تا همه شکرها رنگی شوند. بعد شکر را روی سینی بریزید و در جای خشک و خنک قرار دهید تا کامل خشک شوند.

طرز تهیه قند رنگی با آب

طرز تهیه قند رنگی با آب و گلاب

  • اگر گلاب ندارید، زیاد مهم نیست می توانید به جای گلاب از آب استفاده کنید. به جای یک قاشق گلاب، روی شکر یک قاشق آب بریزید.

جذاب ترین و کاربردی ترین ایده ها برای استفاده از قند رنگی

  • سعی کنید قندهای رنگی را برای تزئین کیک ها و شیرینی های خانگی استفاده کنید یا شکر رنگی را روی شیرینی و کیک‌ها بپاشید.
  • همچنین می توانید برای تزئین نوشیدنی ها از قندهای رنگ استفاده کنید.
  • شکر و قند رنگی برای تزئین دسرها فوق العاده هستند، پس موقع سرو دسر استفاده از آن ها را فراموش نکنید.

نکات مهم:

  • شما می توانید از هر رنگ خوراکی که دوست دارید برای رنگ کردن قندها استفاده کنید.
  • هرگز شکر را در معرض نور قرار ندهید و همیشه در قندان را بگذارید، زیرا باعث می شود رنگ قند‌ها کمرنگ شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.2 / 5. تعداد آرا: 6

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان