جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
1 نظر
227166 بازدید

راهیابی زنی ۶۰ ساله به فینال مسابقات «ملکه زیبایی» آرژانتین

راهیابی زنی ۶۰ ساله به فینال مسابقات «ملکه زیبایی» آرژانتین
خواندن 2 دقیقه
3.1
(320)

به گزارش بی بی سی، انتخاب آلخاندرا ماریسا رودریگز ۶۰ ساله به عنوان نماینده بوئنوس‌آیرس در مسابقات دختر شایسته آرژانتین ۲۰۲۴ حسابی خبرساز شده است. طبیعی هم به نظر می رسد چرا که جامعه امروز از یک سنی به بعد متاسفانه توقع و انتظار برخی اقدامات را ندارد. با این حال این زن ۶۰ ساله، به زیبایی ثابت کرده است که انسان تا هر زمانی توانایی انجام هر کاری را دارد، در صورتی که اراده کند.

روز چهارشنبه، ۲۴ آوریل، این خانم به عنوان ملکه زیبایی استان خود تاج بر سر گذاشت و وارد مسابقات نهایی این رویداد شد. این خبر بازتابی گسترده در سطح جهان یافت و از آن به عنوان شکستن کلیشه‌های سنی یاد می‌شود که چقدر هم زیباست. شرکت خانم رودریگز در مسابقه امسال به عنوان گواهی بر «تعهد این مسابقه زیبایی به مشارکت همه افراد» عنوان شده است. حساب اینستاگرامی آلخاندرا ماریسا رودریگز او را «وکیل و روزنامه‌نگار» معرفی کرده است. در زیر تصاویری از این خانم زیبا و صد البته خوش فکر می بینید:

ملکه زیبایی آرژانتین

شاید برای‌تان جالب باشد:

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد آرا: 320

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها
  1. مانا نیم‌رخ
    مانا

    واقعا زیبایی به سن و سال نیست درون زیبا بیرون رو زیبا نشون میده آفرین🌹

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
سایت لوازم آرایشی ارزان پرستار بچه کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید