جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 9 دقیقه
5
(2)

اخیراً احساس کرده اید که مشکلی در رابطه شما وجود دارد؟ فردی که دوست دارید دیگر آن آدم سابق نیست و زمانی که با هم می‌گذرانید به احوالپرسی و تعارفات نیم بند خلاصه شده است؟ این طبیعی است که روابط از بین برود و تغییر کند. از این گذشته، شما نمی توانید برای همیشه در مرحله ماه عسل زندگی کنید. اما گاهی اوقات روابط از بین می‌رود زیرا یک نفر دیگر نمی‌خواهد آن رابطه را ادامه دهد. ما در این نوشتار به همین موضوع پرداخته ایم. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند، چه رفتارهایی نشان می‌دهد؟ با بخش روانشناسی خبرنامه همراه باشید.

رفتارهای مردی که می‌خواهد رابطه را تمام کند

آیا می‌خواهید بدانید فقط یک مشکل سخت را پشت سر می‌گذارید یا شریک زندگی تان آماده است تا از شما جدا شود؟ نشانه های رفتاری زیر را مرور کنید تا به پاسخ سوال‌تان برسید:

دیگر تلاشی برای رابطه‌تان به خرج نمی‌دهد

زمانی بود که رابطه شما برابر بود، زمانی که در هر فعالیت و قراری احساس می‌شد که تلاش یکسانی از هر دو طرف انجام می‌شود. اما آن زمان خیلی وقت است که گذشته است و به نظر می‌رسد تنها تلاش باقی مانده در رابطه از جانب شما باشد.

تنها کاری که می‌کند این است که بنشیند و تماشا کند. شما قرار ملاقات‌ها را تنظیم می‌کنید، برنامه‌ها را ترتیب می دهید، همه کارها را می‌کنید و او فقط نقش تماشاچی را دارد!

خیلی کم پیش می‌آید که صحبت کنید

همانطور که به معنای واقعی کلمه همه می‌گویند، ارتباط کلید یک رابطه خوب است؛ و شما و مردتان ساعت‌ها در مورد هر چیزی صحبت می‌کردید: امیدها، رویاهایتان، نارضایتی‌هایتان، ناامیدی‌هایتان، غذاها، فیلم‌ها و کتاب‌های مورد علاقه‌تان، و میلیون‌ها چیز دیگر.

اما این روزها، کار به جایی رسیده است که او در مورد اینکه روزش را چطور گذرانده است هم چیزی نمی‌گوید، چه برسد به گفتگوهای طولانی تر!

به نظر می‌رسد او از این ایده که افکارش را با شما در میان بگذارد خسته شده است، و اگر او را فشار دهید فقط آزرده می‌شود. ممکن است دلیل خوبی برای این رفتار وجود داشته باشد.

اما به هر دلیلی، صحبت کردن را متوقف کرده باشید، این پایان مطلق رابطه شماست.

هر وقت درخواست توجه یا محبت می‌کنید، آزرده می‌شود

داشتن یک شریک زندگی عاشق به این معناست که کسی را داشته باشید که بتواند عشق و توجهی را که به طور طبیعی در زندگی به آن نیاز دارید به شما بدهد. اما وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند، از انجام همه این کارها دست کشیده است، و وقتی شکوه و شکایت می‌کنید، به نظر می‌رسد که برایش فرقی ندارد.

او به شما می‌گوید که خیلی نیازمند یا مستأصل شده اید، یا می‌گوید که به فضا نیاز دارد. اما حقیقت این است که او احتمالاً نمی‌تواند به شما بگوید که واقعاً چه احساسی دارد، زیرا نمی‌خواهد وقتی قلب شما را می‌شکند، احساس بدی داشته باشد.

تعداد روزهای بد از روزهای خوب بیشتر شده است

جنگ و جدال شما بی وقفه شده است. در حالی که پیش از این ممکن بود بحث و جدل‌تان یک اتفاق نادر باشد – شاید یک بار در ماه، شاید حتی کمتر – این روزها به نظر می‌رسد که شما دو نفر نمی‌توانید دو روز خوب را در کنار هم بگذرانید زیرا به سرعت وارد درگیری می‌شوید!

به نظر می‌رسد که دیگر اولویت او نیستید

وقتی رابطه شما جدید بود، مردتان را جلوتر از هر چیزی در زندگی خود می دانست. گاهی اوقات، او این کار را بیش از حد انجام می‌داد، و شما می‌خواستید قبل از اینکه شغل یا دوستانش را به خاطر شما از دست بدهد، رفتارش  را نرمال کند. اما اخیرا به نظر می‌رسد که او کاملاً مسیر دیگری را رفته است: این روزها، شما به آخرین اولویت تبدیل شده اید. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند یکی از بارزترین نشانه‌های رفتاری اش همین است!

به نظر می‌رسد که دیگر سر هیچ چیز توافق ندارید

فرقی نمی‌کند چه موضوعی باشد: جایی که می‌خواهید غذا بخورید یا می‌خواهید بچه‌های آینده‌تان را بزرگ کنید، به نظر می‌رسد دیگر هرگز توافق نظر ندارید! تقریباً به نظر می‌رسد که او فعالانه سعی می‌کند با شما مخالفت کند، فقط برای اینکه ببیند شما چه واکنشی نشان خواهید داد.

زمانی که مردی می‌خواهد رابطه ای را پایان دهد، گاهی اوقات سعی می‌کند از نظر روانی شریک زندگی خود را متقاعد کند که می‌خواهد به رابطه پایان دهد و یک راه آسان برای انجام این کار این است که شما احساس کنید که کاملاً با او ناسازگار هستید.

چیزهایی می‌گوید که قبلاً هرگز نمی‌گفت

همانطور که یک رابطه بر اساس سازش و اعتماد بنا شده است، روی خطوطی ساخته شده است که ما به آنها احترام می‌گذاریم و هرگز از آنها عبور نمی کنیم. شریک زندگی ما صمیمی ترین همراه ماست و آنها بزرگترین ناامنی‌ها و منابع درد ما را می‌دانند.

مهم نیست که دعوا چقدر بد باشد، مرد شما هرگز نباید از بدترین چیزهایی که در مورد شما می‌داند علیه شما استفاده کند، زیرا برخی چیزها جبران ناپذیر هستند.

اما وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند، دیگر اصلاً به “بازگشت از” دعوا فکر نمی کند. او از بدترین ناامنی‌های شما علیه تان استفاده می‌کند – خواه اینکه شما را چاق خطاب کند و خواه شما را در مورد چیزی که در مورد خودتان متنفرید مورد تمسخر قرار دهد.

او سرد و از نظر عاطفی دور شده است

این رابطه کم کم رو به کاهش است و در جایی متوقف می‌شود. تماس‌های تلفنی شما پاسخ داده نمی‌شود و به نظر نمی رسد که او علاقه چندانی به پاسخ دادن پیامک‌های شما نداشته باشد.

قرار ملاقات‌های شبانه دائماً تغییر می‌کند یا وقتی واقعاً با هم هستند، او دائماً وقتی در مورد چیزی صحبت می‌کنید فاصله می‌گیرد. ممکن است از هم دور شده باشید زیرا حتی زمانی که با هم هستید احساس تنهایی می‌کنید. در پس ذهن خود، می‌دانید که او به آرامی دارد کنار می‌کشد. او مثل گذشته شیرین و جذاب نیست.

وقتی او کنارتان است احساس تنهایی و وقتی نیست احساس آرامش دارید

اگر شریک زندگی تان مدام حال شما را بد می‌کند، با هم بودن اهمیت چندانی ندارد. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند، دانسته یا ندانسته، عادت دارد نسبت به چیزهای کوچکی که شما می‌گویید و انجام می‌دهید بی اعتنا باشد، رفتاری که باعث می‌شود کنار او بودن بسیار استرس زا باشد.

بیشتر در مورد تفاوت شما دو نفر صحبت می‌کند

مردانی که جذب شما می‌شوند و قصد دارند محبت شما را به دست آورند، شباهت‌های بین‌تان را برجسته می‌کنند. اگر پسری که با او رابطه دارید مدام می‌گوید که چقدر شما دو نفر متفاوت هستید، می‌تواند به این معنا باشد که هر یک از ما با فرد دیگر و در جای دیگری خوشحال‌تر خواهیم بود. اگر مردتان دائماً اختلافات و تفاوت‌های شما را در کانون توجه قرار می‌دهد، این نشانه واضحی است که او به دنبال راهی برای جدایی است.

آخرین باری را که از شما تعریف کرده به یاد نمی‌آورید

اگر شیفته کسی باشید به احتمال زیاد نمی توانید از او تعریف نکنید. پس از خودتان بپرسید آخرین باری که دوست پسرتان در مورد شما حرف خوبی زد یا از شما تعریف کرد کی بود؟ آخرین باری که برای قرار ملاقات رفتید، آیا او چیزی در مورد زیبایی یا رفتار خوب شما گفت؟

هرچند آدم‌ها زبان‌های عشق متفاوتی دارند و هر فردی تمایلی به تعریف و تمجید ندارد، می‌توانید انتظار داشته باشید که مردی که از شما خوشش می‌آید هر چند وقت یک بار یک جمله ساده بگوید: «امروز چقدر خوب شدی» یا «تو خیلی زیبا هستی».  

نکته این است که اگر او مدتی است که محبت خود را نسبت به شما ابراز نکرده است، به احتمال زیاد در فکر جدایی است. وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند، کم کم دست از تعریف و تمجید برمی‌دارد.

دیگر سعی نمی کند جذاب باشد

مردانی که به این رابطه اهمیتی نمی دهند دیگر به این موضوع اهمیت نمی دهند که آیا فکر می‌کنید او جذاب است یا نه. اگر به اندازه سابق رابطه برقرار نمی کنید (یا اگر دارید، احساس می‌کنید از روی تعهد است)، به احتمال زیاد او به خودش هم خیلی نمی‌رسد. وقتی با هم بیرون می‌روید یک لباس خیلی معمولی می‌پوشد. 

او قبلاً کارهای کوچکی مانند مرتب کردن موهایش یا استفاده از عطر انجام می‌داد زیرا می‌داند که شما آن را دوست دارید، اما دیگر واقعاً به آنها اهمیت نمی دهد و وقتی چیزی در مورد ظاهرش می‌گویید، یا بحث را عوض می‌کند یا آن را به دعوا تبدیل می‌کند.

دوستان او از شما دور شده‌اند

احتمالا احساس آزاردهنده ای دارید که دوستانش شروع به دور شدن از شما کرده اند. شما قبلاً همیشه به صورت آنلاین با یکدیگر تعامل داشتید و حتی ممکن بود هر چند وقت یکبار به یکدیگر گپ و گفت کنید، اما اکنون فقط سکوت و سکوت.

او به دیدن شما با مردان دیگر واکنش نشان نمی دهد  

حتی اگر او خیلی هم غیرتی و حسود نبوده، نمی توان انکار کرد که بی اهمیتی او کاملاً در سطح جدیدی است. حتی زمانی که پسر دیگری با شما رو به رو می‌شود، به نظر نمی رسد که برای او اهمیتی داشته باشد. 

چگونه مرد خود را نگه داریم؟

خوب دیدیدم کع وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند چه رفتارهایی از خود نشان می‌دهد. واقعاً هیچ چیز بدتر از این نیست که دائماً احساس کنید شریک زندگی شما هر لحظه قرار است از شما جدا شود. شما در مورد همه چیز و هر چیزی کاملاً عصبانی هستید و این لذت بردن از رابطه را تقریباً غیرممکن می‌کند.

حقیقت این است که وقتی ماشین شما خراب می‌شود، آن را پیش یک مکانیک می‌برید. وقتی مریض هستید، به دکتر مراجعه می‌کنید. همین امر در مورد روابط نیز صدق می‌کند – اگر رابطه‌تان لبه پرتگاه است، وقت آن است که در مورد آن با یک متخصص صحبت کنید. یک مشاور به خوبی می‌تواند مسیر درست را در اختیار شما قرار دهد، خواه قرار باشد رابطه تان را  احیاء کنید و خواهد قرار باشد راه تان را از هم جدا کنید. به هر روی مشاور کمک تان می‌کند که راه درستی را پیش بگیرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان