جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
3.2
(11)

آیا زمانی که صحبت از قدرت ذهنی به میان می‌آید تصورتان این است که در سطح متوسط هستید یا تلاش می‌کنید که قدرت ذهنی‌تان را افزایش دهید؟ به هر روی، این احتمال هم وجود دارد که قدرت ذهنی شما فراتر از آن چیزی باشد که تصور می‌کنید. شاید تمام تلاش‌های‌تان طی سال‌ها نتیجه داده و اتفاقا از این موهبت بهره مند شده‌اید. واقعیت این است که داشتن قدرت ذهنی بالا، آرامش زیادی را به همراه دارد. نشانه های قدرت ذهنی بالا را در این نوشتار خواهیم دید.

۱۰ نشانه که قدرت ذهنی بالایی دارید

در این قسمت ۱۰ نشانه قدرت ذهنی بالا را می‌بینید. فهرست را مرور کنید و ببینید چند مورد درباره شما صدق می‌کند و آیا شما در دسته آدم‌های قدرتمند به لحاظ ذهنی قرار می‌گیرید یا نه!

تعادل ظریفی بین احساس و منطق‌تان وجود دارد

شما نمی توانید بدون احساسات تصمیمات خوبی بگیرید، اما با احساسات زیاد نیز نمی توانید تصمیمات درست بگیرید. افراد قوی از نظر ذهنی درک می‌کنند که چگونه احساسات آنها می‌تواند بر تفکرشان تأثیر بگذارد. آنها در تلاش برای گرفتن بهترین تصمیم ممکن، احساسات خود را با منطق متعادل می‌کنند.

به راحتی با تغییرات لازم سازگار می‌شوید

تغییر یک امر ثابت است. این واقعیت افرادی که قدرت ذهنی بالا دارند را تحت فشار قرار نمی دهد. افراد قوی از نظر ذهنی می‌دانند که گرچه تغییر ناخوشایند است، اما قابل تحمل است. آنها انرژی خود را روی سازگاری با تغییر متمرکز می‌کنند، نه مقاومت در برابر آن. این از نشانه های قدرت ذهنی بالا است.

با ترس های خود روبرو می‌شوید

همه آدم‌ها ترس‌هایی دارند و نیازی به غلبه بر همه آنها نیست، اما افراد بسیار انعطاف‌پذیر در میان ما “تلاش می‌کنند تا با ترس‌هایی که آنها را عقب نگه می‌دارند روبرو شوند. هیچ چیز برای آنها مانع رسیدن به هدف نیست.

از اشتباهات خود درس می‌گیرید

آنها را توجیه نمی‌کنید. از آنها پنهان نمی‌شوید. از آنها درس می‌گیرید. این کاری است که افراد دارای ذهن قدرتمند انجام می‌دهند.

بین پذیرش خود و خودسازی تعادل برقرار می‌کنید

رسیدن به این حالت سخت است اما افراد قوی از نظر ذهنی خود را همانگونه که هستند می‌پذیرند، در حالی که به طور همزمان نیاز خود را برای پیشرفت شخصی تشخیص می‌دهند.

موفقیت دیگران را جشن می‌گیرید

اگر واقعاً احساس قدرت می‌کنید، وقتی دیگران خوب عمل می‌کنند، ترس به دل‌تان نمی‌افتد. در واقع، دلیل بزرگی برای جشن گرفتن شادی و موفقیت دیگران وجود دارد. افراد واقعاً قوی از نظر ذهنی «احساس نمی‌کنند که موفقیت دیگران به نحوی از دستاوردهای آنها می‌کاهد». بنابراین اگر احساس می‌کنید حس حسادت شما در حال کاهش است، آن را نشانه خوبی از بهبود انعطاف‌پذیری خود بدانید. این از نشانه های قدرت ذهن بالا است.

بر اساس ارزش های خود زندگی می‌کنید

افراد دارای ذهن قدرتمند با سهولت نسبی تصمیم می‌گیرند زیرا اولویت های خود را درک می‌کنند و بر اساس ارزش های خود زندگی می‌کنند.

برای اینکه احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید، نیازی به موفقیت ندارید

طبیعی است که وقتی موفق می‌شوید احساس خوبی داشته باشید و زمانی که شکست می‌خورید احساس بدی داشته باشید، اما افراد قوی از نظر ذهنی اجازه نمی دهند فراز و نشیب های زندگی در تصویر اساسی آنها از خودشان اختلالی ایجاد کند. افراد قوی از نظر ذهنی، خواه برنده شوند و خواه ببازند، احساس خوبی نسبت به خود دارند. دفعه بعد که زندگی به شما ضربه ای وارد می‌کند، دقت کنید که چقدر بر شما تأثیر می‌گذارد. اگر می‌توانید راحت‌تر و بدون اینکه احساس بدی نسبت به خودتان داشته باشید، از آن بگذرید، به شما تبریک می‌گوییم! احتمالاً به میزان بالایی از قدرت ذهنی دست یافته اید.

سپاسگزاری می‌کنید

دیدن کمبودها آسان است، اما افراد قوی به لحاظ ذهنی تصمیم می‌گیرند توجه خود را روی چیزهایی که دارند متمرکز کنند – و احساس قدردانی کنند. شما چطور؟

سعی نمی کنید نقاط ضعف خود را پنهان کنید

تلاش برای پوشاندن نقاط ضعف نه تنها انرژی شما را هدر می‌دهد، بلکه باعث می‌شود کمتر تلاش کنید که کارهای لازم برای بهبود را انجام دهید. در حالی که بسیاری از مردم سخت کار می‌کنند تا آسیب‌پذیری‌های خود را پنهان کنند، افراد قوی به لحاظ ذهنی انرژی خود را برای بهبود کاستی‌های خود سرمایه‌گذاری می‌کنند.

برای‌مان بنویسید که شما چند مورد از این 10 رفتار را نشان می‌دهید؟

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد آرا: 11

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان