جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

طرز تهیه سالاد سوسیس (حتما امتحانش کنید)

طرز تهیه سالاد سوسیس (حتما امتحانش کنید)
خواندن 3 دقیقه
5
(1)

حقیقتا، سالاد‌ها یکی از لذت‌های بی‌انتهای ما سر سفره غذا هستند. با طعم و ظاهر زیبا و متنوعی که دارند، همیشه جذابیت خاصی دارند. از ساده‌ترین ترکیبات گرفته تا ترکیبات پیچیده‌تر، همه در یک ظرف سالاد می‌توانند ترکیبی خوشمزه و لذیذ را به وجود بیاورند. سالاد‌ها نه تنها در ظاهر خود زیبایی دارند، بلکه با مزه‌های مختلف و پر از انرژی، می‌توانند یک وعده غذایی کامل را تشکیل دهند. از اسفناج و کاهو تا انار و سبزیجات مختلف، هرچه دلتان بخواهد می‌توانید در یک سالاد مخلوط کنید. واقعا، تجربه سالادهای مختلف می‌تواند جذاب و هیجان‌انگیز باشد. برای اینکه لذت ببرید و یک سالاد سالم درست کنید، می توانید انواع سالاد‌ها را امتحان کنید. سالاد سوسیس یکی از سالادهای بسیار خوشمزه است که پیشنهاد می کنیم حتما امتحان کنید.

مواد لازم برای تهیه سالاد سوسیس

مواد لازم:

– سوسیس: ۳ عدد (بزرگ)
– کاهو پیچ کوچک: ۱ عدد
– ذرت پخته: ۱ پیاله
– فلفل دلمه‌ای قرمز: نصف ۱ عدد
– کلم بروکلی گل شده: ۲ پیمانه
– نان ترد مخصوص سالاد: به میزان لازم

مواد لازم برای تهیه سس سالاد:

– خیار شور متوسط: ۴ عدد
– سس مایونز: ۵ قاشق غذاخوری
– سس خردل: ۳ قاشق غذاخوری
– سس کچاب: ۲ قاشق غذاخوری
– آب خیارشور: ۳ قاشق غذاخوری
– سیر: ۱ حبه
– آب لیموترش: ۲ قاشق غذاخوری
– روغن زیتون: ۲ قاشق غذاخوری
– آویشن: ۱ قاشق مرباخوری
– فلفل سیاه و پولبیبر: به میزان لازم

طرز تهیه سالاد سوسیس

برای تهیه این سالاد خوشمزه، ابتدا سوسیس‌ها را به صورت حلقه‌ای خرد کرده و در روغن سرخ کنید. سپس آن‌ها کنار بگذارید تا خنک شوند.

فلفل دلمه‌ای را خلالی برش داده و با روغن در تابه بریزید. سپس آن را برای مدت کوتاهی با حرارت کم تفت دهید تا نرم شوند.

در مرحله بعد، آب را در یک قابلمه به جوش بیاورید و کلم بروکلی‌ها را به مدت کوتاهی در آب جوش بریزید تا نرم شوند. سپس آن‌ها را از آب بیرون بیاورید و در آب و یخ قرار دهید.

کاهو را خرد کنید و به همراه کلم بروکلی، فلفل دلمه‌ای، ذرت و سوسیس‌های سرخ شده در ظرف سالاد بریزید.

برای تهیه سس، خیار شور و سیر را رنده کرده و در کنار سایر مواد اضافه کنید و همه را با هم مخلوط کنید. سپس این سس را به سالاد اضافه کرده و مواد را مخلوط کنید تا به خوبی ترکیب شوند.

سالاد را حداقل نیم ساعت در یخچال قرار دهید تا خنک شود. قبل از سرو، روی سالاد نان ترد بگذارید و سپس سالاد را میل کنید. نوش جان!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان