جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3372 بازدید

بهترین روش تمیز کردن سیرابی با جوش شیرین و آسپرین

بهترین روش تمیز کردن سیرابی با جوش شیرین و آسپرین
خواندن 3 دقیقه
3.1
(492)

تمیز کردن سیرابی در منزل برای تهیه آبگوشت سیرابی خیلی سخت است. با این حال این ماده غذایی نه تنها لذیذ است بلکه غذای مفید و مغذی سرشار از ویتامین است. اما شستن آن زیاد آسان نیست به خصوص کسانی که نمی توانند بوی بد و نامطبوع آن را تحمل کنند موقع شستن و تمیز کردن سیرابی دچار مشکل می شوند. با این حال ما در این مطلب به بهترین روش تمیز کردن سیرابی با جوش شیرین و آسپرین پرداخته ایم. با خبرنامه همراه باشید.

اگر از این سه روش استفاده کنید، مطمئنا خیلی سریع تر سیرابی را تمیز خواهید کرد و سیرابی دیگر اصلا بوی بد نخواهد داشت.

شستن سیرابی با آب جوش

شستن سیرابی با آب جوش

یکی از ساده ترین راه ها برای تمیز کردن سیرابی، شستن آن با آب جوش است. قابلمه را پر آب کنید، بگذارید بجوشد، سپس بعد از جدا کردن سیرابی از هزارلا، آن را به 3 تا 4 قسمت برش دهید. حالا درون قابلمه بریزید و حرارت را خاموش کنید. بعد چند ثانیه صبر کنید تا سیرابی درون آب جوش خیس شود. اما مواظب باشید مدت طولانی آن را درون آبجوش نگذارید، زیرا باعث پخته شدن آن شده و نمی توانید آنطور که باید، شسته و تمیزش کنید.

وقتی تکه های سیرابی را از آبجوش خارج کردید، روی تخته آشپزخانه قرار دهید و با یک چاقو سطح سیرابی را از پرزها جدا کنید تا سیرابی به طور کامل سفید شود. در آخر نیز همه تکه ها را با آب سرد بشویید و هر طور دوست دارید آن را بپزید.

تمیز کردن سیرابی با جوش شیرین

تمیز کردن سیرابی با جوش شیرین بهترین و ساده ترین روش شستن سیرابی است. همانطور که می دانید معمولا رنگ سیرابی زرد است و شستن آن با جوش شیرین باعث سفید شدن سیرابی می شود. اگر از جوش شیرین هنگام شستن سیرابی استفاده می کنید، ابتدا یک قابلمه را پر آب کنید و بگذارید بجوشد، سپس مقداری پودر جوش شیرین به آب اضافه کنید و هم بزنید. سپس آن را داخل آب قرار دهید و با چاقو شروع به پاک کردن سیرابی با آب جوش کنید. سیرابی نه تنها به سفید شدن سیرابی بلکه به از بین بردن بوی آن نیز کمک می کند.

شستن سیرابی با آسپرین

شستن سیرابی با آسپرین

نحوه تمیز کردن سیرابی با قرص آسپرین خیلی ساده است. چند قرص آسپرین را درون آب حل کنید. بعد سیرابی را درون محلول قرار دهید و پس از چند دقیقه سیرابی‌ها را از محلول خارج کنید و شروع به تمیز کردن پرزها کنید. در واقع شستن سیرابی با آسپرین راحت ترین روش تمیز کردن سیرابی است که بدون هیچ تلاشی می توانید خیلی راحت پرزهای آن را از بین ببرید. در آخر تکه های سیرابی را با دقت با آب سرد بشویید تا کامل تمیز شوند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد آرا: 492

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان