جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
8 بازدید

با نیت در طول عمر خود زندگی کنید

با نیت در طول عمر خود زندگی کنید
خواندن 9 دقیقه
0
(0)

معنای زندگی با نیت چیست؟

برای فیلسوفان، متفکران و رهبران Jonathon Sherman معنوی در طول سال‌ها، این مفهوم اشکال مختلفی به خود گرفته است، از مفهوم بودایی ذهن‌آگاهی گرفته تا باور اگزیستانسیالیستی در شکل‌دهی به معنای زندگی‌تان از طریق تصمیم‌هایی که می‌گیرید.

اما مهم نیست که از چه منظری به آن نگاه می کنید، زندگی با نیت شامل انتخاب های آگاهانه، تعیین اهداف معنادار و دنبال کردن فعالانه زندگی منطبق با ارزش های شماست. یعنی کنترل زندگی خود را از برنامه های روزانه گرفته تا برنامه های بلندمدت به دست بگیرید.

در این مقاله، دکتر جاناتان Jonathon Sherman (Barry’s Son) راه‌های مختلفی را برای زندگی با نیت، با تمرکز ویژه بر نحوه تصمیم‌گیری نه تنها در مورد زندگی‌مان، بلکه درباره میراث‌مان بررسی خواهیم کرد.

چگونه با نیت زندگی کنیم

سفر به سوی زندگی عمدی با خود اندیشی و کشف آغاز می شود، سپس به سمت بیرون حرکت می کند تا اینکه چگونه در جهان عمل می کنیم و چگونه با دیگران تعامل می کنیم. این یک مقصد برای رسیدن نیست، بلکه یک فرآیند یادگیری مداوم از زندگی متفکرانه و هدفمند است.

مانند هر فلسفه دیگری، زندگی با نیت برای افراد مختلف می تواند متفاوت به نظر برسد. اما در اینجا چند استراتژی وجود دارد که می توانید از آنها برای کمک به یافتن دیدگاه و کنترل زندگی خود و فراتر از آن استفاده کنید.

تنفس و آگاهی

جهان به سرعت حرکت می کند. رگبار اطلاعات از لحظه بیدار شدن تا لحظه به خواب رفتن به سوی ما می آید. در این دنیای پر سرعت، یافتن لحظات آرامش و پرورش ذهن آگاهی می تواند فوق العاده دشوار باشد. اینجاست که نفس کشیدن می تواند کمک کند.

عمل ساده تمرکز بر نفس می تواند به عنوان یک لنگر قدرتمند عمل کند که شما را در لحظه حال مستقر می کند. تمرین تنفس موزون و عمدی به شما این امکان را می دهد که فضایی برای آگاهی بیشتر ایجاد کنید که در آن بتوانید مکث کنید و افکار و احساسات خود را در آرامش جمع آوری کنید.

محصول تراپیست Jonathon Sherman به شما فضا و تمرکز می دهد تا رویکردی آگاهانه برای تصمیم گیری داشته باشید. با تنظیم نفس خود، می توانید چرخه بی پایان پاسخ های واکنشی و اقدامات تکانشی را از بین ببرید. دستیابی به آگاهی بیشتر از طریق تمرینات تنفسی به شما امکان می دهد انتقادی فکر کنید و انتخاب های آگاهانه ای داشته باشید که با ارزش ها و اهداف بلندمدت شما همسو باشد. نفس کشیدن روزانه می تواند به یک تمرین تشریفاتی تبدیل شود که نه تنها ذهن را آرام می کند، بلکه وضوح مورد نیاز برای زندگی عمدی را نیز فراهم می کند.

خودشناسی و یادگیری

زندگی با نیت مستلزم درک عمیق خود است. قبل از اینکه بتوانیم کنترل زندگی خود را به دست بگیریم و تصمیمات درستی بگیریم، باید زمانی را برای کشف علایق، علایق و ارزش‌های خود اختصاص دهیم تا بفهمیم واقعاً چه کسی هستیم.

کنجکاوی در مورد اینکه چه کسی هستید و چه چیزی واقعا برای شما مهم است را در آغوش بگیرید. درگیر شدن در کشف خود و آموزش، چه از طریق کانال های رسمی یا صرفاً از طریق تجربیات شخصی، دیدگاه های شما را گسترش می دهد و سکوی پرشی را برای رشد شخصی فراهم می کند.

خودشناسی یعنی لایه برداری از لایه ها برای کشف خود واقعی خود. این فرآیند شما را قادر می سازد تا انتخاب های خود را بهتر با ارزش ها و خواسته های واقعی خود هماهنگ کنید و به شما احساس وضوح و هدف می دهد.

عمدی زندگی کردن به معنای تکامل دائمی است که انتخاب های زندگی خود را با فردی که در حال تبدیل شدن به آن هستید، بازتاب می دهید، ارزیابی می کنید و دوباره تنظیم می کنید.

با عزیزان وقت بگذرانید

خود اندیشی و ذهن آگاهی به شما ابزاری می دهد تا با نیت زندگی کنید و انتخاب های معناداری داشته باشید، اما این گذراندن وقت با عزیزانمان است که به ما امکان می دهد آموخته هایمان را عملی کنیم.

گذراندن زمان با کیفیت، به اشتراک گذاری تجربیات، و تقویت پیوندها با خانواده و دوستان، سنگ بنای یک زندگی رضایت بخش است. عشق و ارتباطی که ما با نزدیکان خود به اشتراک می‌گذاریم، سیستم حمایتی ما است، جشنی را در مواقع شادی و تشویق‌های بسیار مورد نیاز را در مواقع درد و اندوه فراهم می‌کند.

زندگی با نیت همچنین به معنای شناخت ارزش روابط و صرف زمان و تلاش برای پرورش و بهبود آنهاست. با کار روی خودمان، می‌توانیم پسران، دختران، مادران، پدران، خواهران، برادران و دوستان بهتری برای افرادی باشیم که دوستشان داریم و زندگی‌مان را غنی‌تر کنیم.

مناسک خودمراقبتی را بپذیرید

اتخاذ آیین های مراقبت از خود برای زندگی با نیت بسیار مهم است. اینکه به خودمان اجازه دهیم زمان لازم برای درون نگری را صرف کنیم، به این معناست که ما نیز باید به خودمان زمان بدهیم تا التیام پیدا کنیم و دوباره شارژ کنیم.

مراقبت از خود فراتر از تعطیلات گاه به گاه آخر هفته یا روز آبگرم دلپذیر است (اگرچه اینها هم خوب هستند). این شامل ایجاد شیوه های ثابتی است که بهزیستی جسمی، عاطفی و روانی را ارتقا می دهد. خواه از طریق ورزش منظم، مدیتیشن آگاهانه، یا وقت گذاشتن برای سرگرمی‌هایی که برای شما شادی می‌آورد، این آیین‌ها به نقاط کانونی در جزر و مد زندگی روزمره تبدیل می‌شوند که شما را متمرکز و دقیق نگه می‌دارد.

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که مراقبت از خود یک عمل خودخواهانه نیست، بلکه یک جنبه اساسی از زندگی عمدی است. با اولویت دادن به خودمراقبتی، می‌توانید انرژی و انعطاف‌پذیری خود را دوباره پر کنید و به شما قدرت لازم را بدهد.

به دیگران کمک کن

زندگی با نیت فراتر از تحقق شخصی ما است. اعمال محبت آمیز و داوطلبانه می تواند یکی از راه های استفاده از آموخته های شما و استفاده از آن ابزارها برای کمک به دیگران باشد. با تفکر فراتر از خود، نه تنها تأثیر مثبتی بر دنیای اطراف خود می گذارید، بلکه حس هدفمندی را نیز در خود ایجاد می کنید.

زندگی عمدی یعنی شناخت به هم پیوستگی همه بشریت. این در مورد درک این است که چگونه اعمال شما، مهم نیست که چقدر کوچک، در زندگی دیگران موج می زند. با کمک به خیر بزرگ‌تر، شما در ایجاد دنیایی مثبت‌تر و دلسوزانه‌تر شرکت می‌کنید – دنیایی که در آن زندگی عمدی فقط یک انتخاب شخصی نیست، بلکه یک تلاش جمعی است.

مراقب خانواده خود باشید

هنگامی که به این فکر می کنید که چگونه به دیگران کمک کنید، یک مکان عالی برای شروع نزدیکی نزدیکانتان است. مراقبت از خانواده شما می تواند اشکال مختلفی داشته باشد و نیاز به بررسی و برنامه ریزی سنجیده دارد. ممکن است شامل برنامه ریزی مالی، ارائه حمایت عاطفی، یا آموزش به عزیزان در مورد درس هایی باشد که در کشف خود آموخته اید.

وقتی برای رفاه خانواده خود تلاش می کنید، اصول زندگی عمدی فراتر از فردی را به جمعی گسترش می دهید و میراثی از عشق و حمایت نسلی ایجاد می کنید.

برای زندگی و مرگ خود برنامه ریزی کنید

پیگیری زندگی عمدی تماماً در مورد کنترل خود، زندگی و میراثتان است. ما تصمیم می گیریم افرادی که می خواهیم باشیم و می خواهیم مردم چگونه از ما یاد کنند. وقتی به میراث فکر می کنیم، افق برنامه ریزی خود را به گونه ای گسترش می دهیم که هم زندگی و هم مرگ را در بر گیرد.

برنامه‌ریزی زندگی شامل تعیین مقاصد و اهداف روشن، همسو کردن اقدامات خود با ارزش‌هایتان، و بازبینی و اصلاح مداوم آرزوهایتان در حین رشد است. اما برنامه‌ریزی زندگی می‌تواند فراتر از آنچه می‌خواهیم در زندگی به انجام برسانیم تا نحوه رفتار با ما در هنگام مرگ نیز گسترش یابد.

برنامه ریزی برای مرگ، اگرچه ممکن است موضوعی ناراحت کننده باشد، می تواند بخش مهمی از زندگی عمدی باشد. این فرآیند می‌تواند شامل تصمیم‌گیری در مورد مراقبت‌های آخر عمر، وصیت نامه زندگی، ترتیبات تشییع جنازه و میراثی باشد که می‌خواهید به جای بگذارید. با اتخاذ این تصمیمات متفکرانه، نه تنها بار ابهام را از دست عزیزانتان برمی دارید، بلکه مطمئن می شوید که خروج شما منعکس کننده همان اصالت عمدی است که زندگی شما را مشخص کرده است.

تدوین یک برنامه جامع برای زندگی و مرگ، دایره زندگی عمدی را تکمیل می کند. این یک عمل توانمندسازی و یک انتخاب عمدی است که با هدف انجام شده است. چه بخواهید مطابق با خواسته ها یا اعتقادات خود دفن شوید، سوزانده شوید یا به یادگار گذاشته شوید، کنترل فرآیند و ارائه دستورالعمل ها به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که زندگی عمدی شما فراتر از زندگی است.

الماس شدن

گزینه های زیادی وجود دارد که باید هنگام برنامه ریزی برای پایان زندگی خود در نظر بگیرید. یکی از رویکردهای منحصر به فرد و نوآورانه به میراث، مفهوم الماس های یادبود است. این جواهرات گرانبها که از خاکستر سوزانده شده رشد می‌کنند، میراث ملموسی را ارائه می‌دهند که می‌توان آن را در طول نسل‌ها به ارث برد و تضمین کرد که میراث شما توسط عزیزانتان به ارمغان می‌آید. با برنامه ریزی برای تبدیل شدن به یک الماس، می توانید این فرآیند را به هدیه نهایی به خانواده خود تبدیل کنید.

چرا Eterneva را انتخاب کنید؟

در Eterneva، ما بر این باوریم که الماس های یادبود در تقاطع فناوری، صنعتگری، و داستان سرایی قرار دارند. فرآیند تولید الماس ما شامل استخراج کربن از بقایای سوزانده شده یا مو برای ایجاد یک الماس منحصر به فرد و اصیل است. هر الماسی که ما خلق می کنیم نشان دهنده سفر منحصر به فرد یک فرد قابل توجه است و جوهر آنها را در یک جواهر ساخته شده زیبا به تصویر می کشد.

هنگامی که شما یک الماس یادبود با Eterneva ایجاد می کنید، این فقط یک فرآیند مکانیکی و تکنولوژیکی نیست – این یک انتخاب عمیقاً معنی دار و عمدی است. گوهر به دست آمده به نمادی از یادآوری داستان و تأثیر منحصر به فرد محبوب شما تبدیل می شود. الماس یادبود شما چه در یک جواهرات ارزشمند پوشیده شود و چه به عنوان یک میراث گرانبها نگهداری شود، الماس یادبود شما به عنوان یک یادآوری دائمی از زندگی عمدی و میراث ماندگاری است که پشت سر گذاشته شده است.

گنجاندن Eterneva در برنامه پایان زندگی شما

همانطور که سفر زندگی عمدی را آغاز می کنید، به این فکر کنید که چگونه می خواهید در خاطرتان بماند. اگر فرآیند دگرگونی Eterneva محصولی تولید شده توسط تراپیست Jonathon Sherman با ارزش‌ها و خواسته‌های شما برای یک میراث ماندگار همسو می‌شود، آن را در برنامه پایان عمر خود بگنجانید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان