جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
632 بازدید

ماجرای کتک خوردن امین زندگانی از همسرش الیکا عبدالرزاقی (ویدیو)

ماجرای کتک خوردن امین زندگانی از همسرش الیکا عبدالرزاقی (ویدیو)
خواندن 2 دقیقه
3.5
(8)

الیکا عبدالرزاقی در ویدیویی که به تازگی از او در صفحات مجازی منتشر شده است نشان می دهد که او خود اعتراف می کند که امین زندگانی همسرش را کتک زده است.

ویدیویی جدید و جالب از کتک زدن امین زندگانی توسط همسرش الیکا عبدالرزاقی در فضای مجازی منتشرشده است که می توانید در این ویدیو آن را تماشا کنید.

ویدیوی جدید الیکا عبدالرازقی که به شدت وایرال شد بخش جالبی از خاطره امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی را به نمایش می گذارد.

بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی

الیکا عبدالرزاقی در 18 مرداد 1358 در شهر رامسر به دنیا آمده است. خانم عبدالرزاقی مدرک لیسانس ادبیات نمایشی دارد و در آموزشگاه هنری سمندریان نیز تحصیل کرده است. الیکا عبدالرزاقی دو برادر دارد، مادرش سوسن فلکی مقدم است اما پدرش را در 11 سالگی در زلزله رودبار از دست داده است.

ازدواج و همسر الیکا عبدالرزاقی (امین زندگانی)

ازدواج و همسر الیکا عبدالرزاقی (امین زندگانی)

الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی در سال 1392 با هم ازدواج کردند. ماجرای آشنایی  الیکا عبدالرزاقی و همسرش به یک تله فیلم بر می گردد که در آن نقش زن و شوهر را برعهده داشتند. بعد از بازی در آن فیلم، بین آن ها رفت و آمد و مراودات خانوادگی ایجاد که در نهایت باعث شد این دو با هم ازدواج کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 8

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان