جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
26 بازدید

ساعت دقیق تحویل سال ۱۴۰۳: اگه به فنگشویی هفت سین دقت کنی سال آینده چرخ زندگی به مراد دلت می چرخه!

ساعت دقیق تحویل سال ۱۴۰۳: اگه به فنگشویی هفت سین دقت کنی سال آینده چرخ زندگی به مراد دلت می چرخه!
خواندن 4 دقیقه
3.6
(7)

زمان زیادی به سال نو ۱۴۰۳ نمانده است. در واقع باید بگوییم تنها دو روز دیگر باقی مانده تا وارد بهار ۱۴۰۳ شویم و نوروز را با قرآن و حافظ و هفت سین جشن بگیریم. با این حال در این آخر سال همه به دنبال دانستن ساعت دقیق تحویل سال نو ۱۴۰۳ هستند. اگر شما هم می خواهید زمان دقیق تحویل سال ۱۴۰۳ را بدانید حتما این مطلب را مطالعه کنید. همچنین ما به شما فنگشویی سفره هفت سین را آموزش می دهیم تا امسال چرخ زندگی به مراد دل شما بچرخد.

لحظه تحویل سال ۱۴۰۳

ساعت دقیقه تحویل سال ۱۴۰۳ شمسی به وقت ایران برابر است با ساعت ۶:۳۶:۲۶ روز چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ شمسی که در تقویم میلادی برابر است با ۲۰ مارس (مارچ) ۲۰۲۴ و ۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری.

همچنین باید یادآور شویم که باتوجه به ساعت لحظه‌ تحویل سال که قبل از ۱۲ ظهر است، روز چهارشنبه اول فروردین یا نوروز به حساب می آید.

ساعت دقیق تحویل سال ۱۴۰۳

ساعت دقیق تحویل سال ۱۴۰۳

تقویم هجری شمسی: چهارشنبه 1403/01/01

تقویم هجری قمری: ۹ رمضان ۱۴۴۵ هجری قمری

تقویم میلادی: 20 مارس 2024 میلادی

ساعت تحویل سال: ۰۶:۳۶:۲۶ بامداد

اژدها؛ حیوان سال ۱۴۰۳

حیوان سال ۱۴۰۳ نیز اژدهاست.

شعار اژدها نیز “من سلطنت هستم” است.

اژدها نماد سرزندگی، وقار، خرد و مرموز بودن است. از طرفی این حیوان نماد قدرت به حساب می آید.

فنگشویی سفره هفت سین

فنگشویی سفره هفت سین

حالا که لحظه تحویل سال نو را می دانید. باید دست به کار چیدن سفره هفت سین شوید. اما خوب اگر می خواهید امسال تغییرات اساسی به زندگی‌تان بدهید، سفره هفت سین را نه تنها به عنوان نماد جشن سنتی و باستانی نوروز بچینید، بلکه سعی کنید در آن به فنگشویی سفره هفت سین نیز توجه کنید تا در سال جدید زندگی پربار و شادی داشته باشید. پس حتما به این نکات توجه کنید:

جهت مناسب برای چیدن سفره هفت سین کدام قسمت اتاق پذیرایی است؟

یادداشت مهم: یکی از مهم ترین نکات در چیدن سفره هفت سین، کنار گذاشتن صدقه قبل از پهن کردن سفره است. پس حتما صدقه کنار بگذارید.

حالا باید به بخش هایی که در سال ۱۴۰۳ ستاره های مثبت فعال هستند توجه کنیم تا سفره هفت سین در بهترین مکان قرار بگیرد. همچنین باید نظر به نیت قلبی تان سفره هفت سین را پهن کنید. مثلا:

  • اگر به می خواهید شریک زندگی‌تان را در این سال پیدا کنید یا رابطه عاشقانه خوبی کنار همسرتان داشته باشید، سفره هفت سین را در قسمت شمال غربی خانه بر اساس ستارگان سال 2024 بچینید و از رومیزی یا سفره پارچه ای کرم یا قهوه ای استفاده کنید.
  • اما اگر به دنبال شانس موفقیت، طول عمر، سلامتی، کسب آگاهی و ثروت هستید و می خواهید با جذب انرژی کیهانی به اهداف آینده تان دست پیدا کنید، بر اساس ستارگان سال 2024 سفره را در بخش شمال شرق خانه پهن کنید و از رومیزی یا سفره نقره‌ای، طلایی، کرم یا قهوه ای استفاده کنید.
  • برای پیشرفت، شهرت، موفقیت و شانس بیشتر در کار و حرفه بر اساس شانس سال 2024 سفره هفت سین‌تان را در بخش جنوب غربی خانه پهن کنید و از رومیزی به رنگ صورتی، بنفش یا زرشکی استفاده کنید.
  • آن هایی نیز که به دنبال شانس، اقبال، موفقیت و پیروزی در این سال هستند، باید سفره هفت سین را در قسمت شرقی با رومیزی یا سفره ای به رنگ آبی، سرمه‌ای یا فیروزه ای پهن کنند. اما اگر سفره را در قسمت شمالی پهن می کنند باید از سفره ای به رنگ طلایی و نقره ای استفاده کنند. آن وقت شانس و اقبال درخانه تان را خواهد زد.

نکته مهم: امسال به هیچ عنوان سفره هفت سین را در جهت جنوب، جنوب شرق و غرب پهن نکنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 7

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان