جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
3.9
(7)

راز پوست زیبای کره ای ها: اگر از طرفداران پر و پا قرص سریال‌های کره ای هستید، حتما در مورد «پوست شیشه ای کره ای» شنیده اید و دوست دارید شما هم به چنین پوستی برسید. به نظر می‌رسد که پوست کره ای ها درخشان و بی عیب و نقص است. حتی اگر سریال های کره ای یا کی پاپ را دنبال نکنید، باز هم می‌بایست چیزهایی از پوست شیشه ای کره ای ها شنیده باشید! به هر حال در سال‌های اخیر کیفیت پوست آنها حسابی سر زبان ها افتاده است. اما راز پوست زیبای کره ای ها چیست؟ آیا این پوست زیبا هدیه ای از طرف خداوند است یا زنان کره ای از یک چشمه جادویی زیبایی، جرعه جرعه می نوشند؟ پاسخ کوتاه به این سوال نه است! کره ای هم برای زیبایی پوست‌شان راز و رمز دارند که ما آن را با شما در میان می‌گذاریم!

9 راز زیبایی کره ای برای داشتن پوستی شفاف و شیشه ای

راز زیبایی کره ای ها در نکات و ترفندهایی است که در برنامه روزانه خود دنبال می کنند، یعنی در هنگام دوش گرفتن، در غذاهایی که می خورند یا حتی چایی که می نوشند. اسرار زیبایی کره ای زیر را بررسی کنید و پوست شیشه‌ای بی عیب و نقصی برای خودتان بسازید!

بخور بگیرید

تلاش خود را برای رسیدن به پوست شیشه ای کره ای با استفاده از جلسات بخور یا دوش گرفتن با بخار شروع کنید. بخار به باز شدن منافذ و حذف کثیفی و آلودگی های محبوس شده در پوست کمک می کند. نمی دانید چگونه از مزایای بخار بهره ببرید؟ می‌توانید مستقیماً از دستگاه بخور استفاده کنید یا در حین دوش بخار، صورت تان را با نوک انگشتان به صورت دایره‌ای و رو به بالا ماساژ دهید. این روند را 5-7 دقیقه ادامه دهید و کم کم نتیجه را ببینید.

ورزش های صورت را هر روز انجام دهید

در کره، چهره شفاف و روشن یک فضیلت محسوب می شود. از این رو، کره ای ها تلاش می کنند هر کاری انجام دهند تا به پوستی شفاف و بی عیب دست یابند. اگر می خواهید خط فک V شکل و پوستی سفت و جوان تر داشته باشید، کشش های کوتاه دهان را تمرین کنید. ماساژ دادن عضلات صورت به سمت بالا را نیز حداقل پنج بار تکرار کنید تا پوستی سفت و خط فک V شکل داشته باشید.

پوست‌تان را خوب تمیز کنید

پاکسازی عمیق کلید بدست آوردن پوست شیشه ای کره ای و در واقع راز پوست زیبای کره ای ها است. صورت خود را با آب پاک کننده میسلار دوبار تمیز کنید و برای روشن تر شدن پوست، صورت تان را با لیمو تمیز کنید. این فرآیند صورت شما را برای مراحل بعدی مراقبت از پوست آماده می کند.

با یک دستمال مرطوب لایه برداری کنید

روتین مراقبت از پوست کره ای را با پاکسازی عمیق پوست و فرآیند لایه برداری منحصر به فرد تقویت کنید. به جای استفاده از هر محصول لایه بردار، زیبا رویان کره ای ترجیح می دهند صورت خود را با حوله شستشو دهند تا پوست سالم بماند و چین و چروک ها از بین بروند. یک پارچه نرم را در آب ولرم آغشته کنید و آب آن را فشار دهید. سپس، دستمال را به آرامی (در جهت رو به بالا) روی صورت تان بکشید و کثیفی، گرد و غبار را مانند آهنربا از صورت تان خارج کنید.

آب برنج تخمیر شده بهترین دوست جدیدتان است

تونینگ یک مرحله اجباری در مراقبت از پوست کره ای و در واقع دیگر راز پوست زیبای کره ای ها محسوب می‌شود. در دوران باستان، کره ای ها از مواد طبیعی غنی از آب مانند خیار، گوجه فرنگی و هندوانه برای تقویت و آماده سازی پوست خود استفاده می کردند. بنابراین، هنگام خرید تونر، می توانید به دنبال این مواد باشید تا ظاهر منافذ را به حداقل برسانید و رنگ پوست را روشن کنید. علاوه بر این، می توانید با استفاده از آب برنج تخمیر شده، ماسک صورت تهیه کنید. این معجون جادویی به افزایش سنتز کلاژن پوست کمک می کند و در نتیجه پوستی درخشان ایجاد می کند. شاید بد نباشد نحوه درست کردن آب برنج کره ای را یاد بگیرید.

صورت و بدن خود را مرطوب نگه دارید

هر روال مراقبت از پوست شامل مرطوب کردن صورت است و مراقبت از پوست کره ای نیز از این قاعده مستثنی نیست. می توانید از ژل سرم حاوی ویتامین C یا مرطوب کننده کرمی حاوی ویتامین C استفاده کنید. به عنوان یک عاشق زیبایی کره ای، نمی توانید مراقبت از بدن تان را فراموش کنید. از این رو، با لوسیون غنی شده با لیمو، پوست را به شدت هیدراته و درخشان کنید.

ماسک صورت مناسبی انتخاب کنید

برای داشتن پوست زیبای کره‌ای می‌بایست ماسک استفاده کنید. بله درست خواندید! ماسک های صورت جزء اصلی مراقبت از پوست کره ای هستند زیرا به آبرسانی و تغذیه پوست کمک می کنند. وقتی ماسک صورت زغال چوب را انتخاب می کنید، فواید آن تشدید می شود زیرا به دفع سموم از پوست کمک می کند. همچنین، با توجه به فواید چای سبز برای پوست، استفاده از ماسک ورقه ای دم کرده با آن می تواند به کاهش التهاب و درمان آکنه کمک موثری کند. بنابراین، تنها با صرف ۱۵ دقیقه با ماسک ورقه ای، پوستی بی عیب، بدون لک، شفاف و سفت داشته باشید. صبر کنید! عشق کره ای ها به ماسک ورقه ای به اینجا ختم نمی شود. آنها اهمیت خواب زیبایی را تشخیص می دهند (زیرا بدن خود را در شب ترمیم می کند) و روتین مراقبت از پوست کره ای را با ماسک شبانه ارتقا می دهند. این کار به آن‌ها کمک می‌کند تا رطوبت اضافی پوست را حفظ کنند، با تیرگی و علائم پیری مبارزه کنند و صبح‌ها پوستی روشن و شاداب داشته باشند.

ضربه بزنید! ضربه! ضربه!

آیا می خواهید یکی از ساده ترین رازهای زیبایی کره ای برای داشتن پوست شیشه ای را بدانید؟ ضربه زدن به صورت را شروع کنید و روش صحیح استفاده از محصولات مراقبت از پوست را بیاموزید. ضربه زدن یک تکنیک آرام سازی صورت است که به افزایش گردش خون و افزایش جریان لنفاوی برای جلوگیری از پیری زودرس پوست کمک می کند. کره ای ها عادت دارند محصولات مراقبت از پوست را به جای مالیدن با ضربات آرام وارد پوست کنند.

چای بنوشید

زیبارویان کره‌ای چای را جدی می‌گیرند و این در انتخاب چای توسط آنها به عنوان بخشی از برنامه غذایی و مراقبت از پوست شان مشهود است. بنابراین، اگر شما هم به چای علاقه دارید، می توانید چای جینسینگ و چای سبز را در برنامه روزانه خود قرار دهید تا پوستی درخشان داشته باشید. فکر کنید اگر هر روز چای سبز بنوشید چه اتفاقی برای بدن تان می افتد!

کلام پایانی: راز پوست زیبای کره ای ها!

به این ترتیب  اسرار پرطرفدارترین پوست یعنی پوست شیشه ای کره ای اکنون در اختیار شماست! ادامه دهید و این نکات را امتحان کنید. با این راهنما قطعا پوستی سالم و زیبا خواهید داست حتی اگر پوست‌تان شیشه‌ای نشود!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد آرا: 7

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان