جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
10 بازدید

دیگه سراغ دیزاین های تکراری تخم مرغ هفت سین نرو، می تونی این ایده‌ها رو امتحان کنی!

دیگه سراغ دیزاین های تکراری تخم مرغ هفت سین نرو، می تونی این ایده‌ها رو امتحان کنی!
خواندن 3 دقیقه
3
(2)

از جشن های سنتی و باستانی ایران نوروز است. مردم ایران و بسیاری ها در سراسر جهان در سال نو هجری شمسی در این روز سفره هفت سین پهن می کنند و معتقدند هر کدام از جزئیات سفره به خصوص این هفت سین (سمنو، سنجد، سیب، سرکه، سیر، سماق و سبزه) هر کدام معنا و مفهوم خاصی دارند. حالا که زمان کمی به سال نو مانده و باید سفره را بچینیم، باید به فکر دیزاین تخم مرغ سفره هفت سین نیز باشیم. تخم مرغ‌های رنگی که اعضای فامیل برای دیزاین و نقاشی آن ها دور هم جمع می شوند و هر کدام روی یک تخم مرغ رنگ می کنند. بعد که تخم مرغ ها را رنگ آمیزی کردید، قرآن، آینه و شمعدان را هم تهیه کنید و سفره هفت سین‌تان را بچینید.

فراموش نکنید همانطور که هفت سین این سفره معانی خاصی دارند، تخم مرغ نیز نماد زایش و آفرینش و نشانه‌ای از نطفه و نژاد است. خوب حالا بیایید دیزاین تخم مرغ هفت سین را یاد بگیریم و از نقاشی های تکراری و همیشگی فاصله بگیریم.

طراحی با ژیپسوفیلا

طراحی با ژیپسوفیلا

دیزاین تخم مرغ هفت سین با گل های طبیعی

طراحی با ژیپسوفیلا

دیزاین تخم مرغ هفت سین

دیزاین تخم مرغ سفره هفت سین با استفاده از گل‌های طبیعی مثل ژیپسوفیلا، گل زنبوری و برگ‌های سبز از جدیدترین طراحی هایی است که می توانید برای تخم مرغ های هفت سین امسال انتخاب کنید. برای این کار به تنها چیزی که نیاز دارید، گل مورد علاقه تان و چند سیم نازک است. سپس چند شاخه ژیپسوفیلا یا هر گل دیگر را جدا کنید و گل ها را دور سیم بپیچید تا یک تاج برای تخم مرغ درست کنید.

از دکمه‌ها، مهره‌ها و نخ‌های رنگی استفاده کنید

از دکمه‌ها، مهره‌ها و نخ‌های رنگی استفاده کنید

تخم مرغ ها را با دکمه، مهره و نخ تزئین کنید. همچنین می توانید برچسب‌هایی که کودکان استفاده می کنند را برای این کار استفاده کنید. یک چسب دوقلو بخرید و دکمه ها و مهره های رنگی را روی تخم مرغ بچسبانید.

نوشتن روی تخم مرغ

نوشتن روی تخم مرغ

اگر خطاطی بلد هستید، روی تخم مرغ ها شعر و جملات نوروز مبارک بنوسید. برای این کار ابتدا تخم مرغ ها را رنگ آمیزی کنید و سپس چند شعر بهاری روی آن ها با خط خوش بنوسید. مطمئنا این اکثر افراد نمی توانند از این ایده جذاب استفاده کنند.

پوشال‌های زرق و برقی

پوشال‌های زرق و برقی

درست مانند استفاده از دکمه ها و نخ و مهره های رنگی می توانید از پوشال های زرق و برقی استفاده کنید. هر رنگ پوشالی که دوست دارید، خریداری کنید. سپس روی تخم مرغ ها چسب بریزید و پوشال‌ها را درون کاسه‌های مناسب بریزید بعد تخم مرغ ها را درون پوشال ها قرار دهید تا پوشال ها به تخم مرغ ها بچسبند. با این حال فراموش نکنید که ابتدا تخم مرغ ها را بجوشانید تا سفت شوند و نشکنند.

رنگ کردن تخم مرغ‌های نوروزی با دستمال کاغذی

رنگ کردن تخم مرغ‌های نوروزی با دستمال کاغذی

ساده ترین دیزان تخم مرغ سفره هفت سین، رنگ آمیزی طرح دار تخم مرغ ها با استفاده از دستمال کاغذی است. ابتدا گوشه‌های گل‌های دستمال را طوری برش دهید که در نهایت یک دستمال مدور داشته باشید. سپس چسب را با کمی آب مخلوط کنید. یک دستمال را به مخلوط آغشته کرده و به آرامی روی تخم مرغ قرار دهید. اجازه دهید چسب کاملا خشک شود. حالا تخم مرغ تزیینی به زیبایی برای سفره هفت سین آماده شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان