جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

توی صحبت کردن روراستی یا اهل سیاست؟ یه تصویر رو انتخاب کن تا بهت بگم!

توی صحبت کردن روراستی یا اهل سیاست؟ یه تصویر رو انتخاب کن تا بهت بگم!
خواندن 3 دقیقه
5
(2)

تست شخصیت شناسی امروز به نوعی در رابطه با شیوه تعامل شما با آدم‌هاست، اینکه در صحبت‌های‌یتان رک و راست هستید یا کمی سیاست به خرج می دهید. این تست شخصیت شناسی با هنر اوریگامی سبک ارتباطی دلخواه شما را آشکار و مانند یک آینه روانشناسی، خصوصیات و تمایلات درونی شما را منعکس می کند.

تست شخصیت شناسی: سیاستمدار یا رک و راست

در تصویر زیر به سه گل اوریگامی زیر که هر کدام دارای برچسب A، B و C هستند، نگاهی بیندازید:

Personality test: Which origami reveals your communication style? Candid or diplomatic?

بدون فکر کردن، یکی را انتخاب کنید که بیشتر برای شما جذاب است. به یاد داشته باشید، ضمیر ناخودآگاه شما بهتر انتخاب می‌کند، بنابراین خیلی زمان نگذارید. بعد از آنکه انتخاب کردید تفسیر تست را در زیر بخوانید.

تفسیر تست شخصیت شناسی

و اما تفسیر انتخاب شما:

اوریگامی A

اگر اوریگامی A را انتخاب کردید، احتمالاً یک فرد صریح در صحبت‌های‌تان هستید.

شما برای صراحت و صداقت بیش از هر چیز ارزش قائل هستید و اغلب افکار و احساسات خود را با صراحت و وضوح بیان می کنید. این ویژگی می تواند هم نقطه قوت و هم نقطه ضعف باشد. از یک طرف، صراحت شما می تواند اعتماد را تقویت کند و سردرگمی را از بین ببرد. از سوی دیگر، گاهی اوقات می توان آن را به عنوان عدم حساسیت تلقی کرد. البته در صورتی که کمی هم لحن نرم داشته باشید.

اوریگامی B

اگر اوریگامی B توجه شما را جلب کرد، احتمالاً در گفتگو اهل سیاست هستید. شما در گذر از موقعیت های حساس ظرافت و درایت دارید و در انتقال افکار خود به گونه ای مهارت دارید که به احساسات دیگران احترام گذاشته و اعتبار آنها را تأیید کند.

این ویژگی می تواند شما را به یک دوست عزیز و یک بازیکن ارزشمند در هر تیم تبدیل کند. با این حال به یاد داشته باشید که احساسات شما نیز اهمیت دارد.

اوریگامی C

اگر به اوریگامی C کشیده شده اید، ترکیبی از سبک های ارتباطی صریح و دیپلماتیک را در خود جای داده اید. شما توانایی منحصر به فردی دارید که بین صداقت و درایت تعادل برقرار کنید. از بیان نظر خود نمی ترسید، اما این کار را با احترام و توجه به دیگران انجام می دهید.

در حالی که این تعادل یک نقطه قوت است، احتمالا باعث می‌شود زیادی به حرف‌ها و کلمات‌تان فکر کنید. به یاد داشته باشید، صحبت از صمیم قلب اشکالی ندارد.

جمع بندی

مانند هر تست شخصیت شناسی دیگری، این تست نیز قطعی نیست و فقط ابزاری برای خوداندیشی و رشد است. هر شکل تعاملی که برقرار می‌کنید، سبک ارتباطی خود را بپذیرید و یاد بگیرید که چگونه از آن به نفع خود استفاده کنید. از شما دعوت می کنیم این تست را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و دوستان خود را تشویق کنید تا سبک ارتباطی خود را کشف کنند.​

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان